Agenda Constructiilor
Miercuri, 03 Iunie 2020
Home
SONDAJ de OPINIE - Agenda Constructiilor & Fereastra

Impactul pandemiei Covid-19 pentru industria de constructii si domeniile conexe

Urmatoarea cercetare este initiata pentru a sprijini redactia Agenda Constructiilor & Fereastra sa realizeze analize de acuratete si articole de actualitate, necesare companiilor si organizatiilor din domeniu, ca parte integranta a raspunsului nostru la impactul Covid-19 asupra bransei de constructii. Va rugam sa completati sondajul ori de cate ori ceva semnificativ se modifica, intrucat informatiile actualizate ne permit sa cunoastem situatia reala si dinamica evenimentelor. Toate raspunsurile individuale sunt confidentiale.
1. La ce capacitate lucreaza compania Dumneavoastra in momentul de fata? Bifati caseta aferenta ponderii estimative corespunzatoare activitatilor ramase deschise in Romania (santiere, unitati de productie, birouri, reprezentante si alte facilitati):







Selectati o optiune
2. Care credeti ca este perioada de timp in care piata unde activati va fi afectata de actuala criza?






Selectati o optiune
3. In ce masura considerati ca epidemia Covid-19 va influenta exporturile companiei Dumneavoastra?








Selectati o optiune
4. Am mentinut personalul angajat in proportie de:






Selectati o optiune
5. Pe o scara de la 1 la 5 (1 este cel mai scazut nivel si 5 cel mai ridicat), indicati opinia Dumneavoastra cu privire la urmatoarele masuri administrative sau legislative:
5.1 Sustinerea companiilor de catre stat prin asumarea cu somajul tehnic, în timpul starii de urgenta
Selectati o optiune
5.2 Amanarea platii contributiilor de asigurari sociale în timpul starii de urgenta
Selectati o optiune
5.3 Asigurarea de linii de finantare cu dobanda subventionata pentru firme
Selectati o optiune
5.4 Folosirea de împrumuturi externe pentru finantarea economiei afectate de criza
Selectati o optiune
6.Mentionati din care organizatie profesionala sau patronala faceti parte Dumneavoastra sau Compania Dumneavoastra?
Selectati o optiune
7.Ce măsuri individuale aţi aplicat până în prezent, la nivelul companiei dumneavoastră, pentru a diminua costurile generate de restrângerea activităţii, pe fondul pandemiei de Covid-19?







Selectati una sau mai multe optiuni
Va rugam sa ne furnizati cateva date de identificare. Datele primite vor fi folosite doar pentru a realiza articole generale de analiza cu privire la impactul pandemiei Covid-19 in industria de constructii si segmentele conexe, care sa ajute autoritati, organizatii reprezentative si companii din domeniu sa se repozitioneze in piata.
Companie (Organizatie)*
Indroduceti denumirea companiei sau a organizatiei
Domeniu de activitate*
Completati domeniul de activitate
Nume si Prenume
Invalid Input
Functia
Invalid Input
E-mail
Email incorect
Puteti adauga si opinia Dumneavoastra referitoare la situatia actuala din domeniu, pe care care o putem publica distinct, dupa confirmarea informatiilor (maxim 200 de cuvinte):
Invalid Input
Trimite   
ALLBIMTeraSteelC4E FORUMACADCOVID-19
ROCKWOOL 196
A aparut editia
MAI 2020!

Autentificare

 
COVID-19
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
GHID de INSTALARE
romania fara hospice

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere