Fabryo Corporation - crestere cu 21% a cifrei de afaceri Imprimare
Izolatii & Finisaje 27 Nov 2008 13:07
Producatorul de vopsele Fabryo Corporation a inregistrat o crestere neta a cifrei de afaceri cu 21% in primele noua luni ale anului 2008, comparativ cu aceeasi perioada din 2007. Evolutia se datoreaza vanzarilor vopselei super-lavabile Savana cu Teflon, care consemneaza o majorare de 58%. Practic, pe segmentul de retail, marca super-premium si-a dublat cota de piata intr-un an. De asemenea, conform datelor institutului de cercetare MEMRB, societatea a obtinut o cota importanta de piata pe segmentul de retail al vopselelor decorative, cu o sporire de 13,6% fata de perioada anterioara. "Rezultatele obtinute confirma ca strategia pe care ne-am propus-o este corecta, atat in ceea ce priveste portofoliul de produse, cat si segmentarea si consolidarea canalelor de vanzare. Vom continua sa investim in produse cu valoare adaugata, cu beneficii unice, care ne diferentiaza", a declarat Aliz Kosza, director general al firmei.

Au fost instalate 70 de noi masini de colorat

Potrivit datelor MEMRB, marcile Innenweiss (vopsea lavabila) si Rost Satin (email) au consemnat vanzari sporite cu 7,4%, respectiv 26,4%, rezultate care, in ansamblu, consolideaza pozitia a doua ocupata de companie in topul producatorilor de profil, atat ca volum de vanzari, cat si ca valoare. De asemenea, veniturile obtinute din vanzarea de lacuri s-au majorat cu 28%. Per total, societatea a mentinut ritmul de crestere valorica de 45% pe segmentul vopselelor lavabile si a sporit cu 70% pentru domeniul tencuielilor decorative. Rezultatele sunt datorate, in primul rand, instalarii a inca 70 de masini de colorat in piata, precum si mixerelor speciale pentru colorarea tencuielilor, la aceleasi puncte de vanzare partenere. Intensificarea activitatii in cadrul diviziei B2B a contribuit si ea la cresterea cifrei de afaceri a companiei. Pentru informatii suplimentare, www.fabryo.com