Philips promoveaza produsele cu un consum redus de energie Imprimare
Instalatii Electrice & Automatizari 06 Aug 2008 10:01
Philips Romania, subsidiara a companiei olandeze Philips Electronics, unul dintre liderii pietei internationale de echipamente electronice, a inregistrat in 2007 o majorare a cifrei de afaceri cu pana la 32%, comparativ cu 2006. Conform reprezentantilor firmei, performanta inregistrata s-a datorat reorganizarii societatii in trei domenii de activitate, care integreaza diviziile anterioare Consumer Electronics si Domestic Appliances and Personal Care. Astfel, incepand din anul 2008, compania este reprezentata in Romania prin Philips Lifestyle (produse electronice si electrocasnice), Philips Healthcare (aparatura medicala) si Philips Lighting (surse si corpuri de iluminat). In domeniul produselor de iluminat, pe segmentul lampilor economice, al aparatajelor electronice tip HF si al corpurilor de iluminat, Philips detine o cota importanta din piata de iluminat a spatiilor comerciale, de birouri si de iluminat exterior. Dintre obiectivele strategice definite, Philips vizeaza atingerea unor niveluri mai ridicate de profitabilitate. Astfel, pana in 2010, compania se asteapta ca, la nivel global, indicele EBITA (venitul brut) al afacerilor sale curente sa depaseasca 10%. Philips intentioneaza sa obtina o crestere medie anuala a vanzarilor la nivel mondial de cel putin 6%, pentru perioada 2008-2010, si sa dubleze valoarea EBITA. Mai multe informatii puteti afla din editia Iulie-August a revistei Agenda Constructiilor.