Expotrade Abrasive estimeaza o crestere de 10% a cifrei de afaceri Imprimare
Actualitatea interna 09 Iul 2008 10:31
Expotrade Abrasive, din Cluj-Napoca, estimeaza pentru acest an o majorare de 10% a cifrei de afaceri pana la un nivel de 2,2 milioane de euro. In perioada urmatoare firma vizeaza cresterea cotei de piata, atat prin includerea in oferta proprie a unor produse noi, cat si prin deschiderea de puncte de lucru. "Piata constructiilor din regiunea Transilvania si – in mod particular – din localitatea Cluj-Napoca, a cunoscut o crestere considerabila. Acest trend se va mentine in intervalul 2008-2010, Romania (precum si tarile Europei de Est) nefiind influentate semnificativ de criza pietei imobiliare din SUA si Europa de Vest. Integrarea in UE a contribuit la o mai buna circulatie a produselor / serviciilor (fapt ce incurajeaza firmele occidentale sa investeasca in Romania), dar si la cresterea oportunitatilor si a concurentei pe fiecare segment de piata. Dintre problemele cu care ne confruntam pot fi mentionate: intarzierea incasarii facturilor si sporirea accentuata a costurilor fortei de munca si a transportului produselor", a declarat Dorin Suciu, director general al firmei. Valoarea totala a investitiilor preconizate pentru anul in curs este de peste 0,5 milioane de euro, acestea fiind destinate extinderii spatiilor de birou / depozitare, precum si dotarii bazei tehnico-materiale.

***

Infiintata in anul 1994, societatea Expotrade Abrasive are ca domeniu de activitate importul si distributia de scule, echipamente si accesorii pentru constructii. Compania comercializeaza produse marcile: Belle (din Anglia), Hitachi Power Tools si Makita (din Japonia), Comet si Tovarna Meril Kovine (Slovenia), Euromac (Olanda), Collomix, Laserliner si Drebo, toate din Germania. Pentru informatii suplimentare, www.expotrade.ro