Agenda Constructiilor
Miercuri, 23 Mai 2018
SAMSUNG 360
Home - INDEX COMPANII - FURNIZORI DE UTILAJE & ECHIPAMENTE - Ascensoare si scari rulante - zzz26 FURNIZORI DE ASCENSOARE SI SCARI RULANTE 2013
PAGINA PERSONALIZATA

26 FURNIZORI DE ASCENSOARE SI SCARI RULANTE 2013

zzz26 FURNIZORI DE ASCENSOARE SI SCARI RULANTE 2013
Adresa: Bucuresti, ., Judet
Telefon: 021/336.04.16
Fax: 021-336.04.17
E-mail: abonamente@agendaconstructiilor.ro
Web site: www.agendaconstructiilor.ro
, Ana-Roxana AGACHI
Domenii: Ascensoare si scari rulante | Echipamente si unelte
Descriere activitate
Lista de firme contine 26 de companii specializate in furnizarea de ascensoare si scari rulante.
Prezentare companie/institutie
Potrivit informatiilor oficiale, furnizorii de ascensoare si scari rulante au consemnat in 2012 o scadere de 6% a incasarilor, pana la 75,8 milioane de euro. Veniturile societatilor respective in anul 2011 au crescut cu 10,19% fata de 2010, cand acestea au inregistrat o cifra de afaceri totala de 76,1 milioane de euro. Majorarea survine dupa o perioada de regres in primii doi ani de recesiune (-0,27% si -6,84%), pornind de la nivelul de 81,9 milioane de euro din 2008, astfel incat - spre deosebire de alte segmente ale pietei de constructii - companiile din bransa au inregistrat pierderi succesive in perioada crizei economice, insa au reusit sa le recupereze, consemnand chiar un salt de 2,32% in comparatie cu pragul referential. Trebuie precizat faptul ca nivelul cifrei de afaceri a firmelor analizate include si veniturile obtinute ca urmare a derularii serviciilor de intretinere a lifturilor, precum si a altor activitati specifice. Daca se ia in considerare faptul ca majorarea activitatii pe piata de constructii, careia i se adreseaza firmele analizate, a fost mai putin semnificativa in primul an ce a marcat finalizarea recesiunii (+1,1%, potrivit datelor anuntate ca serie ajustata de Institutul National de Statistica -INS, respectiv +2,8% ca serie bruta, comparativ cu 2010), rezulta ca pentru societatile incluse in analiza s-a consemnat o perioada mult mai propice, acestea nemaifiind afectate de efectele crizei economice. Din totalul celor 26 de companii, circa 76,92% reprezinta firme ce au sediul social in Bucuresti-Ilfov, respectiv un numar de 20 agenti economici. Acestia au obtinut in anul 2011 o cifra de afaceri de 59 milioane de euro, adica aproape 70,41% din volumul total consemnat de societatile analizate, respectiv 83,8 milioane de euro (in crestere cu 5,02% fata de anul anterior, cand au realizat 57 milioane de euro, adica aproape 74,9% din volumul total consemnat de companiile analizate, care au cumulat 76,1 milioane de euro). Practic, pentru companiile din Capitala si ariile limitrofe, 2010 a constituit momentul de scadere a veniturilor intr-un ritm ce a depasit media pietei (-7,16%). In schimb, datele raportate in primul an de recesiune arata ca societatile din Bucuresti-Ilfov au consemnat o situatie cu totul diferita in raport cu celelalte firme din bransa, inregistrand o majorare atipica (+17,64%, pana la 61 milioane de euro, cu o pondere de 74,66% din suma de 81,7 milioane de euro consemnata pe plan national), in raport cu veniturile din 2008, de 52 milioane de euro, care au avut o cota de 63,49% din totalul de 81,9 milioane de euro, aferent acelui an. In perspectiva incheierii de parteneriate pentru efectuarea de livrari de materiale, tehnologii si servicii specifice, aveti posibilitatea sa consultati lista firmelor, care include informatii cu privire la: denumirea companiilor; codul unic de inregistrare (inclusiv datele consemnate la Registrul Comertului); date de contact ale societatilor (localitate, judet, adresa, cod postal, numar de telefon/fax, adresa de e-mail, website, numele persoanei care detine o functie de decizie etc.). De asemenea, documentul cuprinde date care pot fi utilizate la elaborarea unor strategii de afaceri cu privire la concurenta, la situatia actuala si perspectivele bransei furnizorilor de ascensoare si scari rulante, dintre care se disting urmatoarele categorii: vanzarile realizate in anii 2008, 2009, 2010 si 2011 (exprimate in moneda nationala si in cea europeana); cota de crestere sau scadere a livrarilor si altele. Pentru informatii suplimentare, click aici!

Stiri & Comunicate

ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
 

Autentificare

TOP-Agenda Constructiilor nr. 134 (Mai 2018)
ROCKWOOL 196
GHID de INSTALARE
hospice 2%
EURO-Constructii 2018
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2017-2018 & Perspective 2019-2023
Carpatcement 196
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2017-2018 & Perspective 2019-2023