Agenda Constructiilor
Miercuri, 24 Aprilie 2024
hilti
Home - Stiri - Producatori & Furnizori - WURTH: Strategia de distribiutie multicanal isi arata beneficiile in timpul pandemiei
WURTH: Strategia de distribiutie multicanal isi arata beneficiile in timpul pandemiei
Producatori & Furnizori Publicat de Ovidiu Stefanescu 14 Mai 2020 05:17
Grupul german Wurth beneficiaza din plin in aceasta perioada de avantajele ce rezulta din strategia de distributie prin mai multe canale, pe care a implementat-o in urma cu mai mult timp, reusind, astfel, sa ramana un furnizor de incredere pentru maseriasi si industrie, intr-o perioada atat de dificila, cum este cea traversata la momentul actual. Prin metoda respectiva s-a reusit practic depasirea tuturor barierelor generate de deciziile de izolare luate de autoritatile din statele afectate de epidemie. Dovada clara a succesului este constituita de cresterea cu 2,8% a vanzarilor, raportata la finele lunii martie a.c., desi anumite segmente ale activitatii au fost in mod inevitabil afectate de Covid-19, mai ales in tari precum Italia, Franta si Spania. Cu toate acestea, de exemplu divizia de comerti electronic a subsidiarei Wurth Franta a reusit o majorare de 29,1% a incasarilor, iar Wurth Italia a anuntat o crestere de 30% pe acelasi segment. In Austria, de asemenea, comenzile in sistem Click & Collect s-au dublat. Practic, in nicio tara europeana afectata de criza grupul nu a consemnat blocaje ale operatiunilor. La nivelul Germaniei, in primele trei luni din 2020 livrarile sectiei de vanzari angro de produse electrice au sporit cu 9,1%, iar compania Adolf Wurth a anuntat o majorare de 7,6% a cifrei de afaceri. Managementul acesteia din urma a afirmat ca operatiunile la nivelul diverselor activitati esentiale nu au fost intrerupte, ceea ce a contribuit in mod esential la mentinerea functionalitatii infrastructurii medicale si a utilitatilor la un nivel normal. La momentul actual, Wurth opereaza prin intermediul a 530 de magazine in Germania si peste 2.200 pe plan mondial, punand la dispozitia clientilor solutii de achzitii online si sisteme de tip e-procurement. Vanzarile online realizate de Adolf Wurth au sporit doar in luna martie cu 27%, website-ul companiei consemnand 700 de interogari pe minut si raportand mai mult de 400.000 de inregistrari in fiecare luna. Pe scurt, situatia financiara a grupului este stabila, cu o cifra de afaceri in 2019 de 14,3 miliarde euro, in crestere cu 4,8% fata de anul fiscal precedent. Livrarile online au cumulat 2,6 miliarde euro, ponderea acestora in totalul vanzarilor ajungand la 18,3%. La finele lui aprilie, lichiditatea se situa la 800 milioane euro, incluzand 400 milioane euro numerar. Wurth Romania a anuntat pentru 2018 o cifra de afaceri de 79,1 milioane de lei, cu aproape 13% mai mare fata de cea aferenta anului fiscal anterior.
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
SISECAMABONARE REVISTEALLBIMRAWLPLUG
ROCKWOOL 196
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 181 (Martie-Aprilie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
Ubitech
siniat
noark
theda mar
CONCEPT STRUCTURE
viarom
CDS
strabag nivel 1
rigips
concelex
EDIT-Structural
quadratum
Acvatot 2019
MAKITA
leviatan
ness project
ERBASU CONSTRUCT

Parteneri

HABITAT
top 500
AHK 2022
FPSC_2019
econet
top 500
ef-de-n
top 500
ROGBC 2016
AICPS_30

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander