Agenda Constructiilor
Joi, 28 Martie 2024
Frontale
Home - INDEX COMPANII - CONREP SA
PAGINA PERSONALIZATA


CONREP SA

CONREP SA

Adresa: Str. Mioritei nr. 4, Viseu de Sus, Judet Maramures
Telefon: 0262/353.100
Mobil: 0744-587.860
E-mail: info@conrepsa.ro
Web site: www.conrepsa.ro
Domenii: Antreprenori si firme de constructii
Descriere activitate
construcții civile, industriale, drumuri și poduri, lucrări hidrotehnice și edilitare.
Prezentare companie/institutie
CONREP SA estimeaza o crestere a afacerilor la 60 milioane lei, in 2023
 
 
 
 
 
 
Ing. Mihai Boga
Functia/Firma: director executiv, Conrep SA;
Experienta profesionala: peste 30 de ani in domeniul constructiilor.
 
Compania de constructii Conrep SA, cu sediul in Viseu de Sus (judetul Maramures), a incheiat anul 2022 cu o cifra de afaceri de 50,6 milioane de lei, perspectivele conducerii societatii pentru 2023, dar si pentru urmatorii ani fiind favorabile, in contextul finantarilor importante anuntate prin programele nationale si europene. In primele cinci luni ale acestui an, compania a incheiat contracte noi cu o valoare cumulata de 25 milioane de lei, portofoliul de lucrari ramase de executat ajungand la circa 90 de milioane de lei. Pentru perioada urmatoare, obiectivele Conrep SA vizeaza investitii in utilaje noi si inlocuirea celor uzate, achizitia de aplicatii software si echipamente hardware prin accesarea programelor de digitalizare, precum si calificarea permanenta a personalului.
Cu o traditie recunoscuta in judetul Maramures si imprejurimi, Conrep SA dispune de toata baza materiala (statii de betoane si mixturi asfaltice autorizate, poligon de prefabricate, parc auto si utilaje, atelier confectii metalice si armaturi etc.) si specialistii in constructii, necesare pentru executarea de lucrari in constructii civile, industriale, drumuri si poduri, lucrari hidrotehnice si edilitare de orice anvergura.
De-a lungul celor peste 30 de ani de activitate, Conrep SA a finalizat un numar impresionant de lucrari, de diferite complexitati si acoperind o plaja larga de domenii. Printre beneficiarii serviciilor companiei se afla atat unitati teritorial administrative, consilii locale, primarii, consilii judetene, directii silvice, regii nationale, banci, dar si societati comerciale si persoane fizice.
 
- Cum a evoluat activitatea societatii Conrep SA in 2022 si ce estimari aveti pentru 2023 si anii urmatori?
- Cifra de afaceri realizata de compania noastra in 2022 a fost de 50,62 milioane de lei. In anul 2023 va fi clar o crestere in domeniul constructiilor. Din luna ianuarie si pana in momentul acesta, am incheiat contracte in valoare de 25 milioane de lei, adaugandu-le la cele aflate in curs. Programul de finantare "Anghel Saligny", derulat prin intermediul Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Administratiei (MDLPA) este o sursa accesata de catre UAT-uri pentru a-si sustine financiar obiectivele de investitii si ne vom implica pe cat posibil in realizarea proiectelor locale propuse.
Avand in vedere ca primele trei luni din an sunt friguroase, mai ales la noi in Maramures, activitatea in constructii a fost relativ scazuta. Abia incepand din aprilie am putut "tura motoarele". Pana la finele acestui an, speram sa realizam cel putin 60 de milioane de lei cifra de afaceri. In perspectiva anilor 2024-2025 mizam o crestere usoara, cuprinsa intre 5% si 10%.
- Care sunt principalele proiecte la care lucrati, in aceasta perioada?
- In prezent, avem in proiectare si executie mai multe obiective de investitii, majoritatea publice, cu o valoare totala a lucrarilor ramase de executat de aproximativ 90 de milioane de lei. Cele mai importante dintre acestea vizeaza reabilitarea complexului "Centru cultural si recreativ, teren de sport si loc de joaca pentru copii", din orasul Salistea de Sus, contract in valoare de 8,32 milioane de lei; reconversia si refunctionalizarea terenurilor vacante si neutilizate din zona centrala a orasului Tautii Magheraus (6,25 milioane de lei) si modernizarea si dotarea Scolii Gimnaziale nr. 7 din orasul Viseu de Sus (9.33 milioane de lei).
Pe segmentul infrastructurii rutiere judetene, avem in executie modernizarea strazilor de interes local din comuna Ruscova (judetul Maramures), proiect de peste 9 milioane de lei, asigurarea mobilitatii in orasul Baia Sprie, prin modernizarea sistemului de transport public in comun si pietonalizarea zonei centrale a orasului Baia Sprie (5 milioane de lei) si modernizarea unor strazi din orasul Salistea de Sus (15,31 milioane de lei). In domeniul infrastructurii utilitare, lucram la executia racordurilor de canalizare in orasul Tautii Magheraus, contract in valoare de 4,6 milioane de lei.
- Ce planuri de dezvoltare si investitii aveti stabilite pe termen scurt si mediu?
- Ca directii de actiuni viitoare, in vederea dezvoltarii companiei, avem in plan investitii importante in achizitia de utilaje noi si inlocuirea celor vechi, depasite fizic. De asemenea, vizam achizitia de softuri pentru digitalizarea companiei, dar si continuarea programelor de calificare a personalului din cadrul societatii: mecanici de utilaje, dulgheri, fierari-betonisti, sudori, finisori etc.
In planul digitalizarii, ne propunem sa accesam fonduri prin programul de digitalizare prin Schema de minimis si cea de ajutor de stat, in contextul digitalizarii IMM-urilor, prin care ne dorim sa dezvoltam si sa eficientizam modul de lucru al societatii. Mai exact, prin acest program ne propunem sa achizitionam echipamente hardware TIC, echipamente pentru automatizari si robotica integrate cu solutii digitale, precum si dezvoltarea si adaptarea aplicatiilor/licentelor software, configurarea si implementarea bazelor de date, a gestiunii financiare si resurselor umane pentru sisteme IoT (Internet of things) si AI (Artificial Intelligence), precum si integrarea de tehnologii de tip blockchain sau servicii de Cloud Computing.
- Care sunt principalele dificultati pe care le intampinati in desfasurarea activitatii, in acest moment?
- Ca executant de lucrari publice, avem probleme legate de incasarea cu mari intarzieri a situatiilor de lucrari emise catre UAT-uri, care pot genera dificultati financiare in lant. De asemenea, la fel ca toate companiile de constructii, ne confruntam cu lipsa fortei calificate de munca si, in noul context economic marcat de inflatie si incertitudine, cu costuri mari ale finantarilor impuse de banci in ultima perioada, ca efect al cresterii ROBOR.
(articol aparut in revista Agenda Constructiilor, editia Mai 2023)

Produse & tehnologii

Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
hiltiRAWLPLUGALLBIMABONARE REVISTE
ROCKWOOL 196
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 180 (Ianuarie-Februarie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
quadratum
rigips
theda mar
CONCEPT STRUCTURE
ness project
FRONTALE
leviatan
viarom
noark
ERBASU CONSTRUCT
concelex
Ubitech
strabag nivel 1
CDS
Acvatot 2019
MAKITA

Parteneri

top 500
AHK 2022
HABITAT
FPSC_2019
ef-de-n
AICPS_30
ROGBC 2016
top 500
econet
top 500

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander