Agenda Constructiilor
Vineri, 26 Aprilie 2024
hilti
Home - Stiri - Izolatii & Finisaje - ARMACELL: Crestere sustinuta pe toate segmentele pietei
ARMACELL: Crestere sustinuta pe toate segmentele pietei
Izolatii & Finisaje Publicat de Cosmin Dincu 28 Sep 2017 09:56
Corporatia Armacell International SA, lider mondial pe piata materialelor tehnice flexibile de izolatie, a anuntat recent rezultatele financiare consemnate in primul semestru a.c., raportand o crestere sustinuta pe toate segmentele pietei. „Pentru cele sase luni care s-au incheiat la 30 iunie 2017, vanzarile nete s-au majorat cu +13,7%, pana la 313,8 milioane de euro, sporirea livrarilor fiind semnalata in cadrul tuturor segmentelor de afaceri. In acelasi timp, indicele EBITDA ajustat s-a plasat la 51,3 milioane de euro (+9%), iar EBITA ajustat a crescut la 41,5 milioane de euro, de la 38,5 milioane de euro in ianuarie-iunie 2016. Situatia pozitiva a fost determinata de sporirea consemnata de ambele divizii de business si in toate regiunile globului, in pofida unui mediu macroeconomic volatil, tensiunilor geopolitice actuale si majorarii costului de achizitie a materiilor prime”, informeaza un comunicat al grupului.
„Ne aflam in plin proces de implementare a planului de afaceri pe trei ani, iar performanta deosebita din semestrul intai al lui 2017 a confirmat inca o data succesul de piata al portofoliului de produse Armacell si, evident, al masurilor strategice adoptate. De pilda, la inceputul lui 2017, capacitatea de fabricatie pe segmentul PET a fost majorata, prin deschiderea unei noi linii tehnologice in Brampton (Canada), pentru a deservi piata nord-americana. Bazandu-ne pe cererea puternica din Asia, luam in considerare optiunea de a extinde productia de spuma PET din China, in timp ce, in Coreea de Sud, un nou certificat ce ne acorda accesul la proiectele de interes public contribuie deja la consolidarea afacerilor din regiune”, a declarat Patrick Mathieu, presedinte si CEO al Armacell.
Sinergii semnificative printr-o politica justa de achizitii
In perioada de referinta, corporatia - cu sediul central in Luxemburg - a continuat sa urmeze propria politica de achizitii strategice, preluand afacerile cu materiale izolatoare ale Nomaco - lider pe piata din SUA in productia de spume de izolare bazate pe polietilena extrudata -, precum si pe cele ale Danmat Iso Systems, un furnizor de top al solutiilor integrate de placare din Scandinavia. „Integrarea activitatii companiilor nou-preluate se deruleaza in parametrii prestabiliti si suntem siguri ca strategia noastra de achizitii va genera sinergii semnificative atat in 2017, cat si in anii care urmeaza”, a precizat Norman Rafael, vicepresedinte pentru dezvoltare corporatista in cadrul Armacell.
La finele lunii martie a.c., grupul a reusit sa finalizeze cu succes cea de-a doua etapa de restructurare a debitului. Impreuna cu prima faza, cea de-a doua a avut ca efect o reducere a costului dobanzii cu aproape 15 milioane de euro pe an.
Comentand rezultatele financiare din intervalul analizat, dr. Max Padberg, CFO al Armacell, a afirmat ca „primele sase luni din 2017 au fost caracterizate prin livrari cantitative impresionante atat in ceea ce priveste divizia de materiale izolatoare, cat si cea de sisteme PET, reusind sa ne majoram productivitatea si sa efectuam achizitii strategice. In acelasi timp, ne-am imbunatatit in continuare pozitia financiara la nivel de grup, concomitent cu scaderea costului dobanzilor. Astfel, soliditatea si sustenabilitatea financiara sunt - si vor ramane - unele dintre premisele ce determina succesul pe piata al corporatiei”.
***
Inventatoare a spumei flexibile pentru izolarea echipamentelor si furnizoare de top de spume tehnice, corporatia Armacell dezvolta solutii termice, acustice si mecanice inovatoare si sigure, pentru a crea valori sustenabile la nivelul clientilor sai. Produsele grupului contribuie in mod semnificativ la eficienta energetica globala, cu diferente vizibile pe plan global in fiecare zi. Avand 3.000 de angajati si 25 de fabrici in 16 tari din intreaga lume, grupul, structurat in doua divizii principale de afaceri, a generat vanzari nete de 560 milioane de euro in 2016, in conditiile unui EBITDA ajustat de aproape 100 milioane de euro. Divizia de izolatii avansate se focalizeaza pe materialele izolatoare pentru echipamente, iar cea de spume tehnice dezvolta produse de inalta performanta, care se utilizeaza la aplicatii high-tech. Principala gama de produse este Armaflex, care include diverse materiale de izolare a tevilor si tubulaturii, adezivi si scule pentru izolatii. In Romania, vanzarile Armacell sunt coordonate de subsidiara din Ungaria, care a desemnat doi reprezentanti locali. Pentru informatii suplimentare, www.armacell.ro
 
 
ALLBIMRAWLPLUGABONARE REVISTESISECAM
ROCKWOOL 196
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 181 (Martie-Aprilie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
noark
leviatan
MAKITA
ERBASU CONSTRUCT
strabag nivel 1
concelex
quadratum
ness project
theda mar
CONCEPT STRUCTURE
siniat
viarom
EDIT-Structural
CDS
rigips
Ubitech
Acvatot 2019

Parteneri

HABITAT
top 500
AHK 2022
FPSC_2019
top 500
top 500
econet
ef-de-n
ROGBC 2016
AICPS_30

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander