VALORIA: Managerii HR cauta adaptabilitate, inteligenta emotionala si comunicare Imprimare
Piata Muncii & Resurse Umane Publicat de Stelian DINCA 08 Apr 2021 08:12
2021 va continua sa remodeleze viitorul metodelor de lucru. Angajatii trebuie sa fie pregatiti sa se adapteze la echilibrul dinamic dintre munca la distanta si prezenta la birou, sa se adapteze la noi tehnologii pentru gestionarea acestei metode hibrid de lucru si la noile abilitati de gestionare a timpului.
Inteligenta emotionala
Daca un loc de munca nu necesita o anumita cantitate de inteligenta emotionala si creativitate, acesta poate fi probabil automatizat. Inteligenta emotionala ajuta la o mai buna cunoastere a propriilor abilitati, la eficientizarea comunicarii si relationarii, la cresterea gradului de adaptare, a confortului si a calitatii vietii personale si profesionale. Un angajat echilibrat emotional isi da voie sa fie creativ, sa nu cedeze rutinei si sa caute noi solutii de imbunatatire.
Comunicare
Abilitatile excelente de comunicare sunt esentiale pentru echipele care lucreaza tot mai mult la distanta. Dar munca la distanta necesita abilitati de comunicare specializate pentru a mentine echipele productive si armonioase. In special, este esential ca membrii echipei sa exceleze in comunicarea scrisa, astfel incat sa transmita informatiile corecte si sa dea un ton bine croit profesional si prietenos.
Provocarea in conceperea unui program de formare a abilitatilor soft este de a transforma calitatile care pot parea abstracte si personale intr-o crestere masurabila, la nivelul intregii echipe. Pentru a face acest lucru, trebuie mai intai sa identifici abilitatile soft care sunt cele mai importante pentru echipa ta si sa le transformi in valori comune ale echipei.