HILTI: Vanzarile au crescut in monede locale in primele patru luni ale anului 2025 Imprimare
Utilaje & Echipamente Publicat de Ovidiu Stefanescu 30 Iun 2025 06:00
In perioada de raportare ianuarie-aprilie 2025, grupul Hilti a inregistrat o crestere a vanzarilor, masurata in monedele locale ale statelor unde compania deruleaza operatiuni comerciale, in cuantum cu 1,4% fata de perioada corespunzatoare a exercitiului financiar precedent. Aprecierea francului elvetian in intervalul analizat a favorizat aparitie unui efect valutar negativ de 1,6 puncte procentuale asupra vanzarilor, ceea ce a determinat o scadere de 0,2% a incasarilor, pana la nivelul de 2,099 miliarde franci elvetieni - CHF. Din punct de vedere geografic, activitatea din Europa a ramas stabila, in ansamblul sau, insa, cu toate acestea, vanzarile au scazut cu 2,7% in monede locale, din cauza intreruperii activitatilor specifice din Rusia si Belarus. In zona americana, grupul Hilti a inregistrat o crestere de 9,1% a rezultatelor in monedele locale, cu un spor atat in America de Nord, cat si in America Latina. Regiunea Asia/Pacific a consemnat, la randul sau, o ajustare pozitiva de 0,1% in monede locale, in timp la nivelul Orientului Mijlociu si Africii s-a consemnat un avans de 10,1%, intr-un context de piata favorabil. Pentru perioada urmatoare, specialistii grupului Hilti se asteapta la o crestere comparabila a vanzarilor, de o singura cifra, in monede locale. De reamintit faptul ca grupul Hilti furnizeaza industriei mondiale a constructiilor produse, sisteme, aplicatii software si servicii de cea mai inalta performanta din punct de vedere tehnologic. Cu peste 34.000 de angajati in peste 120 de tari, compania se remarca prin relatiile directe cu clientii, calitate si inovare. Hilti a generat vanzari anuale de peste 6,4 miliarde CHF in 2024. Compania din Schaan – Liechtenstein are ca obiectiv declarat imbunatatirea activitatii din domeniul constructiilor, bazandu-se pe o echipa globala pasionata si incluziva si pe o cultura orientata spre performanta si grija fata de oameni. In Romania, subsidiara autohtona a anuntat pentru 2023 o cifra de afaceri de 94,33 milioane lei, in crestere de la 80,37 milioane de lei in precedentul an fiscal.