Agenda Constructiilor
Duminica, 19 Mai 2024
STIHL
Home - Stiri - Oportunitati & Comunicate - CNAIR pregateste documentatii pentru mari proiecte de infrastructura
CNAIR pregateste documentatii pentru mari proiecte de infrastructura
Oportunitati & Comunicate Publicat de Stelian DINCA 05 Oct 2017 15:45
Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., in calitate de Beneficiar, a elaborat si depus Aplicatia de Finantare pentru proiectul ”Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru Drum de mare viteza Legatura A3-aeroport Henri Coanda” in vederea obtinerii de finantare nerambursabila alocata prin Programului Operational Infrastructura Mare 2014-2020, in cadrul Axei Prioritare2-Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Obiectivul specific 2.2-Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE-sprijin pregatire proiecte de investitii, Operatiunea- Cresterea accesibilitatii zonelor cu o conectivitate redusa la infrastructura rutiera a TEN-T. Localizarea proiectului- Sector de drum de mare viteza va fi o legatura importanta pentru zona adiacenta Bucurestiului si Judetului Ilfov, precum si facilitarea accesului spre si dinspre Aeroportul International Otopeni.
Obiectivul general al proiectului, ca parte din reteaua COMPREHENSIVE, este imbunatatirea competitivitatii economice a Romaniei prin dezvoltarea infrastructurii de transport care faciliteaza integrarea economica in Romania, contribuind astfel la dezvoltarea pietei interne cu scopul de a creea conditiile pentru cresterea volumului investitiilor, promovarea transportului durabil si a coeziunii in reteaua de drumuri europene. Obiectivele specifice ale proiectului au ca scop crearea unei cai de comunicatie moderna cu implicatii in dezvoltarea regionala a zonei, in fluidizarea traficului, cresterea sigurantei utilizatorilor, micsorarea timpilor de parcurs, scaderea poluarii la toate nivelurile in zonele in prezent tranzitate si care scurteaza legaturile rutiere.
Valoarea totala a proiectului este de 4.012.107,04 lei (inclusiv TVA) si va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 75% contributia Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala-2.265.049,24 lei, 25% contributia nationala (bugetul de stat)-755.016,41 lei, iar restul de 992.041,39 lei reprezinta valoarea TVA aferenta cheltuielilor eligibile. Scopul prezentei aplicatii de finantare este de a promova spre finantare etapa de proiectare-faza Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic al tronsonului de drum nou de mare viteza cuprins intre autostrada A3 si aeroportul Henri Coanda. aceasta etapa constituie primul pas in dezvoltarea infrastructurii de transport rutier prin crearea unor coridoare noi de transport.
Proiectul ”Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru Drum de mare viteza Legatura A3-aeroport Henri Coanda”este inclus in Strategia de Implementare a Master Planului General de Transport, la capitolul IV-Proiecte noi (Comprehensive) identificate in MPGT- Drum expresi, pozitia nr.1-Drum expres de Legatura A3-Aeroport Henri Coanda, avand ca sursa de finantare Fondul de Dezvoltare Regionala si Bugetul de stat in perioada de programare 2014-2020 si este cuprins in cadrul anexei fara clauza de reforma structurala activata. Durata proiectului este de 14 luni. Beneficiile proiectului vor fi atinse in momentul in care drumul nou de mare vitezacuprins intre autostrada A3 si aeroportul Henri Coanda va fi implementat in intregime.
 
Elaborarea documentatiei tehnico-economice pentru drumul expres Buzau-Focsani
Drumul de mare viteza Buzau-Focsani traverseaza regiunea Sud-Est a Romaniei (judetul Buzau si judetul Vrancea), fiind parte din reteaua TEN-T. Obiectivul general al proiectului, ca parte din reteaua TEN-T, este imbunatatirea competitivitatii economice a Romaniei prin dezvoltarea infrastructurii de transport care faciliteaza integrarea economica in UE, contribuind astfel la dezvoltarea pietei interne cu scopul de a creea conditiile pentru cresterea volumului investitiilor, promovarea transportului durabil si a coeziunii in reteaua de drumuri europene.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
1. Studiul de Fezabilitate elaborat;
2. Proiect Tehnic elaborat.
Valoarea totala a proiectului este de 29.361.900,69 lei (inclusiv TVA) si va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 75% contributia Uniunii Europene din Fondul de Coeziune-18.534.699,81 lei, 25% contributia nationala (bugetul de stat)-6.178.233,27 lei, iar restul de 4.648.967,61 lei reprezinta valoarea TVA aferenta cheltuielilor eligibile.
Scopul prezentei aplicatii de finantare este de a promova spre finantare etapa de proiectare-faza Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic al tronsonului de drum de mare viteza cuprins intre Buzau -Focsani. Aceasta etapa constituie primul pas in dezvoltarea infrastructurii de transport rutier prin crearea unor coridoare noi de transport, in acest caz fiind vorba despre realizarea drumului de mare viteza Buzau-Focsani. Proiectul ”Elaborarea documentatiei tehnico-economice pentru drumul expres Buzau-Focsani” este inclus in Strategia de Implementare a Master Planului General de Transport, la capitolul IV-Proiecte noi (Core) identificate in MPGT- Drum expres, pozitia nr.6-Drum expres Buzau-Focsani, avand ca sursa de finantare Fondul de Coeziune si Bugetul de stat in perioada de programare 2014-2020 si este cuprins in cadrul anexei fara clauza de reforma structurala activata. Durata proiectului 24 luni. Efectele maxime ale proiectului dupa implementare vor fi atinse in momentul in care drumul de mare viteza Buzau-Focsani va fi implementat in intregime.
 
Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru ”Drum de mare viteza Focsani-Bacau
Drumul de mare viteza Focsani- Bacau traverseaza regiunea Sud-Est a Romaniei (judetul Vrancea), fiind parte din reteaua TEN-T
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
1. Studiul de Fezabilitate elaborat;
2. Proiect Tehnic elaborat.
Valoarea totala a proiectului este de 43.395.129,39 lei (inclusiv TVA) si va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 75% contributia Uniunii Europene din Fondul de Coeziune-27.393.175,42 lei, 25% contributia nationala (bugetul de stat)-9.131.058,48 lei, iar restul de 6.870.895,49 lei reprezinta valoarea TVA aferenta cheltuielilor eligibile. Scopul prezentei aplicatii de finantare este de a promova spre finantare etapa de proiectare- faza Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic al tronsonului de drum de mare viteza cuprins intre Focsani-Bacau. Aceasta etapa constituie primul pas in dezvoltarea infrastructurii de transport rutier prin crearea unor coridoare noi de transport, in acest caz fiind vorba despre realizarea drumului de mare viteza Focsani- Bacau.
Proiectul ”Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru ”Drum de mare viteza Focsani-Bacau””este inclus in Strategia de Implementare a Master Planului General de Transport, la capitolul IV-Proiecte noi (Core) identificate in MPGT- Drum expres, pozitia nr.5-Drum expres Focsani-Bacau, avand ca sursa de finantare Fondul de Coeziune si Bugetul de stat in perioada de programare 2014-2020 si este cuprins in cadrul anexei fara clauza de reforma structurala activata. Durata proiectului este de 24 luni. Efectele maxime ale proiectului dupa implementare vor fi atinse in momentul in care drumul de mare viteza Focsani-Bacau va fi implementat in intregime.
 
Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru ”Drum de mare viteza Ploiesti-Buzau
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
1. Studiul de Fezabilitate elaborat;
2. Proiect Tehnic elaborat.
Valoarea totala a proiectului este de 27.639.095,23 lei (inclusiv TVA) si va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 75% contributia Uniunii Europene din Fondul de Coeziune-23.262.905,15 lei, 25% contributia nationala (bugetul de stat)-5.815.726,29 lei, iar restul de 4.376.190,08 lei reprezinta valoarea TVA aferenta cheltuielilor eligibile. Scopul prezentei aplicatii de finantare este de a promova spre finantare etapa de proiectare- faza Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic al tronsonului de drum de mare viteza cuprins intre Ploiesti si Buzau. Aceasta etapa constituie primul pas in dezvoltarea infrastructurii de transport rutier prin crearea unor coridoare noi de transport, in acest caz fiind vorba despre realizarea drumului de mare viteza Ploiesti-Buzau.
Proiectul ”Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru ”Drum de mare viteza Ploiesti-Buzau”” este inclus in Strategia de Implementare a Master Planului General de Transport, la capitolul IV-Proiecte noi (Core) identificate in MPGT- Drum expres, pozitia nr.3-Drum expres Ploiesti-Buzau, avand ca sursa de finantare Fondul de Coeziune si Bugetul de stat in perioada de programare 2014. Durata proiectului 24 luni. Efectele maxime ale proiectului dupa implementare vor fi atinse in momentul in care drumul de mare viteza Buzau-Focsani va fi implementat in intregime.
 
Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru pod peste Prut la Ungheni
Podul rutier peste Prut la Ungheni se va realiza cu patru benzi de circulatie si va asigura legatura autostrazii Tg. Mures-Iasi-Ungheni (A8) cu varianta de ocolire a orasului Ungheni din Republica Moldova. Proiectul este localizat in regiunea Nord-Estul Moldovei, judetul Iasi, localitatea Ungheni. Obiectivul general al proiectului este de a realiza un pod rutier cu patru benzi peste raul Prut la Unghieni, facand astfel legatura cu Autostrada Targu Mures-Iasi-Ungheni.
Obiectivele specifice ale proiectului au ca scop crearea unei cai de comunicatie moderna cu implicatii in dezvoltarea regionala a zonei, in fluidizarea traficului, cresterea sigurantei utilizatorilor, micsorarea timpilor de parcurs, scaderea poluarii la toate nivelurile in zonele in prezent tranzitate si scurtarea legaturilor rutiere cu Republica Moldova, Ucraina si Rusia.
Valoarea totala a proiectului este de 950.869,44 lei (inclusiv TVA) si va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 75% contributia Uniunii Europene din Fondul de Coeziune-598.475,80 lei, 25% contributia nationala (bugetul de stat)-199.491,93 lei, iar restul de 186.651,70 lei reprezinta valoarea TVA aferenta cheltuielilor eligibile.
Scopul prezentei aplicatii de finantare este de a promova spre finantare etapa de proiectare- faza Studiu de Fezabilitate pentru Podul peste Prut la Ungheni. Aceasta etapa constituie primul pas in dezvoltarea infrastructurii de transport rutier prin crearea unei noi conexiuni cu Republica Moldova.
 
ABONARE REVISTESISECAMRAWLPLUGhiltiALLBIM
ROCKWOOL 196
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 181 (Martie-Aprilie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
viarom
ness project
rigips
quadratum
concelex
siniat
konsent
Ubitech
strabag nivel 1
Acvatot 2019
MAKITA
ERBASU CONSTRUCT
CONCEPT STRUCTURE
CDS
noark
leviatan
theda mar
EDIT-Structural

Parteneri

HABITAT
top 500
AHK 2022
INNOCONSTRUCT2024
FPSC_2019
top 500
ef-de-n
ROGBC 2016
AICPS_30
econet
top 500

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander