INDEX COMPANII | Inscriere/Adaugare |
![]() |
PENOSIL SRL |
Adresa: Str. Garoafei nr. 1A, Bucuresti, S5 |
Telefon: 031-501.01.46 |
Fax: 031-501.01.45 |
Mobil: 0730-563.623 |
E-mail: romania@penosil.com |
Web site: www.penosil.com |
Domenii: Profile, feronerie & accesorii |
Descriere activitate
distributie spume montaj, etansanti siliconici si acrilici, grunduri, adezivi, produse hidroizolante, rezistente la foc si caldura si de impermeabilizare, agenti de curatare |
Prezentare companie/institutie
PENOSIL: Incasari in crestere pentru subsidiara autohtona
![]() Sebastian Carstoiu (33 de ani)
Functia/Firma: Country Manager, Penosil;
Experienta profesionala: 9 ani in domeniul materialelor pentru constructii.
Dupa ce in 2012 cifra de afaceri a companiei Penosil, membra a Wolf Group (Estonia) s-a situat la nivelul de 4,4 milioane de lei, in 2013 aceasta a atins nivelul de 4,5 milioane de lei, iar pentru 2014 se estimeaza o majorare cu aproximativ 30% comparativ cu precedentele 12 luni. Preconizarea se bazeaza pe faptul ca in primul semestru al acestui an a fost consemnata o sporire de 27% a vanzarilor, in raport cu intervalul similar din 2013.
- Ce obiective de dezvoltare aveti in vedere pentru perioada urmatoare?
- Dintre actiunile pe care le avem in plan pentru extinderea activitatii in 2014 am putea mentiona abordarea unor noi segmente specifice pietei in care activam - si anume accesarea sectoarelor de geam termoizolant si structural („Insulated Glazing” si „Structural Glazing”), ca urmare a oportunitatilor deschise de sinergia cu Olivé Quimica. De asemenea, alte obiective incluse in strategia pentru dezvoltare constau in consolidarea brandului Penosil si cresterea gradului de fidelitate a clientilor, in acord cu identitatea noastra transpusa prin sloganul „A avea clienti multumiti si chiar bucurosi in situatiile comerciale sau de orice tip cu privire la Penosil!”. Si facem acest lucru prin promovarea unor produse si servicii de calitate, prin preturi corecte, accesibilitate, flexibilitate si inovatie.
- Care a fost evolutia grupului in ultima perioada? - La nivel de grup, cea mai importanta investitie realizata anul acesta a fost reprezentata de achizitia partenerului de afaceri Olivé Quimica SA - Spania, companie producatoare de adezivi si materiale de etansare, ocazie cu care se deschid noi oportunitati, in special catre segmentul profesional al industriei de profil. Totodata, se asteapta ca tranzactia sa contribuie cu aproximativ o treime la cresterea cifrei de afaceri a grupului (care s-a situat in 2013 la nivelul de 86 milioane de euro), la diversificarea portofoliului de produse, precum si la dezvoltarea operatiunilor de export, holdingul fiind prezent la nivel international in peste 50 de tari. In prezent, concernul detine unitati de productie in Estonia, Spania, Federatia Rusa si Brazilia si centre de vanzari in statele baltice, Kazahstan, Ucraina, Romania, Bulgaria, Danemarca, Spania, Franta, Portugalia si Marea Britanie, unde lucreaza peste 270 de angajati.
- Prezentati oferta proprie de produse si servicii. - In oferta noastra se regasesc spume poliuretanice si etansanti siliconici (cu o contributie de 70% la cifra de afaceri), precum si impermeabilizanti, hidroizolatii, grunduri, produse ignifugate, adezivi si materiale pentru protectia lemnului si a betonului. Dintre acestea, produsele pentru sectorul tamplariei termoizolante contribuie cu aproximativ 45% la vanzarile totale. Livrarile se efectueaza la nivel national, prin intermediul unei retele formate din 23 distribuitori de retail si peste 150 de parteneri din canalul „Profi”.
PENOSIL: Increasing incomes for the local subsidiary
The Penosil company, member of Wolf Group (Estonia), one of the leading manufacturers and exporters of sealing materials from the Baltic region, recorded a growth of sales at local level. After 2012 when the turnover stood at 4.4 million RON, in 2013 it reached 4.5 million RON, and in 2014 it is estimated to increase by about 30% compared with the previous 12 months. The expectation is based on the fact that, during the first half of the year an increase of 27% in sales was recorded compared to the same period in 2013.
(articol aparut in revista Fereastra, editia Iulie-August 2014)
|