Agenda Constructiilor
Sambata, 13 Iulie 2024
RAWLPLUG
Home - Stiri - INFRASTRUCTURA - PORR Construct se apropie de stadiu 50% la tronsonul 4 al autostrazii Sibiu - Pitesti
PORR Construct se apropie de stadiu 50% la tronsonul 4 al autostrazii Sibiu - Pitesti
Infrastructura Publicat de AG&F 10 Iul 2024 11:21
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a anuntat ca lucrarile la tronsonul 4 al autostrazii Sibiu - Pitesti, care include si un tunel dublu de peste un kilometru lungime, au ajuns la 45%. Antreprenorul general, PORR Romania, are mobilizati pe santier 500 de muncitori si 200 de utilaje, iar excavatiile in tunelul de la Momaia se execută 24/24h, concomitent la ambele galerii. S-au forat pana acum 760,5 metri pe calea 1 si 651,2 metri pe calea 2, din totalul de 1,35 km ai fiecarei galerii ale acestui tunel.
"Eu vreau sa-i felicit pe constructori, sunt unii dintre cei mai buni constructori din Romania in acest moment. Nu doar ca isi fac treaba, ci si devanseaza termenele, asa cum au facut si Boita, pe lotul 1. Pe acest tronson suntem undeva aproape de 45%, cea mai grea lucrare e legata de cele doua tunele, s-a trecut de 50% pe cele doua tunele ca lungime, sunt de 1,3 kilometri, la unul suntem peste 700 de metri, la celalalt in jur de 650 de metri", a declarat Sorin Grindeanu, vineri, la Curtea de Arges, unde a verificat stadiul lucrarilor la lotul 4.
 
 
Contractul pentru proiectarea si executia acestei sectiuni a fost semnat in noiembrie 2021, cu o valoarea de 1,67 miliarde de lei (fara TVA) si o durata de 60 de luni, din care 16 luni perioada de proiectare si 44 luni perioada de executie a lucrarilor. In cadrul contractului vor fi realizate mai multe lucrari de arta avand o complexitate ridicata, respectiv 12 poduri, pasaje si/ sau viaducte, avand o lungime medie de 230 m, dintre care cel mai lung este Viaductul de la km 84+341 (cu o lungime de 630 m), precum si Tunelul Tigveni, de 1.350 m, in zona de traversare a dealului Momaia, judetul Arges.
Ministrul a spus ca este "extrem de multumit" de modul in care se lucreaza pe lotul 4, dar si pe lotul 5 dintre Pitesti si Curtea de Arges.
"Pe Pitesti - Curtea de Arges sa stiti ca este asfalt pe mai mult de 90% din traseu. Avem trei sau patru puncte critice, acele poduri, traversari unde se lucreaza in acest moment si unde mobilizarea este foarte buna. Dar, va repet, pe toata lungimea de peste 30 de kilometri, de la Pitesti la Curtea de Arges, pe acest lot 5 este asfalt asternut in acest moment pe aproape 90%, daca nu chiar mai bine de 90%", a precizat Sorin Grindeanu, care si-a exprimat convingerea ca ambele loturi ar putea fi date in folosinta inainte de termenele contractuale, care sunt 2025 pentru lotul 5 si 2027 pentru lotul 4.
 
 
ALLBIMABONARE REVISTEhiltiSISECAM
ROCKWOOL 196
Editia
MAI 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 182 (Mai 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
Arduro
rigips
viarom
theda mar
noark
CONCEPT STRUCTURE
siniat
BogArt
strabag nivel 1
concelex
konsent
MAKITA
quadratum
ness project
ERBASU CONSTRUCT
SIGM
SSAB
Acvatot 2019
CDS
leviatan
Ubitech
EDIT-Structural

Parteneri

top 500
HABITAT
AHK 2022
FPSC_2019
econet
ef-de-n
top 500
ROGBC 2016
AICPS_30
top 500

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander