Venituri de 15 milioane de euro, pentru Peri Romania Imprimare
Actualitatea interna Publicat de Razvan Popa 04 Apr 2008 03:00
Peri Romania, din Balotesti (judetul Ilfov), infiintata in anul 1997 si detinuta de concernul german Peri GmbH, a inregistrat - in 2007 - o cifra de afaceri de 15 milioane de euro. "Pentru 2008 preconizam venituri similare celor din 2007. Piata romaneasca de profil din 2006 a fost de 36 milioane de euro, din care 27 milioane de euro reprezinta segmentul sistemelor de cofraje de marca, iar 9 milioane de euro – cel al cofrajelor traditionale (cu toate ca volumul este mare, valoarea comerciala este scazuta). In 2007 sectorul sistemelor de cofraje ar putea fi de 45 milioane de euro, din care compania noastra detine o cota de circa 33%. Comparativ cu 2006, piata autohtona specifica a sporit cu aproximativ 25%. Conform estimarilor proprii, anul 2008 ar putea aduce o majorare de 10% – 15%. Aceasta - probabil - nu se va reflecta identic si in cresterea de pe piata constructiilor care, in mod cert, va fi mai mare", a declarat Iustin Capatina, director tehnic al firmei.
Investitii de 5 milioane de euro
Societatea a investit un milion de euro in construirea unei filiale la Sibiu. "Pentru perioada 2008 – 2009 vom aloca fonduri de 5 milioane de euro in vederea realizarii unui sediu central si al unui depozit, in Bucuresti", a precizat Iustin Capatina. Reprezentantii firmei considera ca principala problema pe care o intampina in desfasurarea activitatii consta in lipsa infrastructurii rutiere. "Rezolvarea acestei dificultati va contribui la atragerea de fonduri importante. Efectele integrarii se cuantifica - deocamdata - in ideea unor agentii imobiliare si a unor antreprenori de a construi blocuri de locuinte. In acelasi timp, tara noastra nu este atat de atractiva, din cauza lipsei de autostrazi, pentru implementarea unor investitii in industrie, turism etc. Nevoia de unitati locative si - mai ales - de locuinte noi a tot crescut pana in prezent si - probabil - va spori si in perioada urmatoare, dar intr-o masura mai mica, daca oferta nu se va corela si cu puterea de cumparare, nu numai cu cererea", a concluzionat oficialul companiei. Din oferta proprie, cofrajele cu rame metalice Peri Trio si Domino au o podere de 50% din totalul vanzarilor, urmate de cele pentru plansee Multiflex (30%). Cele mai mari volume de vanzari ale produselor proprii se inregistreaza in orasele mari. Pentru informatii suplimentare, www.peri.ro