Agenda Constructiilor
Luni, 14 Octombrie 2019
Teraplast 2019
PAGINA PERSONALIZATA

DEDEMAN

DEDEMAN
Adresa: Str. Tolstoi nr. 8, Bacau, Judet Bacau
Telefon: 0234/513.330
Fax: 0234/581.539
E-mail: office@dedeman.ro
Web site: www.dedeman.ro
Domenii: Materiale pentru constructii | Retele de magazine si depozite
Descriere activitate
Retea de magazine de materiale destinate instalaţiilor termice, sanitare, electrice, de canalizare si gaz, materiale de bază în construcţii,  pentru amenajări interioare, scule şi accesorii, unelte şi utilaje, echipamente de protecţie, articole pentru grădina, mobilier, electronice şi electrocasnice.
Prezentare companie/institutie
DEDEMAN si-a propus o majorare cu 8% a vanzarilor
 
 
 
 
 
Dragos Paval (48 de ani)
Functia/Firma: presedinte si actionar majoritar, Dedeman;
Experienta profesionala: peste 23 ani pe piata materialelor de constructii, compania Dedeman fiind infiintata in 1992.
 
Reteaua de magazine de bricolaj Dedeman, liderul pietei de profil din Romania, a incheiat anul 2014 cu o cifra de afaceri de 767 milioane de euro, in crestere cu 26% fata de nivelul precedentelor 12 luni. Pentru 2015, conducerea companiei si-a propus o majorare cu 8% a vanzarilor, caz in care incasarile totale se vor apropia de 830 milioane de euro. Dedeman este afacerea de succes a doi antreprenori romani, dezvoltata in peste doua decenii de activitate. In prezent, reteaua a ajuns la 40 de magazine (cu o suprafata totala de vanzare de 410.000 mp), doua centre logistice si un parc auto propriu. De asemenea, portofoliul companiei include peste 45.000 de produse, care acopera 11 domenii, in timp ce numarul angajatilor retelei a ajuns la 7.500 de persoane, cu o medie de 200 pentru fiecare centru comercial.
 
- Care sunt principalii factori ce au generat cresterea din 2014?
- Principalii factori care au contribuit la cresterea cu 26% a cifrei de afaceri au fost reprezentati de maturizarea magazinelor inaugurate in anii precedenti, precum si de integrarea pe piata a celor patru centre de vanzare inaugurate in 2014, la Selimbar (judetul Sibiu), Deva, Bucuresti (in cartierul Colentina) si Targu Jiu. Totodata, cred ca au inceput sa devina vizibile rezultatele eforturilor de combatere a evaziunii fiscale din zona materialelor de constructii.
- Ce buget de investitii ati planificat pentru anul in curs si in ce scop vor fi utilizate fondurile?
- Pentru anul 2015 am planificat investitii de peste 60 milioane de euro, suma urmand a fi alocata preponderent pentru extinderea retelei. Ne dorim ca anul acesta sa deschidem cel putin patru magazine, prima inaugurare din acest an urmand a fi magazinul de pe Bulevardul Theodor Pallady, din Bucuresti. Strategia de extindere a companiei vizeaza acoperirea integrala a tarii, cu un numar de 50 de magazine pana la finele anului 2016.
- Cum caracterizati piata locala de bricolaj si schimbarile care au avut loc in ultima perioada?
- Piata de bricolaj din Romania este prea mica pentru a oferi substrat unui numar foarte mare de companii de profil, iar acest fapt a generat, in mare parte, exit-urile si tranzactiile de anul trecut. Mediul din domeniu este foarte competitiv, cu o tendinta de crestere care se va manifesta si anul acesta, cand vom observa din plin efectele schimbarilor din 2014. Piata autohtona de bricolaj este, inca, departe de a fi consolidata, iar acest proces, care este de lunga durata, va presupune si alte modificari sau restructurari importante in viitor.
- In ce fel credeti ca se va dezvolta piata constructiilor in perioada urmatoare?
- Suntem de parere ca, in continuare, accentul pe piata de constructii din Romania va fi pus pe lucrarile de renovare, amenajare si mici investitii, in defavoarea marilor proiecte imobiliare incepute de la zero.

DEDEMAN plans an 8% increase in sales, for 2015
Dedeman DIY network - the market leader in Romania - ended 2014 with a turnover of 767 million euro, up 26% compared to the preceding 12 months. For 2015, the company has proposed an increase of 8% of sales, the total revenue totalizing 830 million euro. Dedeman is a successful business of two Romanian entrepreneurs, developed over 20 years of activity. Currently, the network contains 40 stores (with a total area of 410,000 sq m sales) and two logistics centers. The company's portfolio includes more than 45,000 products covering 11 fields, while the number of network employees reached 7,500 people, with an average of 200 persons for each DIY store.
(articol aparut in revista TOP-Agenda Constructiilor, editia Mai 2015)

Produse & tehnologii

Lucrari de referinta

Stiri & Comunicate

ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
Licente bimACADghid_proiectare

Autentificare

Revista Agenda Constructiilor editia nr. 146 (Octombrie 2019)
ROCKWOOL 196
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
EURO-Constructii 2020
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023
Carpatcement 196
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere