Agenda Constructiilor
Duminica, 06 Iulie 2025
ABONARE REVISTE
Home - Stiri - Oportunitati & Comunicate - AQUAVAS: Finantare de 24 milioane de lei pentru elaborare documentatie retea de apa
AQUAVAS: Finantare de 24 milioane de lei pentru elaborare documentatie retea de apa
Oportunitati & Comunicate Publicat de Stelian DINCA 29 Ian 2018 16:45
Aquavas S.A implementeaza proiectul „Sprijin pentru pregatirea aplicatiei de finantare si a documentatiilor de atribuire pentru proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apa si apa uzata din judetul Vaslui, in perioada 2014-2020” cod SMIS 115962, cofinantat din Fondul de Coeziune prin Programul Operational Infrastructura Mare. In vederea implementarii acestui Proiect, s-a derulat in SEAP procedura de achizitie sectoriala a Contractului de servicii.
La data de 26.10.2017 s-a semnat cu Ministerul Dezvoltarii Regionale, Administratiei Publice si Fondurilor Europene Contractul de finantare a Proiectului „Sprijin pentru pregatirea aplicatiei de finantare si a documentatiilor de atribuire pentru proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apa si apa uzata din judetul Vaslui, in perioada 2014-2020”cod SMIS 115962. Urmare a finalizarii procedurii de achizitie, Contractul de servicii a fost semnat la data de 31.10.2017 cu Asocierea Ramboll South east euROPE SRL Bucuresti -Ramboll danemark a/s copenhaga-sc intERDEVELOPMENT SRL Bucuresti. Perioada de derulare a Contractului este de aproximativ 74 luni urmand a se finaliza cel tarziu la data de 31.12.2023.
Valoarea totala a Contractului de Finantare este de 23.968.942,54 lei cu T.V.A defalcata dupa cum urmeaza:
Valoarea totala eligibila-20.141.968,50 lei
Valoarea eligibila nerambursabila din Fondul de Coeziune - 17.120.673,23 lei
Valoarea eligibila nerambursabila din Bugetul national - 2.819.875,60 lei
Valoarea cofinantarii eligibile a Beneficiarului - 201.419,67 lei
Valoarea neeligibila inclusiv TVA - 3.826.974,04 lei
Activitatile principale ale Contractului sunt:
- Elaborarea Aplicatiei de Finantare, a anexelor si a documentelor suport.
- Elaborarea Proiectelor tehnice si a detaliilor de executie precum si elaborarea documentatiilor tehnice pentru certificate de urbanism, avize, acorduri,autorizatii intocmite conform cerintelor emiterii avizatorilor pentru contractele de lucrari de tip FIDIC Rosu.
- Elaborarea documentatiilor de atribuire pentru contractele de lucrari si servicii si sprijin acordat pe parcursul perioadei de desfasurare a procedurilor de achizitie.
- Asistenta tehnica in calitate de proiectant in faza de executie a lucrarilor pentru contractele FIDIC Rosu.
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
BIMALLBIMhiltiTotalEnergies
ROCKWOOL 196
Editia
MAI 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 190 (Mai 2025)
 

Autentificare

Editia
MARTIE-APRILIE 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 189 (Martie-Aprilie 2025)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
CDS
AED
Eco Garden Construct
ELECTROGRUP
Daikin
ERBASU CONSTRUCT
TECNIC
CONCEPT STRUCTURE
EURO BUILD
leviatan
SIGM
KADRA
MCA
theda mar
Acvatot 2019
noark
strabag nivel 1
MAKITA
BogArt
concelex
Arduro
SSAB
quadratum
GEWISS
Ubitech
EDIT-Structural

Parteneri

HABITAT
FPSC_2019
 

Tamplarie aluminiu Termopan Salamander Pereti cortină Tâmplărie din aluminiu urmarirea comportarii in timp a constructiilor