Agenda Constructiilor
Joi, 16 Septembrie 2021
wienberger
Home - Stiri - Producatori & Furnizori - KINGFISHER: Crestere de 12,3% a vanzarilor din Romania, in trimestrul al doilea
KINGFISHER: Crestere de 12,3% a vanzarilor din Romania, in trimestrul al doilea
Producatori & Furnizori Publicat de Elena Icleanu 23 Iul 2021 06:43
In primul trimestru al anului fiscal 2021/2022, corespunzator perioadei februarie - aprilie 2021, retailerul britanic de materiale de constructii Kingfisher a inregistrat o crestere de 27,4% a vanzarilor in termeni comparabili din Romania. Evolutia optima a continuat si in lunile urmatoare, in intervalul mai - 10 iulie 2021 fiind raportata o evolutie de 12,3% a vanzarilor nationale (+12,2% in mai si +12,4% in iunie), fata de perioadele corespunzatoare din 2020. Grupul detine in Romania reteaua Brico Dépôt, cu 35 de magazine. Potrivit datelor companiei, rezultate obtinute in tara noastra reflecta o cerere buna pentru majoritatea categoriilor de produse, in urma rebranding-ului de succes al fostelor magazine Praktiker in Brico Dépôt.
In anul fiscal anterior (2020-2021), incheiat la finele lunii ianuarie 2021, vanzarile Kingfisher in Romania s-au majorat cu 11,8% (+10,8% in termeni comparabili), ajungand la 242 milioane de lire sterline (GBP).
La nivel de grup, vanzarile comparabile au crescut cu 64,2% in intervalul februarie - aprilie 2021 fata de perioada corespunzatoare din 2020, si s-au redus cu 1,3% in perioada mai - 10 iulie 2021 (+2,5% in mai, -2,2% in iunie).
Intr-o raportare anterioara publicarii rezultatelor financiare partiale, Kingfisher a realizat si un raport comparativ cu anul 2019, anterior crizei Covid-19. Potrivit acestuia, vanzarile din Romania au crescut cu 16,6% in primul trimestru 2020/2021 comparativ cu T1 2018/2019 si cu peste 40% in intervalul mai - 10 iulie 2021, fata de aceeasi perioada din 2019.
La nivel de grup, acelasi raport comparativ pentru ultimii doi ani arata o majorare de 22,5% in T1 2020/2021 comparativ cu T1 2018/2019, respectiv de 22,3% in mai - 10 iulie 2021, comparativ cu acelasi interval din 2019. Un salt foarte mare in ultimii doi ani s-a inregistrat la nivelul vanzarilor online (e-commerce), care au crescut cu mai mult de 250% in ultimii doi ani.
"Performanta Kingfisher din trimestrul al doilea al acestui an este peste asteptari, progresul cu prioritatile noastre strategice continuand sa reprezinte motor de crestere pe toate pietele-cheie. Rezultatele foarte bune obtinute in acest an au depasit nivelurile anterioare pandemiei, in timp ce vanzarile online au fost de aproape trei ori mai mari fata de aceeasi perioada din 2019. Avand in vedere performantele obtinute pana la aceasta data, anticipam ca veniturile si profitul ajustat inainte de impozitare in primul semestru ne vor depasi asteptarile. Tendintele din industria noastra sunt incurajatoare pe termen lung si suntem increzatori in performante continue pe toate pietele mari", a declarat Thierry Garnier, CEO al grupului Kingfisher.
 
AUTODESKgamma_2021TERAPLASTALLBIMVideoConfAC-iul
ROCKWOOL 196
A aparut editia
AUGUST 2021!
 
 

Autentificare

 
COVID-19
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
ERBASU CONSTRUCT
cv water 2021
hidroplasto
Acvatot 2019
rigips
Ubitech
CELCO 2020
leviatan
hilti
strabag nivel 1

Parteneri

HABITAT
FPSC_2019
C4E FORUM
AICPS_30
ROGBC 2016
AHK 2018
ef-de-n
bienala
econet
Piata de Constructii 2014

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere