Agenda Constructiilor
Luni, 21 Iunie 2021
 
Home - Stiri - Info-Santiere - IGSU: Licitatie pentru demolare si reconstructie Sediu Detasament de Pompieri Mizil
IGSU: Licitatie pentru demolare si reconstructie Sediu Detasament de Pompieri Mizil
Info-Santiere Publicat de Elena Icleanu 14 Mai 2021 12:18
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) organizeaza licitatie pentru atribuirea contractului “Executie de lucrari pentru obiectivul de investitii Demolare si reconstruire Sediu Detasament de Pompieri Mizil din cadrul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta «Serban Cantacuzino»- judetul Prahova”. Ofertele companiilor de constructii interesate pot fi transmise la IGSU - Unitatea de Implementare a Proiectului (UIP) „Imbunatatirea Managementului Riscului la Dezastre”, pe adresa publicata la finalul textului, pana la 30 iunie 2021, ora 14:00.
 
 
Proiectul Privind Imbunatatirea Managementului Riscului la dezastru
Titlul Contractului: Executie de lucrari pentru obiectivul de investitii Demolare si reconstruire Sediu Detasament de Pompieri Mizil din cadrul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta „Serban Cantacuzino”- judetul Prahova.
Nr. imprumut: 8892 RO
Nr. de referinta: RO-GIES-214328-CW-RFB
 
1. Guvernul Romaniei a primit un imprumut de la Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare pentru a sprijini implementarea Proiectului privind imbunatatirea managementului riscului la dezastru („Proiectul”) si intentioneaza sa aloce o parte din fondurile Proiectului pentru plati prevazute in contractul de Executie lucrari pentru obiectivul de investitii Demolare si reconstruire Sediu Detasament de Pompieri Mizil din cadrul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta „Serban Cantacuzino”- judetul Prahova.
2. Inspectoratul General pentru Situatii de Urgentasolicita prin prezenta invitatie depunerea de oferte sigilate, din partea Ofertantilor eligibili, cu privire la Executia de lucrari pentru obiectivul de investitii Demolare si reconstruire Sediu Detasament de Pompieri Mizil din cadrul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta „Serban Cantacuzino”- judetul Prahova, avand o durata estimata a executiei lucrarilor de saptesprezece (17) luni.
3. Licitatia se va organiza in conformitate cu procedura de achizitii competitiva, desfasurata la nivel national, denumita “Cerere de oferte” (Request for Bids – RFB), asa cum este specificata in Regulamentul Bancii Mondiale privind finantarea proiectelor de investitii ale imprumutatilor, editia iulie 2016, revizuit in noiembrie 2017 (”Regulament de achizitii”) si este deschisa participarii tuturor Ofertantilor, dupa cum este descris in acest Regulament.
4. Ofertantii eligibili care sunt interesati pot obtine informatii suplimentare de la Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta - Unitatea de Implementare a Proiectului (UIP) la datele de contact de mai jos,in timpul orelor de serviciu luni - vineri 8:30-16:00.
5. Un set complet al documentelor de licitatie in limba Romana, in format electronic, va fi furnizat Ofertantilor eligibili interesati, ca urmare a unei cereri in scris, in care se vor specifica cu claritate informatiile de contact ale acestor Ofertanti, la adresele de email de mai jos. Documentatia de licitatie va putea fi descarcata de pe un link care va fi trimis Ofertantilor prin e-mail.
6. Ofertele trebuie sa fie transmise la adresa de mai jos inainte de 30 iunie 2021, ora 14:00. Licitatia electronica nu estepermisa. Ofertele intirziate vor fi respinse. Ofertele vor fi deschise public, in prezenta reprezentantilor desemnati ai ofertantilor si a oricaror persoane care doresc sa participe, la adresa de mai jos la data si ora : 30 iunie 2021, ora 14:00.
7. Toate ofertele trebuie insotite de o Garantie de participare la licitatie in valoare de: 70.000 Lei.
8. Se atrage atentia asupra prevederilor Regulamentului de achizitii care mentioneaza cerinta potrivit careia Imprumutatul va comunica, in cadrul Notificarii de Atribuire a Contractului, informatii privind beneficiarul real cu referire la ofertantul castigator, in baza Formularului de Identificare a Beneficiarului Real ce este inclus in documentatia de licitatie.
9. Adresa mentionata mai sus este:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta,
Unitatea de Implementare a Proiectului (UIP) „Imbunatatirea Managementului Riscului la Dezastre”
In atentia: Dl. Benone Gabriel DUDUC, Director de proiect;
Bucuresti, Str. Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, cod postal 010233;
email: Aceasta adresa de e-mail este protejata de spamboti; aveti nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza ; Aceasta adresa de e-mail este protejata de spamboti; aveti nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza ; Aceasta adresa de e-mail este protejata de spamboti; aveti nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
 
Pentru invitatia de participare la licitatie, click aici!
 
ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
VideoConfAC-iulgamma_2021AUTODESKALLBIMTERAPLAST
ROCKWOOL 196
A aparut editia
MAI 2021!
 
 

Autentificare

 
COVID-19
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
rigips
ERBASU CONSTRUCT
ssab ag antrepriza generala
hilti
cv water 2021
hidroplasto
CELCO 2020
Ubitech
Acvatot 2019
strabag nivel 1

Parteneri

HABITAT
C4E FORUM
FPSC_2019
econet
ROGBC 2016
AHK 2018
ef-de-n
AICPS_30
Piata de Constructii 2014

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere