Agenda Constructiilor
Luni, 19 Aprilie 2021
 
Home - INDEX COMPANII - INVESTITII & FINANTARE - Investitori & dezvoltatori de proiecte - P3 Logistic Parks Romania Management SRL
PAGINA PERSONALIZATA


P3 Logistic Parks Romania Management SRL

P3 Logistic Parks Romania Management SRL

Adresa: Charles de Gaulle Plaza nr. 15, etaj 16, Bucuresti, S1
Telefon: +40 372 705 655
Fax: +40 372 870 676
E-mail: romania@p3parks.com
Web site: www.p3parks.com
Domenii: Investitori & dezvoltatori de proiecte
Descriere activitate
Prezentare companie/institutie
ROMTERA PRODUCT: Activitatea proprie este in acest moment in echilibru
 
 
 
 
 
Sinziana Pardhan (40 de ani)
Functia/Firma: Managing Director Romania, P3 Logistic Parks;
Experienta profesionala: 12 ani de experienta pe piata dezvoltarilor imobiliare din Romania.
 
Activitatea dezvoltatorului de centre industriale P3 Logistic Parks s-a mentinut la cote satisfacatoare in 2020, atat proiectele, cat si activitatile P3 Bucharest A1 Park derulandu-se in parametri normali. Potrivit datelor companiei, volumul de activitate din cadrul parcului a crescut considerabil in ultimul an, in special in perioada de lockdown, iar aceasta evolutie a fost influentata inclusiv de schimbarile generate de pandemie in sfera obiceiurilor de cumparare ale romanilor, dar si de migrarea accelerata in online. In primele trei trimestre ale anului 2020, dezvoltatorul a incheiat, in P3 Bucharest A1, tranzactii pentru 132.000 mp de spatii logistice si birouri cu clienti precum Gebruder Weiss Romania, Interbrands Marketing & Distribution, Logwin, Just Master Activities, SLS Cargo sau El Grupo Numero 1. Perspectivele pe termen mediu si lung raman pozitive, Romania fiind una dintre pietele strategice pentru grupul P3.
P3 Bucharest A1 este cel mai mare parc multifunctional din Bucuresti, avand 380.000 mp. Acesta cuprinde 14 depozite si un teren care permite construirea a inca 100.000 de mp de spatii logistice.
 
- Ce evolutie a avut activitatea companiei in 2020? Ce masuri ati luat in pandemie?
- Cu toate ca anul 2020 a fost unul atipic si climatul economic actual este dominat de un sentiment de incertitudine, activitatea companiei s-a mentinut la cote satisfacatoare, atat proiectele, cat si activitatile P3 Bucharest A1 Park derulandu-se in parametri normali. Volumul de activitate din cadrul parcului a crescut considerabil in ultimul an, in special in perioada de lockdown, iar aceasta evolutie ascendenta are de a face si cu schimbarile generate de pandemie in sfera obiceiurilor de cumparare ale romanilor, dar si cu migrarea accelerata in online. Un procent semnificativ din chiriasii nostri sunt jucatori activi in segmentul de e-commerce sau pe categoriile de bunuri alimentare si de larg consum, iar acest aspect ne-a motivat sa fim infinit mai responsabili si sa implementam masuri stricte de preventie si protectie atat pentru angajatii nostri, cat si pentru cei ai partenerilor nostri. Am dezvoltat, impreuna cu firma care asigura mentenanta parcului, un plan tehnic de lucru si masuri de siguranta care sa asigure continuitatea operatiunilor in parcul logistic P3 Bucharest A1, buna functionare a depozitelor existente si o expunere minima a personalului implicat.
- Care sunt primele lectii invatate in contextul Covid-19?
- Pe de o parte, perioada de lockdown si izolarea impuse de noul coronavirus au creat provocari semnificative atat pentru lideri, cat si pentru organizatiile si industriile de orice fel, chiar daca impactul general a fost resimtit diferit la nivelul fiecarei industrii in parte. Pe de alta parte, politicile cu privire la restrictiile de circulatie, masurile de distantare si munca de acasa au schimbat prioritatile si nevoile de consum la nivel global si ne putem astepta ca o parte dintre aceste schimbari sa continue si pe viitor, ca o stare de fapt. Astfel de evenimente neasteptate si radicale au fost, atat pentru mediul de afaceri, cat si pentru societatea civila sau sectorul public, adevarate lectii. Odata cu inceputul perioadei de lockdown am constientizat cat de important este segmentul industrial-logistic in astfel de momente in care viata, practic, se muta in online, dar si faptul ca activitatea de logistica si depozitare este esentiala pentru buna functionare a societatii moderne. Am simtit o responsabilitate foarte mare si am realizat ca adaptabilitatea este un atribut esential in astfel de momente, iar prudenta si perseverenta devin automat un mod de operare.
- Care sunt principalele transformari pe care le-a impus noul context si ce schimbari de strategie aveti in vedere pentru adaptare?
- Poate ca una dintre cele mai importante transformari a fost adoptarea accelerata a comertului electronic, ceea ce a inceput sa se traduca si in cresterea cererii de spatii de depozitare din partea acestui segment. In acest context, ramanem conectati la piata si la cerere si acordam, in acelasi timp, o atentie deosebita transformarilor prin care trec clientii nostri. Mizam, in continuare, pe resursa umana, profesionalismul echipei si pe serviciile de calitate pe care le oferim. Ne concentram, desigur, pe continuarea demersurilor de a adauga noi facilitati parcului P3 Bucharest A1. De curand, am semnat un protocol de colaborare cu Sucursala Regionala de Transport Feroviar de Calatori Bucuresti (CFR Calatori), care consta in acordarea de opriri in dreptul parcului P3 Bucharest A1 pentru trenurile Regio si InterRegio care circula pe ruta Bucuresti - Videle si retur. Aceasta noua facilitate de transport va permite chiriasilor din parcul P3 Bucharest A1 sa recruteze forta de munca din localitatile adiacente, pe ruta Rosiori - Videle - P3 Bucharest A1 - Basarab - Gara de Nord si retur. De asemenea, parcul P3 poate fi accesat acum si via tren, de la Gara de Nord sau Basarab, in aproximativ 17 - 25 de minute.
- Ce obiective aveti pe termen mediu si lung pe piata din Romania?
- Pentru P3, perspectivele pe termen mediu si lung sunt pozitive. Avem incredere in potentialul pietei din Romania, precum si convingerea ferma ca segmentul de spatii de depozitare din tara isi va continua cresterea dincolo de impactul imediat al pandemiei. Romania este si va ramane una dintre tarile strategice pentru grupul P3, iar din punct de vedere al suprafetelor inchiriate in 2020 cifrele arata foarte bine, insa incetinirea economiei la nivel global si indicatorii macroeconomici actuali ne fac sa fim rezervati si sa privim cu precautie perioada imediat urmatoare. Pentru moment, atentia si eforturile noastre sunt concentrate pe imbunatatirea si extinderea serviciilor disponibile in cadrul parcului. Urmarim sa punem la dispozitia comunitatii P3 Bucharest A1 noi facilitati de care sa beneficieze nu doar chiriasii, ci si angajatii lor si ma refer aici la servicii de tip cantina si spatii de cazare.
- Care sunt principalele dificultati si provocari pe care le intampinati in activitatea curenta?
- Cred ca provocarile acestei perioade sunt strans legate de impactul pandemiei pe termen scurt si mediu si mai cred, de asemenea, ca principalele dificultati cu care se confrunta chiriasii nostri, ca de altfel toata economia, sunt incertitudinea si lipsa de vizibilitate, dar si predictibilitate asupra volumelor. Atat noi, cat si clientii nostri ne-am regasit intr-o situatie la care am fost nevoiti sa ne adaptam rapid si sa fim mereu pregatiti cu diverse scenarii de lucru care sa ne ajute sa luam deciziile corecte raportat la schimbarile care au aparut si care mai pot aparea. Pandemia a avut un impact diferit asupra fiecarui sector economic, prin urmare si clientii nostri au resimtit in maniera distincta efectele, in functie de domeniul de activitate. Daca retailul alimentar si comertul electronic au continuat pe un trend ascendent, alte segmente cum sunt retailul vestimentar sau industria auto au fost afectate negativ si, evident, toate acestea au avut un impact asupra structurii si evolutiei cererii de spatii de depozitare.
Per total, activitatea de leasing a inregistrat o evolutie pozitiva in ultimul an. Exista cerere in piata, iar acest lucru reprezinta un indicator important care confirma ca segmentul industrial-logistic are perspective foarte bune de dezvoltare pe termen lung.
(articol aparut in revista Agenda Constructiilor, editia Ianuarie/Februarie 2021)

Produse & tehnologii

Stiri & Comunicate

ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
AUTODESKTERAPLASTVideoConfAC-iulALLBIMgamma_2021
ROCKWOOL 196
A aparut editia
MARTIE/APRILIE 2021!
 
 

Autentificare

 
COVID-19
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
hidroplasto
ERBASU CONSTRUCT
ssab ag antrepriza generala
CELCO 2020
hilti
rigips
cv water 2021
strabag nivel 1
Acvatot 2019

Parteneri

HABITAT
C4E FORUM
FPSC_2019
ROGBC 2016
ef-de-n
AICPS_30
AHK 2018
econet
Piata de Constructii 2014

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere