Agenda Constructiilor
Joi, 02 Mai 2024
STIHL
Home - Stiri - Antreprenori & Dezvoltatori - AEDIFICIA CARPATI SA: Strategie agresiva de marketing in 2013
AEDIFICIA CARPATI SA: Strategie agresiva de marketing in 2013
Antreprenori & Dezvoltatori Publicat de Simona Ene 04 Mar 2013 13:57
Din perspectiva volumului, numarul lucrarilor adjudecate de compania Aedificia Carpati in 2012 s-a situat sub nivelul celui inregistrat in precedentul exercitiu financiar, proiectele contractate fiind - cu putine exceptii - neinsemnate din punct de vedere valoric si al anvergurii. Cel mai important proiect in care firma este implicata actualmente este reprezentat de  modernizarea Teatrului National din Bucuresti (Ion Luca Caragiale), care va fi inaugurat - dupa o prelungire de peste un an, cauzata de necesitatea mutarii unor operatori din cladire (Teatrul de Opereta si Muzeul de Arta Contemporana) - in luna septembrie a anului viitor. „In 2012 ne-am orientat, cu precadere, catre respectarea ritmului impus in planificarea generala a lucrarilor de antrepriza, precum si pe realizarea acestora la un nivel calitativ ridicat, indiferent de anvergura obiectivelor de investitii contractate. Pe termen mediu si lung, in strategia noastra viitoare a fost prevazuta adaptarea continua la exigentele pietei, concomitent cu adoptarea unei politici mai agresive de marketing. Principalele dificultati intampinate in derularea optima a activitatii au fost generate de lipsa investitiilor, precum si de amanarea acestora prin incurajarea contestatiilor si tergiversarea rezolvarii acestora. Astfel, in conditiile unui declin al volumului de contracte / lucrari si, implicit, al nivelului incasarilor din 2012, mizam pe o redresare a activitatii incepand cu cel de-al doilea semestru al anului in curs”, a declarat Constantin Sultana, director al sectiei de tamplarie din cadrul Aedificia Carpati SA. 
***
Avand un portofoliu impresionant de lucrari, societatea Aedificia Carpati se afla in topul celor mai importanti 10 antreprenori din domeniul constructiilor pe plan autohton, cu afaceri anuale ce depasesc 70 milioane de euro. Compania detine inclusiv o sectie proprie de tamplarie din aluminiu si fatade cortina, care a realizat, in 2012, venituri de 0,5 milioane de euro, in scadere cu 50% fata de cele consemnate in precedentele 12 luni. Pentru lucrarile de la Teatrul National Bucuresti compania va primi peste 65 milioane de euro, mai mult decat valoarea initiala (estimata la 51 milioane de euro), cresterea costurilor initiale fiind cauzata de decalarea termenului de finalizare. Pentru informatii suplimentare, www.aedificia.ro
 
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ALLBIMSISECAMABONARE REVISTERAWLPLUGhilti
ROCKWOOL 196
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 181 (Martie-Aprilie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
siniat
viarom
EDIT-Structural
MAKITA
strabag nivel 1
ness project
ERBASU CONSTRUCT
CDS
CONCEPT STRUCTURE
Ubitech
leviatan
rigips
quadratum
theda mar
concelex
noark
Acvatot 2019

Parteneri

top 500
HABITAT
AHK 2022
FPSC_2019
INNOCONSTRUCT2024
top 500
ROGBC 2016
AICPS_30
econet
top 500
ef-de-n

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander