Agenda Constructiilor
Joi, 25 Februarie 2021
 
Home - Stiri - Producatori & Furnizori - GARTNER: Urmeaza schimbari masive de paradigma in domeniul marketingului
GARTNER: Urmeaza schimbari masive de paradigma in domeniul marketingului
Producatori & Furnizori Publicat de Ovidiu Stefanescu 14 Dec 2020 06:44
In cadrul unui simpozion virtual care a avut loc in primele trei zile ale lunii decembrie a.c., expertii Gartner au conturat principalele previziuni de marketing pentru anul 2021, ce releva modul in care strategiile de revigorare postpandemice vor ridica provocari pentru specialistii de profil, in sensul redefinirii si restabilirii relatiilor cu clientii, in deplina concordanta cu nou normalitate digitala. Practic, niciodata pana in prezent nu s-a manifestat atat de acut o nevoie de viziune, inovatie si transformare, cei implicati in operatiunile specifice fiind nevoiti sa reinventeze modul de relationare folosind canale online si offline, pentru a crea experiente bogate si imersive. Provocarile sociale  majore, combinate cu problemele generate de pandemia Covid-19, au redefinit practic nevoile clientilor, mai ales in ceea ce priveste modul in care acestia cauta, achizitioneaza si consuma produse si servicii. Toate cele mentionate anterior vor reseta practic functiile marketingului, impunand pentru cei implicati in domeniu intelegerea schimbarii si adaptarea rapida la noul context. Se estimeaza, de exemplu, ca pana in 2024 peste 30% dintre corporatii vor avea ca prioritate a top-managementului modelarea continutului serviciilor la cel generat de utilizatori. Platformele de social-media si cele comerciale care sunt dependente de continutul creat de clienti din cauza nevoii de crestere a vanzarilor se confrunta deja cu o serie de probleme, cum ar fi recenziile frauduloase, oferte false si distribuiri eronate. Efectul imediat este reprezentat de proliferarea serviciilor de moderare, care in perioada urmatoare vor consemna un succes urias de piata si vor duce la cresterea calitatii comertului online. O alta observatie pertinenta a celor de la Gartner este aceea ca in urmatorii doi ani circa o treime din bugetele de publicitate destinare comunicatiilor de criza vor fi folosite pentru a contracara mesajele negative ale propriilor angajati (rapoarte recente indica un fenomen anormal, conform caruia 36% din personalul companiilor fac publice postari nefavorabile companiilor angajatoare). In fine, este de asteptat ca pana in 2023, un sfert dintre organizatiile active pe plan international vor realiza un mix intre activitatile de marketing, vanzari si experienta clientilor (CX), cu atat mai mult cu cat in prezent peste 75% dintre liderii departamentelor de marketing raporteaza incapacitatea de adaptare rapida la schimbarile ce survin in planul cererii. Pentru informatii suplimentare, click aici
 
gamma_2021AUTODESKVideoConfAC-iulTERAPLASTALLBIM
ROCKWOOL 196
A aparut editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2021!
 
 

Autentificare

 
COVID-19
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
ERBASU CONSTRUCT
Acvatot 2019
CELCO 2020
hidroplasto
rigips
hilti
strabag nivel 1
ssab ag antrepriza generala

Parteneri

HABITAT
FPSC_2019
C4E FORUM
AICPS_30
ROGBC 2016
AHK 2018
ef-de-n
econet
Piata de Constructii 2014

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere