Agenda Constructiilor
Vineri, 29 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Producatori & Furnizori - KINGFISHER securizeaza pozitia financiara si gestioneaza bine criza pandemica
KINGFISHER securizeaza pozitia financiara si gestioneaza bine criza pandemica
Producatori & Furnizori Publicat de Ovidiu Stefanescu 20 Mai 2020 05:15
Recent, grupul britanic Kingfisher, detinatorul marcilor Brico Depot, Castorama, B&Q si Screwfix, a anuntat rezultatele financiare aferente trimestrului intai din acest an, conform carora, in perioada respectiva, cifra de afaceri s-a situat la 2,2 miliarde GBP, fiind cu 24% mai mica (la rate constante ale cursului de schimb valutar) fata de nivelul inregistrat in anul fiscal precedent. Pana la jumatatea lunii martie, operatiunile s-au incadrat pe un trend ascendent, reflectand imbunatatiri operationale in Franta, precum si efecte concrete ale implementarii, la nivel de grup, a noii abordari comerciale. Cu toate acestea, echilibrul financiar a fost puternic distorsionat de criza epidemica actuala, ce a dus, printre altele, la aplicarea unor masuri stricte de protectie a angajatilor si clientilor. Modificarile modelului operational au avut ca efect consolidarea comertului online, redeschiderea treptata a magazinelor din Marea Britanie si Franta, incepand cu partea a doua a lunii aprilie, respectiv recuperarea ritmului de crestere (de la -74% in prima saptamana a lui aprilie la +2,7% o luna mai tarziu). Revenind la rezultatele din primele trei luni ale lui 2020, cifra de afaceri din Marea Britanie si Irlanda a cumulat 1,09 miliarde GBP (-14,7%), cea din Franta 596 milioane GBP (-42%), in vreme ce in Romania aceasta a fost de 43 milioane GBP (+10,6%), iar in Polonia de 320 milioane GBP (-7,8%). La finele lunii martie, 95% dintre magazinele Kingfischer erau deschise sau desfasurau activitati de vanzare online (de exemplu in Marea Britanie, 683 de unitati dintr-un cuantum de 972 erau orientate pe comert la distata). Astfel, din totalul de 1.370 de centre deschise pe toate pietele unde grupul desfasoara activitati comerciale, 631 de magazine au fost deschise fizic, iar diferenta doar online. Pe piata din Romania, cele 35 de centre comerciale au ramas deschise, operand insa in mod strict in conditiile distantarii sociale si de siguranta impuse de autoritati. Conform informatiilor oficiale, grupul detine o lichiditate suficineta pentru a face fata provocarilor pandemiei si a acoperi o perioada indelungata de depreciere a vanzarilor. De asemenea, in scenariul extinderii masurilor de izolare si prelungirii perioadei in care vor fi inregistrate perturbari ale activitatii, Kingfisher si-a asigurat accesul la surse aditionale de finantare.
 
hiltiALLBIMRAWLPLUGABONARE REVISTE
ROCKWOOL 196
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 180 (Ianuarie-Februarie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
noark
ness project
viarom
quadratum
Ubitech
ERBASU CONSTRUCT
MAKITA
leviatan
rigips
CONCEPT STRUCTURE
Acvatot 2019
FRONTALE
concelex
strabag nivel 1
CDS
theda mar

Parteneri

AHK 2022
top 500
HABITAT
FPSC_2019
ef-de-n
top 500
ROGBC 2016
econet
top 500
AICPS_30

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander