Agenda Constructiilor
Miercuri, 01 Aprilie 2020
GRUNDFOS
Home - Stiri - Oportunitati & Comunicate - CFR Infrastructura continua lucrarile la viaductul de langa Aeroportul Otopeni
CFR Infrastructura continua lucrarile la viaductul de langa Aeroportul Otopeni
Oportunitati & Comunicate Publicat de Stelian DINCA 18 Oct 2019 15:32
CFR Infrastructura spune ca in prezent lucrarile la viaductul de langa aeroport continua, fiind vorba de un teren ce apartine statului si nu este afectat de decizia instantei de saptamana trecuta. ”La ora actuala, constructorul nu lucreaza pe partea unde sunt terenurile proprietarilor contestatari, deci amplasamentele pe care contestatarii le-au supus atentiei instantei nu sunt afectate”, spune CFR SA. Reamintim ca pe 11 octombrie, Curtea de Apel Bucuresti a decis suspendarea efectelor hotararii de expropriere. CFR spune ca va face recurs conform legii, pentru ca proiectul sa continue in toate fazele.
Calea ferata Gara de Nord - Aeroport trebuie sa fie gata pana in mai 2020. Traseul va avea 19,1 km si trenurile ar trebui sa-l parcurga in 21 minute.
Reamintim ca o decizie din 11 octombrie a Curtii de Apel Bucuresti arata ca se suspenda Hotararea de Guvern privind exproprierile pentru cauza de utilitate publica, pana la solutionarea cauzei pe fond.
Despre trenul Gara - Aeroport
Inca din 2016 se vorbeste despre aceasta legatura feroviara si planurile de atunci prevedeau ca lucrarile vor incepe in 2017. Autorizatia de constructie a fost data dupa jumatatea lunii august 2019 si lucrarile au inceput in septembrie.
Asocierea Arcada - ISPCF SA - DB Engineering & Consulting GMBH va conecta aeroportul Otopeni la reteaua feroviara, printr-un contract de 398,16 milioane lei fara TVA. CFR a semnat in iunie contractul la sediul Ministerului Transporturilor.
Proiectul "Modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Nord - Aeroport International Henri Coanda Bucuresti", Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport International Henri Coanda Bucuresti (proiectare si executie)" prevede realizarea unei noi linii de cale ferata in lungime de 2,95 km, din care 1,52 km va fi un viaduct care va supratraversa DN1. Proiectul se va termina intr-o statie supraterana peste sensul giratoriu din dreptul parcarii de la terminalul sosiri (T1) al aeroportului.
Contractul are oficial o durata de 14 luni (2 luni pentru proiectare si 12 luni pentru executie), insa reprezentantii CFR dau ca termen de finalizare mai 2020, chiar inainte de meciurile organizate de Bucuresti in cadrul EURO 2020 (Campionatul eropean de fotbal).
In paralel, CFR mai desfasoara un contract cu Porr Construct pentru dublarea liniei de cale ferata (8 km) intre statiile Mogosoaia si Balotesti, proiect in valoare de 50,5 milioane lei, cu finantare asigurata din fonduri de la bugetul de stat.
Viaductul de acces spre terminalul T1 a inceput a fi construit peste DN1 si are o lungime totala de 1.521 m si va fi realizat din 42 de pile si o culee, care vor fi fundate indirect pe piloti forati de diametru mare D=1,5 m, cu lungimea de 30 m.
Tronsonul de cale ferata pentru ˮ Faza I: Racord c.f. la Terminalul T1, Aeroport International Henri Coanda Bucurestiˮ este impartit in trei zone distincte:
zona I (L= 500 m) - cuprinde linia de evitare si liniile de legatura intre aparatele de cale, structura caii ferate fiind una clasica, cu terasament c.f. si suprastructura alcatuita din cadru sine traverse si prism de piatra sparta
zona II (L = 930 m) - cuprinde un podet, terasament inalt alcatuit dintr-o structura de pamant armat cu geogrile, cu parament aproape vertical, suprastructura caii fiind clasica
zona III (L = 1520 m) - cuprinde doua podete si un viaduct, suprastructura c.f. fiind alcatuita din sine si blocheti izolati cu placa de insertie in baza din poliuretan monocelular uniform, pentru amortizarea vibratiilor si a zgomotului structural.
 
ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ACADCOVID-19TeraSteelALLBIM
A aparut editia
MARTIE-APRILIE!

Autentificare

 
ROCKWOOL 196
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
Carpatcement 196

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere