Agenda Constructiilor
Joi, 21 Februarie 2019
 
Home - Stiri - Oportunitati & Comunicate - CNAIR: Contract de 69 milioane euro pentru Varianta de Ocolire Timisoara Sud
CNAIR: Contract de 69 milioane euro pentru Varianta de Ocolire Timisoara Sud
Oportunitati & Comunicate Publicat de Stelian DINCA 18 Dec 2018 15:26
CNAIR a semnat contractul pentru proiectarea si executia Variantei de Ocolire a Municipiului Timisoara Sud. Lungimea totala a obiectivului este de 25,69 km. Traseul proiectului Varianta de ocolire Timisoara Sud se desfasoara pe teritoriul administrativ al judetului Timis, pe raza municipiului Timisoara si a localitatilor Sanmihaiu Roman, Sag, Giroc, Mosnita Noua si Ghiroda.
Pe langa beneficiile locale, Varianta de ocolire Timisoara Sud va avea ca rezultat fluidizarea traficului intern si international care intra in tara prin zona Stamora Moravita, se desfasoara pe DN 59, ajunge in zona Timisoara si se indreapta catre centrul tarii pe DN 6 sau pe viitoarea autostrada Arad - Timisoara - Lugoj.
Varianta de ocolire Timisoara Sud este tronsonul care completeaza varianta de ocolire a Timisoarei intre piciorul rampei sud al podului peste canalul Bega si nodul rutier km 549+076 (pe DN6) de unde se desprinde Varianta de Nord existenta, inchizand astfel, varianta de ocolire ce inconjoara intreg municipiul.
Date Tehnice:
In profil longitudinal, varianta de ocolire va urmari terenul natural cu un rambleu cu inaltime medie de 1,50 m. Structura rutiera va fi dimensionata pentru o perioada de perspectiva de 15 de ani si va fi comparata din punct de vedere tehnico-economic cu urmatoarea structura:
- 4 cm beton asfaltic MAS 16 (mixtura asfaltica stabilizata)
- 6 cm beton asfaltic deschis cu criblura BAD 20 (beton asfaltic deschis)
- 14 cm anrobat bituminos AB 31.5 (Anrobat bituminos cu criblura)
- 30 cm piatra sparta
- 30 cm balast
- 15 cm strat de forma din balast
La drumurile intersectate de varianta de ocolire, au fost prevazute intersectii la nivel tip giratie si intersectii la nivel tip „cruce”.
Intersectiile la nivel tip giratie au fost prevazute la urmatoarele pozitii kilometrice:
- km 0+290 - intersectie cu strada Freidorf.
Intersectiile la nivel tip „cruce” au fost prevazute la urmatoarele pozitii kilometrice:
- km 14+110 - intersectie cu DC 152 (drumul se va clasa ca drum judetean);
- km 16+510 - intersectie cu DC 98 (calea Urseni);
- km 22+810 - intersectie cu drumul care face legatura intre localitatea Mosnita Veche si localitatea Ghiroda.
Operatorul economic care va realiza proiectarea si executia este Tirrena Scavi SpA. Valoarea contractului este de 272.432.921 lei fara TVA, echivalentul a 58 milioane euro fara TVA, avand un cost/km de 2,25 milioane euro fara TVA.
In conformitate cu prevederile contractuale, durata de realizare a acestui contract este de 30 luni, din care 6 luni pentru activitatea de proiectare si 24 luni pentru executta lucrarilor. Perioada de garantie a lucrarilor ofertata de Antreprenorul castigator este de 10 ani.
 
ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 

PAGINA PERZONALIZATA

AutoCAD

Autentificare

Revista Agenda Constructiilor editia nr. 140 (Ianuarie-Februarie 2019)
ROCKWOOL 196
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
EURO-Constructii 2019
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023
Carpatcement 196
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023