Agenda Constructiilor
Vineri, 18 Iulie 2025
ABONARE REVISTE
Home - Stiri - Izolatii & Finisaje - HENKEL: Crestere de 3,9% a vanzarilor de adezivi in trimestrul al doilea
HENKEL: Crestere de 3,9% a vanzarilor de adezivi in trimestrul al doilea
Izolatii & Finisaje Publicat de Elena Icleanu 22 Aug 2011 07:37
Divizia de adezivi din cadrul grupului german Henkel a inregistrat, in trimestrul al doilea al acestui an, o crestere de 3,9% a cifrei de afaceri, fata de aceeasi perioada din 2010, pana la 1,96 miliarde euro, rezultat determinat atat de sporirea volumului, cat si a valorii livrarilor. Datorita masurilor intreprinse pentru cresterea eficientei, specialistii departamentului au reusit sa contracareze impactul negativ al cresterii preturilor la materii prime si ambalaje. Profitul operational al acestui segment a consemnat un avans de 21,1%, pana la 269 milioane de euro, indicator ce include si veniturile obtinute din vanzarea afacerii cu membrane utilizate pentru sistemele de acoperisuri, comercializate sub marca Wolfin. La nivel de grup, Henkel a raportat o sporire de 1,6% a vanzarilor din lunile aprilie - iunie 2011, fata de nivelul intervalului similar al anului trecut, pana la valoarea de 3,95 miliarde euro. "Am continuat sa raportam performante optime in trimestrul al doilea, in pofida contextului economic dificil. Toate diviziile companiei au contribuit la aceasta crestere, iar in tarile cu economii aflate in curs de dezvoltare am consemnat majorari de peste 10%, contributia acestora la vanzarile totale ale holdingului sporind la 42%. In pofida scumpirii principalelor materii prime, am reusit sa crestem profitabilitatea tuturor diviziilor, datorita masurilor luate la nivel intern", a declarat Kasper Rorsted, directorul executiv al concernului german. Pe termen scurt, se estimeaza mentinerea unui contex economic dificil, marcat de majorarea cotatiei materiilor prime si de incertitudinile de pe principalele piete de desfacere. Totusi, conducerea Henkel a imbunatatit previziunile de crestere organica pentru anul in curs, pana la +5%. Din punct de vedere regional, vanzarile inregistrate in Europa de Vest in trimestrul al doilea au sporit cu 2,4%, pana la 1,42 miliarde euro, iar cele din estul continentului s-au majorat cu 7,3%, la 729 milioane de euro. Rezultatele din regiunea Africa/ Orientul Mijlociu au fost influentate de contextul politico-social extrem de dificil, incasarile insumand 231 milioane de euro, in scadere usoara fata de nivelul de 236 milioane de euro inregistrat in perioada aprilie - iunie 2010. Vanzarile generate in regiunea Americii de Nord au scazut cu 5,2%, pana la 676 milioane de euro, resimtindu-se puternic impactul cursului valutar mefavorabil, in timp ce in zona Asia-Pacific s-au raportat cresteri de 4,8%, pana la valoarea de 587 milioane de euro. Pe pietele in dezvoltare din Europa de Est, Africa/ Orientul Mijlociu, America Latina si Asia (cu exceptia Japoniei), vanzarile au crescut cu 4,7%, pana la 1,67 miliarde euro. Pentru informatii suplimentare, www.henkel.com
 
BIMTotalEnergiesALLBIMhilti
ROCKWOOL 196
Editia
MAI 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 190 (Mai 2025)
 

Autentificare

Editia
MARTIE-APRILIE 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 189 (Martie-Aprilie 2025)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
leviatan
Ubitech
EDIT-Structural
TECNIC
Daikin
GEWISS
MAKITA
Eco Garden Construct
quadratum
concelex
Acvatot 2019
CDS
EURO BUILD
MCA
Arduro
SIGM
noark
SSAB
ELECTROGRUP
BogArt
ERBASU CONSTRUCT
theda mar
AED
CONCEPT STRUCTURE
strabag nivel 1
KADRA

Parteneri

HABITAT
FPSC_2019
 

Tamplarie aluminiu Termopan Salamander Pereti cortină Tâmplărie din aluminiu urmarirea comportarii in timp a constructiilor