Marcom vizeaza, pana in 2010, investitii de 15 milioane de euro Imprimare
Actualitatea interna 10 Apr 2008 02:00
Marcom, din Bucuresti, a inregistrat, in 2007, o cifra de afaceri de aproximativ 90 milioane de euro (+ 100% fata de anul precedent), pentru 2008 estimand realizarea unor venituri de peste 100 de milioane de euro. "In 2007, odata cu diversificarea lucrarilor in constructii si cresterea volumului acestora, piata romaneasca a inceput sa utilizeze din ce in ce mai mult utilaje de productie, precum excavatoare, buldozere, incarcatoare frontale, basculante cu sasiu articulat etc. Nivelul vanzarilor de buldoexcavatoare este inca ridicat (de aproximativ 55% din piata utilajelor noi in 2007), insa trebuie facuta o comparatie cu situatia de acum cativa ani, cand acestea reprezentau peste 70% din piata. Ponderea mare a respectivelor echipamente de interventie, care pot fi utilizate pentru multe aplicatii - insa cu o productivitate redusa - este specifica tarilor in curs de dezvoltare", a declarat Constantin Marcu, director general al Marcom. Pana in prezent, firma a realizat investitii de 15 milioane de euro si vizeaza, pana in 2010, dublarea acestoi valori. Compania detine o cota de piata de 33%, gama de produse comercializata cuprinzand marcile: Komatsu, Potain, Grove, Sennebogen, Gomaco, Indeco si Mantovanibenne. "La nivel mondial, buldoexcavatoarele ocupa doar 7% din cererea de pe piata, in topul celor mai vandute utilaje in lume primul loc fiind ocupat de excavatoare (cu 40% din piata), apoi incarcatoarele frontale si buldozerele", a precizat reprezentantul societatii.
***
Infiintata in 1992, firma are ca obiect de activitate comercializarea de echipamente industriale si pentru constructii. Cu 100 de angajati, societatea are reprezentante in Arad, Turda, Deva, Iasi, Brasov, Constanta, Galati, Timisoara si Baia Mare. Pentru informatii suplimentare, www.marcom.ro