Agenda Constructiilor
Miercuri, 01 Mai 2024
STIHL
Home - Stiri - Oportunitati & Comunicate - CFR: Modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Nord - Aeroport Henri Coanda
CFR: Modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Nord - Aeroport Henri Coanda
Oportunitati & Comunicate Publicat de Stelian DINCA 30 Mar 2018 16:23
Dupa cum se cunoaste exista un studiu de fezabilitate, elaborat in anul 2008 pentru legatura feroviara intre Bucuresti Nord si Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti (AIHCB). Conform prevederilor legale, CFR SA a procedat la actualizarea studiului de fezabilitate, elaborat in anul 2008, si a publicat in SEAP in data de 01.03.2018 documentatia de achizitie pentru revizuirea studiului de fezabilitate.
Dupa finalizarea procedurii de achizitie publica si semnarea contractului de prestari servicii, Consultantul va finaliza pana in decembrie 2018 analiza tehnico-economica pentru cele 4 variante posibile de conectare:
- linie simpla neelectrificata, cu racordare din linia magistrala 700, cap Y Mogosoaia care subtraverseaza DN 1 cu asigurarea gabaritului de electrificare, cu o statie c.f. situata in imediata vecinatate a aerogarii AIHCB si Terminalul T1 al AIHCB,
- linie simpla neelectrificata, cu racordare din linia magistrala 700, in zona PO Odai, care subtraverseaza DN 1, cu asigurarea gabaritului de electrificare, cu o statie c.f. situata in imediata vecinatate a aerogarii AIHCB si Terminalul T1 al AIHCB,
- linie simpla neelectrificata, cu gabarit de electrificare, cu racordare din statia Balotesti la Terminalul Plecari AIHCB.
- varianta de traseu in sistem MONORAIL cu puncte de imbarcare/ debarcare din PO Odai si din imediata vecinatate a terminalelor de sosiri - plecari ale AIHCB.
Asa cum a declarat si directorul general al CFR SA, la conferinta Transporturi si Infrastructura, la nivelul directiei de specialitate din cadrul CFR SA se studiaza ”in-house” si varianta de modernizare a PO Otopeni si a infrastructurii rutiere intre PO Otopeni si AIHCB.
La sfarsitul anului 2018, CFR SA va putea prezenta factorilor de decizie si opiniei publice estimarile financiare si solutiile tehnice detaliate pentru cele 5 variante de realizare a conexiunii cu AIHCB. In functie de costurile fiecarei variante si a solutiilor tehnice se va decide asupra variantei alese precum si a solutiei de finantare (Fonduri UE - POIM 2014-2020, Buget de Stat, alte surse) si se va proceda la implementarea proiectului, cu parcurgerea tuturor etapele legale obligatorii pentru realizarea investitiilor.
Mentionam faptul ca, Ministerul Transporturilor si CFR SA trateaza cu prioritate realizarea unei legaturi feroviare cu AIHCB si ca urmare va prezenta factorilor de decizie 5 variante la realizare a conexiunii, conform prevederilor legale.
 
SISECAMABONARE REVISTEALLBIMhiltiRAWLPLUG
ROCKWOOL 196
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 181 (Martie-Aprilie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
viarom
noark
MAKITA
siniat
quadratum
Acvatot 2019
EDIT-Structural
theda mar
ness project
rigips
strabag nivel 1
CONCEPT STRUCTURE
concelex
CDS
Ubitech
ERBASU CONSTRUCT
leviatan

Parteneri

HABITAT
top 500
AHK 2022
INNOCONSTRUCT2024
FPSC_2019
ef-de-n
top 500
top 500
ROGBC 2016
AICPS_30
econet

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander