SYMMETRICA:80% din vanzarile in retail sunt realizate de magazinele de bricolaj |
Oportunitati & Comunicate Publicat de Stelian DINCA 06 Mai 2016 14:57 |
Astfel, potrivit companiei, 80% din valoarea vanzarilor din retail a Symmetrica este atribuita magazinelor de bricolaj, iar restul de 20% provine din alte magazine traditionale, precum depozite locale de materiale de constructii. De asemenea, din vanzarile totale ale companiei, aproximativ o zecime se realizeaza prin intermediul magazinelor de bricolaj, iar planurile companiei vizeaza consolidarea relatiilor actuale cu partenerii DIY, precum si o marire a portofoliului de produse prezente in aceste magazine.
„De regula, catre magazinele de bricolaj se indreapta cu precadere clientii care si-au propus sa achizitioneze o gama larga de materiale de constructii sau cei care isi doresc sa beneficieze de facilitatea transportului chiar si in cazul unor comenzi mici. Bineinteles, un alt factor determinant pentru acest comportament de achizitie il reprezinta existenta promotiilor si reducerilor, constante in magazinele de tip DIY” , a declarat Sebastian Bobu, Director Executiv al Symmetrica.
|