KLEEMANN: Cifra de afaceri de 2,5 milioane de euro, in 2011 Imprimare
Utilaje & Echipamente Publicat de Ovidiu Stefanescu 10 Mar 2011 13:18
Compania Kleemann Lift este subsidiara autohtona a grupului Kleemann Hellas, din Grecia, specializat in fabricatia de ascensoare. Compania are o experienta vasta in acest domeniu de activitate, livrand produse cu performante ridicate atat pe plan national, cat si mondial (in special catre clienti din Romania, Serbia si Turcia). Pentru a sintetiza activitatea din ultimul an a reprezentantei locale si a reliefa perspectivele pentru perioada urmatoare, in continuare este expusa pozitia managerului general al societatii.           
 
Julius Athanasiadis, director general al Kleemann Lift Ro: "In 2010 compania noastra a reusit ca, in pofida provocarilor generate de recesiune, sa-si mentina profitabilitatea, realizand o cifra de afaceri in valoare de 2,3 milioane de euro (putin sub nivelul consemnat in 2009). Trebuie precizat faptul ca, in primul an de criza, am inregistrat o crestere spectaculoasa, vanzarile majorandu-se de aproximativ trei ori. Pentru exercitiul financiar curent, ne propunem revenirea la pragul respectiv, ceea ce ar insemna obtinerea unor incasari in valoare de 2,5 milioane de euro. Din punct de vedere cantitativ, am livrat 150 de ascensoare pentru diverse obiective si speram ca acest lucru sa se intample si in 2011. O analiza a pietei pe care activam indica faptul ca, in prezent, Kleemann detine o cota cuprinsa intre 10% si 13%. Pentru a putea mentine si chiar imbunatati aceasta performanta, am actionat neintrerupt in vederea diversificarii portofoliului de produse. Astfel, recent oferta societatii noastre a fost imbunatatita prin includerea unor echipamente speciale, cum ar fi, de exemplu, platforme auto sau lifturi destinate transportului persoanelor cu dizabilitati. De asemenea, am optat pentru implementarea unei strategii de consolidare a imaginii, ce presupune asigurarea unor termene de livrare foarte scurte, promovarea modelelor proprii la preturi competitive si optimizarea calitatii produselor. Evident, am intampinat si anumite dificultati generate de criza economica, pe care le-am depasit, insa, prin eforturi colective ale personalului angajat, care a avut ca obiectiv asigurarea unui flux continuu de lucrari. In activitatea de marketing ne-au ajutat mult si recomandarile venite din partea clientilor pentru care am livrat produse in perioada anterioara, precum si din partea arhitectilor si antreprenorilor pe care i-am avut parteneri de-a lungul timpului. In ceea ce priveste perspectivele pe termen scurt, suntem optimisti si consideram ca sectorul constructiilor isi va relua cresterea, un impuls urmand sa fie dat, in prima faza, de reluarea activitatii la santierele aflate in conservare. O problema pe care am dori sa o mentionam este aceea a cresterii puternice a competitiei pe piata de service si intretinere, unii furnizori impunand conditii de restrictionare a acestor activitati si de limitare a posibilitatilor de optiune a clientilor, urmarind, de fapt, contractarea serviciilor respective exclusiv cu societatea care a livrat ascensorul".