Agenda Constructiilor
Joi, 25 Aprilie 2024
hilti
Home - Stiri - Oportunitati & Comunicate - SCHNEIDER: 46% din vanzari intra sub noua eticheta ecologica Green Premium
SCHNEIDER: 46% din vanzari intra sub noua eticheta ecologica Green Premium
Oportunitati & Comunicate Publicat de Stelian DINCA 25 Feb 2019 14:24
Pentru al patrulea an, Schneider Electric, lider in transformarea digitala a managementului energiei si automatizari, publica 21 de indicatori din Impactul de Sustenabilitate, masurand progresele inregistrate in indeplinirea angajamentelor de sustenabilitate ale companiei pentru perioada 2018-2020, in conformitate cu obiectivele COP 21 si cele ale Natiunilor Unite. Cu un scor total de 6,10 din 10, la sfarsitul lunii decembrie 2018, Grupul si-a depasit obiectivul privind impactul de sustenabilitate de 5 din 10, stabilit pentru finalul anului 2018.
Gilles Vermot Desroches, Sustainability Senior VP Schneider Electric declara: „Avand in vedere ca cele 21 de obiective din Impactul Schneider de Sustenabilitate au avut rezultate excelente in 2018, am decis sa ne crestem ambitiile. Prin urmare, vom accelera implementarea planurile noastre privind provocarile-cheie cum ar fi schimbarile climatice, biodiversitatea, dezvoltarea si sanatatea. Recunoasterea pe care am primit-o in 2018 ne impulsioneaza sa continuam eforturile si sa dam tonul in abordarea acestor provocari.”
"Premiul Circulars 2019" din categoria "Multinationale", selectia noastra printre cele mai admirate companii din lume de catre revista Fortune, prezenta noastra in lista CDP Climate A pentru al optulea an consecutiv; sau includerea in Cele mai sustenabile 100 de corporatii din lume de catre Corporate Knights, al saptelea an consecutiv.
Caracteristicile trimestrului
Climat:
- Indicatorul "Eficienta CO2 in transport" inregistreaza o crestere a emisiilor de CO2 cu 1,8% in 2018 fata de obiectivul de -1%. Acest lucru se datoreaza, in principal, cresterii numarului de marfuri aeriene in T1 2018 in activitatea ITD si cresterii emisiilor de CO2 in America de Nord in T1 si T2, din cauza transportului aerian intern.
- Cresterea cifrei de afaceri a indicatorului "Servicii pentru energie si durabilitate" a avut o evolutie foarte buna, cu + 13,8% in 2018. Cresterea ridicata este data de segmentul de eficienta energetica in sectorul public din SUA si de castiguri importante in domeniul cleantech Afaceri. Serviciile de energie si sustenabilitate urmaresc o crestere cu 25% a vanzarilor in 2020, comparativ cu 2017.
Economie circulara:
- Rezultatul indicatorului "Vanzari in cadrul noului nostru program Green Premium" a fost de 45,7% in al patrulea trimestru din 2018. Eticheta ecologica Green Premium Schneider Electric a fost modernizata in 2018 pentru a fi mai de impact pentru clienti. Adaugand indicatorul de mediu si prin intermediul colaborarii cu organizatii externe, Schneider Electric poate sustine obiectivele de sustenabilitate ale clientilor sai. Prin intermediul informatiilor de mediu disponibile prin eticheta ecologica Green Premium, compania Schneider Electric si-a ajutat clientii sa obtina certificari de cladiri verzi. Din 2019, eticheta ecologica va fi extinsa pentru a include software si servicii.
Sanatate si echilibru:
- Rezultatul indicelui "Angajati care lucreaza in tarile care au implementat complet politica noastra privind concediul de familie" este prezentat pentru prima data in acest trimestru. 75% dintre angajatii grupului beneficiaza de noua politica globala privind concediul de familie. 59 de tari, dintre care sapte dintre cele mai importante zece centre operationale ale companiei Schneider Electric (China, Franta, India, Mexic, Spania, Marea Britanie si SUA), au implementat pe deplin aceasta politica in decursul primului an de la lansare. Politica globala privind concediul de familie este un etalon in industrie si sprijina angajatii Grupului din intreaga lume, oferind timp liber platit in momentele care conteaza cel mai mult, permitandu-le astfel sa isi gestioneze mai bine viata personala si munca. Politica include standarde globale de concediu minim platit pentru concediul parental primar si secundar, concediu de ingrijire pentru un membru al familiei care are nevoie fie de ingrijire pentru batrani, fie de ingrijire pentru o boala grava si concediu de deces in cazul pierderii unei rude apropiate. Grupul a ales in mod constient sa defineasca "concediul" si "familia" intr-un mod incluziv, recunoscand ca definitia familiei, a vietii si a muncii se schimba in fiecare zi.
Etica:
- Indicatorul "furnizori sub supravegherea Drepturilor omului si a protectiei mediului care au primit evaluare specifica la fata locului" - pana la finele anului 2018, au fost realizate 155 de audituri. In conformitate cu strategia si viziunea Grupului si pentru a respecta legea franceza 2017 privind Corporate Duty of Vigilance, Schneider Electric s-a angajat sa implementeze un plan de vigilenta. Acesta include identificarea si gestionarea furnizorilor care sunt cei mai expusi la riscuri, in ceea ce priveste practicile de munca, sanatate, siguranta si mediu. La inceputul anului 2018 a fost realizata o evaluare de risc a furnizorilor, la nivel global, cu ajutorul unui instrument recunoscut (Verisk Maplecroft), disponibil prin intermediul parteneriatului Schneider Electric cu Responsible Business Alliance (RBA). Procesele de management de risc ale Grupului includ o serie de actiuni preventive si de control, cum ar fi audituri la sediu pentru 300 dintre acesti furnizori, in 2 ani, selectati in functie de nivelul lor de risc si de volumul de achizitii.
Dezvoltare:
- Indicatorul "Persoane defavorizate instruite in managementul energiei" continua sa creasca, 196.162 de persoane fiind instruite in peste 45 de tari. Programul a inceput in 2009 si isi propune sa ajunga la inca 150.000 de persoane in decurs de 2 ani si la un total de 1 milion pana in 2025. Datorita sprijinului primit, beneficiarii pot obtine un loc de munca calificat sau pot incepe o afacere si isi pot imbunatati perspectivele, contribuind la un mai bun acces la energie moderna si fiabila, in comunitatea lor. Astazi, provocarea majora a programului este de a multiplica impactul actiunilor, urmarind o politica de parteneriate pe termen lung cu entitati locale si globale, capabile sa reproduca proiectele. Trei prioritati stau la baza anilor urmatori: antreprenoriatul, integrarea femeilor in profesiile din domeniul energiei si pregatirea formatorilor. Unul dintre parteneriatele majore este cu IECD (Institutul European de Cooperare si Dezvoltare), care a permis deschiderea de centre de formare in Liban, Maroc, Egipt, Nigeria, Coasta de Fildes si Vietnam.
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
RAWLPLUGALLBIMSISECAMABONARE REVISTE
ROCKWOOL 196
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 181 (Martie-Aprilie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
rigips
ness project
leviatan
Acvatot 2019
Ubitech
ERBASU CONSTRUCT
quadratum
siniat
viarom
CONCEPT STRUCTURE
CDS
theda mar
noark
EDIT-Structural
concelex
MAKITA
strabag nivel 1

Parteneri

HABITAT
top 500
AHK 2022
FPSC_2019
AICPS_30
ef-de-n
econet
top 500
top 500
ROGBC 2016

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander