Agenda Constructiilor
Vineri, 16 Aprilie 2021
 
Home - Stiri - Piata Muncii & Resurse Umane - Colliers lanseaza Office 360°, o solutie unica pentru crearea birourilor viitorului
Colliers lanseaza Office 360°, o solutie unica pentru crearea birourilor viitorului Imprimare Email
Piata Muncii & Resurse Umane Publicat de Stelian DINCA 01 Mar 2021 12:41
2020 este anul care a schimbat fundamental rolul biroului. Spatiile de birouri nu vor mai fi niciodata asa cum le stiam pana acum, ceea ce inseamna ca acum este cel mai bun moment sa se transforme si sa devina mai bune ca niciodata. Colliers inoveaza si raspunde provocarilor actuale si nevoilor viitoare pe piata de birouri cu Office 360°, o abordare completa a birourilor, din toate punctele de vedere, realizata printr-un proces unic si extrem de complex, adaptat pana la ultimul detaliu pentru a se potrivi nevoilor si planurilor strategice ale companiilor. Serviciul incepe prin crearea, alaturi de management, a unei viziuni pentru biroul viitorului, definind impactul Covid-19 si obiectivele organizationale strategice.
Ca parte a Office 360°, orice manager are posibilitatea sa faca primii pasi in conturarea strategiei pentru spatiul de lucru al viitorului folosind Workplace Expert, un instrument online inovator dezvoltat de Colliers pentru a ajuta companiile sa determine mediul de lucru optim pentru organizatie si pentru angajati. Cum birourile vor deveni mai ales medii sociale, in care oamenii sa colaboreze si sa interactioneze cu echipa, companiile vor trebui sa regandeasca strategia pentru spatiul de lucru. Instrumentul Workplace Expert recomanda diferite medii si configuratii pentru fiecare birou, pe baza raspunsurilor companiilor la intrebari despre obiective, modele de lucru si factori care stau la baza culturii organizationale. Workplace Expert se bazeaza pe volume extinse de date in raport cu piata, pe informatii din sondajele globale ale Colliers realizate in timpul pandemiei Covid-19 si pe tendintele din piata.
„Acum, mai mult ca oricand, biroul este recunoscut nu doar ca un centru de cost, ci mai degraba ca un spatiu esential in care oamenii se pot conecta si sunt sustinuti sa lucreze la capacitate maxima prin experiente noi din perspectiva vietii la birou. De aceea, crearea unui mediu de lucru potrivit, care sa raspunda provocarilor actuale si nevoilor viitoare, va fi cruciala pentru atragerea si pastrarea talentelor, precum si pentru a incuraja angajatii sa performeze si sa colaboreze”, spune Sebastian Dragomir, Partner and Head of Office 360° la Colliers.
Office 360° duce ideile pentru transformarea biroului propuse de Workplace Expert la nivelul urmator. Cu expertiza aprofundata si abordarea multidisciplinara a echipei Colliers Office 360°, companiile pot defini mediul optim pentru sanatatea si productivitatea angajatilor si pot reechilibra mixul de birouri, fie printr-o reconfigurare a spatiului existent, fie prin relocarea intr-un spatiu nou. Oferind o solutie completa, intr-un singur loc pentru mai multa eficienta, serviciul inovator Office 360° se bazeaza pe patru piloni, atingand toate aspectele esentiale ale pietei: Workplace Advisory & Change Management, Tenant Representation, Design & Build si Project Management & Move Management.
„Solutia Office 360° sta la baza expertizei Colliers pe piata de birouri si reprezinta cea mai relevanta reflexie a anilor de experienta, a know-how-ului aprofundat rezultat din nenumarate proiecte de succes si a intelegerii complexe asupra pietei de birouri. Vom oferi solutii adaptate la dimensiunea si cerintele fiecarui proiect in parte, economisind timp si bani in acest proces. Abordarea noastra de control al costurilor in fiecare etapa a transformarii biroului ofera economii suplimentare care depasesc de multe ori 10-15% comparativ cu valorile obtinute de obicei de la contractori, in cadrul negocierilor din etapa de licitatie”, explica Sebastian Dragomir.
Combinand cunostintele acumulate despre piata cu expertiza tehnica si financiara, echipa de Office 360° a Colliers va crea o viziune a spatiului de birouri si va defini impactul provocarilor prezente si viitoare, va identifica oportunitati de a genera un mediu de lucru care se potriveste cu noua normalitate si va oferi tuturor un sens, astfel incat noul mod de lucru sa fie adoptat si integrat usor in fluxurile de lucru viitoare. Cu alte cuvinte, scopul este de a face oamenii sa-si doreasca sa lucreze de la birou si sa gaseasca noi modalitati de conectare si interactiune cu colegii.
Totodata, echipa va gasi solutii si va defini cea mai eficienta strategie in ceea ce priveste locatia, scenariul de costuri si flexibilitatea contractului de inchiriere, aducand experienta in managementul proiectelor si costurilor, managementul schimbarii, logistica, tehnologia cladirilor si arhitectura interioara, asigurandu-se ca cerintele de timp si calitate sunt respectate. Echipa lucreaza pentru a reduce costurile operationale, dar si pentru a imbunatati reputatia si sustenabilitatea unei cladiri prin servicii de administrare a proprietatilor si certificari LEED, BREEAM si WELL.
Departamentul de Property Management al Colliers are o abordare multidisciplinara pentru fiecare proiect in parte, acoperind prin serviciile oferite o gama larga de activitati, de la grija pentru cladirile administrate din punct de vedere tehnic si operational (Managementul Operational al Cladirii) sau grija pentru nevoile si solicitarile chiriasilor (Tenant Management) si pana la servicii financiare (facturari, plati, venituri si costuri, reconcilieri) sau raportarea catre proprietar, asigurandu-se ca toti chiriasii respecta obligatiile contractuale pe care si le-au asumat.
Monitorizarea, analiza si controlul tarifelor pentru servicii sunt, de asemenea, o parte importanta a managementului profesional al proprietatilor oferit de Colliers.
In urmatoarele doua etape, echipa Colliers va reproiecta mediul de lucru cu servicii de proiectare profesionale, intr-o abordare unica si cu o vizualizare la 360° pentru orice proiect de amenajare a biroului, si se va ocupa inclusiv de pregatirea documentatiei pentru toate autoritatile, depunerea si obtinerea certificatelor de planificare si toate aprobarile prealabile necesare. Echipa Colliers se va ocupa si de masurarea suprafetelor inchiriabile conform standardelor BOMA (Building Owners and Managers Association) sau IPMS (International Property Measurement Standard). Principalul beneficiu al acestor servicii de consultanta este ca dezvoltatorii si proprietarii de cladiri de birouri pot afla eficienta si profitabilitatea proiectelor din perspectiva suprafetelor inchiriabile atat pentru cladirea in ansamblu, cat si pentru fiecare etaj in parte. De cele mai multe ori, aceste masuratori cresc valoarea comerciala a proiectelor.
Prin lansarea Office 360°, strategia Colliers este de sa actioneze ca un punct de contact comun pentru toate partile implicate in procesul de relocare a clientului, pentru a asigura comunicarea in timp util intre reprezentantii clientului, managerii de proiect ai proprietarului, managerii de santier, precum si consultantii de design si proiectare, personalul in ansamblu al contractorilor si echipa de administrare a proprietatii.
Toate acestea sunt asigurate de catre echipa de 14 specialisti Office 360° a Colliers, coordonata de Sebastian Dragomir, Sebastian Dragomir, Partner and Head of Office 360°, George Didoiu, Director Tenant Services, Lucian Opris, Associate Director Tenant Services, Daniela Popescu, Associate Director Tenant Services & Workplace Advisory, Dominique Bogdanas, Associate Workplace Advisory si Roxana Achim, Lead Architect & Senior Project Manager. In urmatoarele saptamani, fiecare dintre ei isi va impartasi opiniile despre cum vor arata birourile de maine intr-un podcast cu Razvan Exarhu, disponibil pe office360bycolliers.ro si pe YouTube, incepand cu primul episod cu Laurentiu Lazar, Managing Partner la Colliers Romania, aici.
 
ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ALLBIMTERAPLASTgamma_2021VideoConfAC-iulAUTODESK
ROCKWOOL 196
A aparut editia
MARTIE/APRILIE 2021!
 
 

Autentificare

 
COVID-19
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
ERBASU CONSTRUCT
rigips
strabag nivel 1
cv water 2021
hilti
Acvatot 2019
ssab ag antrepriza generala
CELCO 2020
hidroplasto

Parteneri

HABITAT
FPSC_2019
C4E FORUM
AICPS_30
econet
ROGBC 2016
AHK 2018
ef-de-n
Piata de Constructii 2014

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere