PROMOD: Se estimeaza o crestere usoara a pietei de echipamente electrice |
Instalatii Electrice & Automatizari Publicat de Cosmin Dincu 28 Feb 2013 15:22 |
![]() Majorare de 11% a cifrei de afaceri si de 7% a livrarilor cantitative
Referindu-se la evolutia afacerilor Promod, in contextul in care si anul 2012 a fost destul de dificil pentru firmele active pe piata echipamentelor electrice, oficialul firmei a mai aratat ca la nivelul companiei s-a consemnat o majorare de 11% a cifrei de afaceri, aspectul fiind notabil daca se iau in considerare incertitudinile caracteristice bransei, date de diminuarea continua a consumului populatiei, de majorarea numarului de insolvente in randul multor agenti economici din domeniu etc. Din punct de vedere al cantitatii, s-au furnizat circa 11 milioane de unitati, cu 7% mai multe fata de 2011. Aceste rezultate s-au datorat pregatirii profesionale deosebite a personalului si impactului pozitiv al strategiei abordate, axate pe eficienta si competitivitate. In intervalul de referinta, Promod a accesat noi segmente de afaceri si a furnizat produse si servicii de top, reusind sa-si majoreze cota de piata in conditiile unei diminuari generalizate a activitatii specifice. „Pentru anul in curs suntem optimisti si ne propunem o crestere de 14% a cifrei de afaceri comparativ cu 2012, ceea ce reprezinta o tinta ambitioasa in contextul economic actual, insa tangibila, prin aplicarea unor politici eficiente de marketing si vanzari, respectiv prin performanta si perseverenta intregii echipe comerciale. De altfel, suntem avantajati si de faptul ca avem capacitatea de a asigura solutii complete pentru orice tip de instalatie electrica, fie din domeniul rezidential, fie din cel industrial, compania noastra fiind distribuitorul unor marci de renume international (precum Legrand, Schneider, Dietzel-Univolt, Weidmuller, Siemens, Rittal, Lapp Cable, Top Cable) si punand la dispozitia clientilor peste 10.000 de sortimente diferite”, a mai afirmat Karoly Nagy. „Un alt aspect pozitiv este dat de faptul ca distributia vanzarilor pe grupe de produse este uniforma, primele categorii ca pondere in totalul vanzarilor din 2012, fiind, in ordine, aparataj electric, sisteme de management al cablurilor, tablouri electrice si echipamente de protectie. Mai mult, pentru livrarea optima a acestora, am incheiat parteneriate cu peste 1.000 de clienti din toate zonele tarii, precum si din afara granitelor Romaniei, efectuand export in Ungaria si Croatia. Desigur ca regiunea Transilvaniei, impreuna cu municipiul Bucuresti si ariile limitrofe prezinta cel mai mare grad de absorbtie a produselor Promod, dar acordam aceeasi importanta si celorlalte regiuni, avand acoperire nationala. Fiind sustinuti de o platforma logistica bine structurata, cu o suprafata de peste 1.600 mp, in 2012 ne-am implicat intr-o noua activitate, constituita de echiparea si instalarea tablourilor electrice. Pentru aceasta am beneficiat si de suportul complet al firmei-mama, Elektra Group – Spania, care are o expertiza deosebita in domeniu. De aceea, una dintre prioritatile investitionale ale anului in curs o constituie dezvoltarea in continuare a segmentului respectiv si, nu in ultimul rand, avem in vedere sa alocam fonduri suficiente in vederea cresterii cotei de piata”, a incheiat directorul general al firmei. Pentru informatii suplimentare, www.promod.ro
|