Agenda Constructiilor
Miercuri, 24 Aprilie 2024
hilti
Home - Stiri - Digitalizarea in constructii & Industrie - ContentSpeed sustine partenerii pentru extinderea activitatii acestora in alte tari
ContentSpeed sustine partenerii pentru extinderea activitatii acestora in alte tari
Digitalizarea in Constructii & Industrie Publicat de Stelian DINCA 05 Apr 2021 11:56
ContentSpeed, lider de piata in dezvoltarea de solutii software pentru comertul electronic, a facut bilantul anului 2020 in ceea ce priveste cresterea din e-commerce si produsele dezvoltate de companie pentru consolidarea portofoliului. Astfel, ContentSpeed raporteaza o crestere de 54% fata de 2019, cu o cifra de afaceri de aproape 1,5 milioane de euro, din care peste 200.000 euro sunt venituri in avans generate de abonamentele preplatite.
ContentSpeed estimeaza pentru 2021 o crestere cu 20% a pietei e-commerce (in 2020, cresterea a fost de aproximativ 30%). In cazul activitatii companiei, ContentSpeed tinteste o cifra de afaceri de 1,7 – 1,8 milioane euro. In ceea ce priveste proiectele derulate in 2020, cele mai cautate servicii au fost specifice pentru nisele care au avut crestere in acest an, cele mai multe cereri venind din verticalele Pharma, FMCG, Electro-IT, Casa si Gradina, Birotica si papetarie, dar si produse cosmetice si de ingrijire personala.
In 2020, ContentSpeed a avut lansari de proiecte speciale datorita diversitatii si complexitatii afacerilor respective, cum a fost cazul magazinului online si al aplicatiei de mobil Romstal. Totodata, a asigurat migrarea pe platforma proprie a retailerului de lux Teilor si extinderea internationala a acestuia in Bulgaria si Polonia cu site-uri dedicate, iar pentru farmaciile online a adaugat modul de Telefarmacie pentru transmiterea retetelor.
Companiile care folosesc platforma ContentSpeed si-au dorit cel mai mult in 2020 optimizarea fluxurilor operationale, reducerea costurilor si fidelizarea clientilor. Astfel, compania a dezvoltat in ultimul an peste 180 de noi functionalitati si module. Printre acestea se numara configuratorul specific pentru optica medicala, tier pricing – pret per produs in dependenta de cantitate – specific companiilor de distributie. Tot in portalurile B2B au fost adaugate contractele care pot fi descarcate, semnate si incarcate inapoi de catre revanzatori. In decembrie 2020, ContentSpeed a lansat si Alegra Mobile Shop, aplicatie nativa disponibila pe Android si iOS, in toate magazinele cu aplicatii: App Store, Play Store si AppGallery.
ContentSpeed si-a extins, in 2020, portofoliul de servicii si are un nou sediu in Bucuresti
ContentSpeed a lansat divizia de Consultanta Strategica „Digital Factory”, dedicata companiilor medii si mari. Aceasta inglobeaza o suita de servicii dezvoltate in urma discutiilor cu beneficiarii despre provocarile aduse de transformarea digitala, dar si despre planurile si obiectivele lor de dezvoltare. Prin intermediul Digital Factory, ContentSpeed le poate fi acum alaturi partenerilor atat prin implementarea de solutii software, cat si prin servicii de consultanta care asigura succesul in online. In dependenta de nevoile si etapa de dezvoltare a afacerii, divizia le pune la dispozitie clientilor instrumente precum audit offline si online, plan strategic, elaborare de structuri de raportare customizate, strategii de fidelizare, implementari de solutii de marketing automation sau BI, traininguri si mentorat pentru echipa interna sau chiar ajutor in recrutarea unui online manager.
Cererea mare din 2020 a impus si cresterea echipei ContentSpeed, iar compania a extins echipele de vanzari, marketing, implementare si suport tehnic cu 9 angajati. Iulia Teodorescu a preluat departamentul comercial in pozitia de Head of Sales. Aceasta are experienta de peste 20 de ani in roluri precum Corporate Sales Director la eMAG si Altex, si director de vanzari la Elbi Electric si Phonetastic GSM.
Totodata, Ionut Grossu s-a alaturat noii divizii Digital Factory in calitate de Senior Strategy Consultant. Acesta are peste 15 ani de experienta in retail traditional si transformare digitala pentru branduri precum Auchan, Teilor, Elefant si Fashion Days.
In egala masura, ContentSpeed a trecut in 2020 si printr-o relocare intr-un nou sediu, mai mare, gandit sa gazduiasca si un data center, doua sali de meeting si spatiu pentru workshops la parter. Etajele sunt impartite de echipele specializate.
Target pentru 2021: sustinerea companiilor romanesti in demersul de extindere in alte tari
Din 2019, ContentSpeed ofera servicii pentru afacerile care isi doresc extindere internationala, fie prin magazine online cu vanzare in spatiul UE, fie prin magazine dedicate pietelor locale din Bulgaria, Polonia, Ungaria, Republica Moldova. In 2020, a consolidat proiectul prin integrarea mai multor procesatori de plati internationali si companii care preiau logistica livrarilor.
In 2021, ContentSpeed vizeaza sustinerea partenerilor care vor sa isi extinda activitatea in alte tari. In prezent, platforma este pregatita deja cu optiuni pentru 7 limbi straine: engleza, franceza, germana, poloneza, maghiara, bulgara si spaniola. Antreprenorii romani pot apela inclusiv la extindere catre marketplace-uri internationale, precum Amazon.
Urmatorul nivel in eCommerce: aplicatie de Mobil si Marketplace propriu
„Comertul colaborativ este un trend global si, din ce am observat pana acum, marketplace-urile tematice sunt viitorul e-commerce-ului. Pentru o companie solida care are deja un numar mare de clienti, diversificarea gamei de produse complementare fara investitia aferenta in stocuri este solutia ideala. Este o situatie de tip win-win atat pentru companie in sine, cat si pentru furnizorii in cautare de canale de desfacere. In 2021, pregatim primul magazin online de acest fel. Totodata, avem in lucru mai multe implementari ale solutiei Alegra Mobile Shop.
Cresterea din ultimul an a fost exceptionala si ne bucuram ca am putut sa le fim alaturi partenerilor nostri cu solutii potrivite planurilor si afacerilor lor. Succesul ContentSpeed este strans legat de succesul utilizatorilor platformei. Pentru noi conteaza mult mai mult ce se intampla dupa lansarea magazinului online. E nevoie de un intreg ecosistem perfect inchegat pentru a avea succes online. Miza noastra pentru urmatorii ani e sa consolidam si dezvoltam ContentSpeed intr-o adevarata comunitate a liderilor pietei care impartasesc know-how, care beneficiaza de cele mai recente tehnologii si care au tot suportul nostru pentru crestere si transformare digitala”, a declarat Radu Vilceanu, CEO & Founder in cadrul ContentSpeed.
 
SISECAMRAWLPLUGABONARE REVISTEALLBIM
ROCKWOOL 196
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 181 (Martie-Aprilie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
ness project
strabag nivel 1
leviatan
rigips
CDS
concelex
EDIT-Structural
noark
theda mar
Ubitech
Acvatot 2019
siniat
viarom
quadratum
ERBASU CONSTRUCT
CONCEPT STRUCTURE
MAKITA

Parteneri

AHK 2022
top 500
HABITAT
FPSC_2019
top 500
ef-de-n
top 500
econet
ROGBC 2016
AICPS_30

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander