Agenda Constructiilor
Sambata, 20 Aprilie 2024
hilti
Home - Stiri - Oportunitati & Comunicate - ROCKWOOL Group inaugureaza noua identitate a brandului
ROCKWOOL Group inaugureaza noua identitate a brandului
Oportunitati & Comunicate Publicat de Stelian DINCA 06 Mar 2017 14:09
ROCKWOOL Group, lider mondial in furnizarea de vata bazaltica, inaugureaza noua identitate a brandului impreuna cu noul slogan si cu filmul de prezentare a companiei.
Evolutia brandului companiei include un nou simbol ROCKWOOL - reprezentarea grafica a unui vulcan. Simbolul reprezinta angajamentul nostru de a imbunatati stilul de viata modern cu ajutorul proceselor si produselor ingemanate armonios si va fi utilizat pentru toate brandurile care fac parte din ROCKWOOL Group (simbolurile sunt prezentate in finalul comunicatului).
Aceasta evolutie aliniaza brandingul intregului portofoliu de produse ROCKWOOL pentru a demonstra clientilor si partenerilor nostri amploarea si profunzimea modului in care utilizam puterea naturala a rocii vulcanice pentru a imbunatati si transforma stilul de viata modern, abordand in acelasi timp provocarile viitorului. De asemenea, aceasta va sprijini viitoarea expansiune geografica ROCKWOOL.
Noul film de prezentare a companiei a fost lansat in 27 februarie 2017, prin intermediul unei campanii Thunderclap - o postare sociala programata, la scara larga, cu ajutorul careia suporterii distribuie mesajul simultan, cu scopul de a crea un grad de constientizare asupra provocarilor globale ale stilului de viata modern si a solutiilor care exista in prezent pentru rezolvarea lor (click aici pentru a vizualiza noul film de prezentare).
Noul slogan al companiei - “Release the natural power of stone to enrich modern living” (Elibereaza puterea naturala a rocii pentru a imbunatati stilul de viata modern) - exprima faptul ca toate diviziile din ROCKWOOL Group au un obiectiv comun: acela de a imbunatati stilul de viata modern prin calitatea adusa vietii tuturor celor care vin in contact cu produsele noastre.
Mirella Vitale, ROCKWOOL Senior Vice President pentru Group Marketing, Communications & Public Affairs, comenteaza: “Sunt mandra de experienta indelungata a ROCKWOOL Group in valorificarea puterii uneia dintre cele mai abundente resurse naturale in solutii sustenabile si inovative, care contribuie la solutionarea provocarilor vietii moderne. Actualizarea identitatii brandului marcheaza o evolutie importanta a modului in care vorbim despre compania noastra, transmitand o viziune coerenta si un patrimoniu comun al intregului nostru portofoliu de produse.”
 
 
SISECAMABONARE REVISTEALLBIMRAWLPLUG
ROCKWOOL 196
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 181 (Martie-Aprilie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
leviatan
ness project
EDIT-Structural
theda mar
Acvatot 2019
rigips
viarom
MAKITA
concelex
siniat
CONCEPT STRUCTURE
ERBASU CONSTRUCT
Ubitech
noark
strabag nivel 1
quadratum
CDS

Parteneri

AHK 2022
HABITAT
top 500
FPSC_2019
AICPS_30
econet
top 500
top 500
ef-de-n
ROGBC 2016

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander