RANDSTAD raporteaza rezultate bune si isi intareste capacitate de adaptare la piata Imprimare
Piata Muncii & Resurse Umane Publicat de Ovidiu Stefanescu 13 Sep 2023 06:12
Randstad, unul dintre cei mai importanti specialisti globali in resurse umane, a anuntat pentru trimestrul al doilea din acest an o crestere organica a incasarilor de -5,1%, care au ajuns, astfel, la 6,465 miliarde euro. Veniturile operationale EBITA s-au situat la 271 milioane de euro, aferente unei marje de 4,2%. Profitul brut s-a diminuat cu 7% si a totalizat 1,341 miliarde euro, iar profitabilitatea corespunzatoare a fost de 20,7%, reflectand mixul optim de produse si preturile perfect adaptate. Aceasta performanta reflecta flexibilitatea sporita a companiei si capacitatea sa de a raspunde optim la conditiilor speciale de piata. Din punct de vedere geografic, in perioada analizata s-a inregistrat o crestere in zona Asia/Pacific si America Latina, tendinte mixte in Europa si un anumit declin in America de Nord. De asemenea, Randstad a anuntat achizitia Grupo CTC, o companie lider de outsourcing de servicii multiple din Spania. Managementul grupului a afirmat ca s-a reusit obtinerea unor rezultate solide in al doilea trimestru, pe fondul conditiilor dificile de pe pietele pe care activeaza. Au fost consemnate niveluri de performanta sub rezultatele-record obtinute in aceeasi perioada a anului trecut. Cu toate acestea, exista motive de multumire legate de modul angajatii Randstad au raspuns provocarile mediul de operare curent. Compania continua sa beneficieze de pe urma pozitiei puternice pe piata, a relatiilor consolidate cu clientii si a angajamentului fata de recrutarea celor mai buni specialisti. Toate acestea, dublate de un management disciplinat, au contribuit la consolidarea marjei brute si obtinerea unui flux liber de numerar puternic. Bilantul solid permite continuarea strategiei de investitii subordonate obiectivului de consolidare a ofertei. Conducerea Randstadt isi mentine optimismul, are incredere in capacitatea de adaptare a operatiunilor si in posibilitatea ofertei a celor mai bune servicii clientilor.