Marți, 23 Decembrie 2025
RO EN

VBH ROMCOM SRL

Adresa: Str. Gheorghe Doja nr. 177 , Targu-Mures , Mures
Telefon: 0744/699.923 , 0265/264.262 , 0265/269.983
Mobil: 0744/699.923
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Web site: www.vbh.ro

Descriere

Feronerie si accesorii pentru ferestre si usi din PVC, lemn si aluminiu.
 
 

Prezentare

VBH: Strategia de afaceri este orientata preponderent spre calitate
VBH Romcom detine o pozitie privilegiata in clasamentul national al furnizorilor de elemente de actionare a tamplariei termoizolante, beneficiind de expertiza grupului german VBH Holding, ce reprezinta cea mai mare casa europeana de comert cu sisteme de feronerie pentru ferestre si usi. Societatea dispune de sase centre logistice in tara noastra, iar in intervalul crizei economice a adoptat masuri sustinute de mentinere a dinamicii afacerilor, reorientandu-si strategia in functie de exigentele beneficiarilor si identificand un raspuns pertinent la problemele generate de restructurarea pietei. Astfel, in scurt timp, prin intermediul conceptului ce poate fi rezumat prin sloganul „Totul simplu. Simplu tot”, precum si prin cel al gamei inovatoare de produse greenteQ, societatea VBH a devenit unul dintre cei mai importanti distribuitori de solutii complete pentru sectorul tamplariei.
 
Daniel Gavris, Managing Director al VBH Romcom:
„VBH este cel mai mare si mai puternic furnizor din sectorul feroneriei, fapt dovedit fara echivoc prin promovarea exclusiva a produselor de marca. Practic, fara nicio exagerare, reprezentam o firma in care producatorii de ferestre si usi au deplina incredere atunci cand se pune problema asigurarii de sprijin si suport. Pentru aceasta, clientii actuali si cei potentiali pot beneficia de pachetul avansat de servicii asigurat de VBH”.

Sistemele performante vor recastiga increderea clientilor
Fondata in anul 1997, reprezentanta VBH Romcom fructifica in totalitate experienta VBH Holding, ce activeaza de peste trei decenii in domeniul furnizarii reperelor de feronerie si accesoriilor aferente. In scurt timp dupa infiintare, subsidiara autohtona a VBH s-a extins la nivel national, avand depozitul central in Targu Mures si filiale in cele mai importante orase ale tarii. Prin servicii logistice de inalta calitate si programe ce vizeaza sporirea gradului de fidelitate a partenerilor, VBH le ofera clientilor sai solutia eficace si eficienta de aprovizionare optima cu feronerie si accesorii. Ca structura a livrarilor, in ultimul timp, societatea a comercializat preponderent sisteme de feronerie (cu o cota de 50% din vanzarile totale), accesorii (30%) si materiale compozite pentru personalizarea fatadelor cortina si a usilor de interior/exterior. Succesul ofertei comerciale a fost relevat si de faptul ca, daca in anul 2011 VBH Romcom a consemnat o majorare de 15% a vanzarilor, pana la pragul de aproximativ 38 milioane de lei, la nivelul lui 2012, in pofida conditiilor adverse, a avut loc o crestere de circa 10% a incasarilor. De asemenea, se mai poate remarca si ca, in cel de-al doilea an al crizei economice, rezultatele financiare ale subsidiarei din Romania au fost solide, insumand 33 milioane de lei. Rezultatul este cu atat mai spectaculos cu cat, inaintea declansarii recesiunii, respectiv in 2008, VBH Romcom a efectuat livrari in valoare de 27,5 milioane de lei, dupa care, in 2009, a urmat o perioada oscilanta, scaderile initiale fiind compensate de o crestere considerabila pana la finele acelui an. „Pentru 2013, ne-am planificat sa promovam sortimentele economice, precum si alte categorii de sisteme care ar trebui sa reprezinte o alternativa la solutiile neconforme de pe piata. Conditiile din domeniu au fost relativ asemanatoare in 2012 la nivel national si european, comparativ cu 2011, situatie ce estimam ca se va perpetua si in acest an. Totodata, in intervalul recesiunii - si cu precadere in ultimul timp -, sectorul tamplariei termoizolante a fost caracterizat de un fenomen accentuat de polarizare. Astfel, se remarca, pe de-o parte, tendinta beneficiarilor finali de a obtine un confort sporit in spatiile utilizate si independenta energetica, iar pe de alta parte, se observa orientarea exclusiva a clientilor catre diverse sisteme livrate la costuri reduse, fara a fi interesati de calitatea modelelor comercializate si de faptul ca actiunile lor afecteaza negativ pe termen lung fiabilitatea tamplariei achizitionate sau executate. Din pacate, mai exista inca in bransa diversi furnizori care speculeaza aspectele legate de noile exigente exprimate de clienti, ce doresc sa obtina performanta la preturi minime si, in consecinta, ii dezinformeaza pe beneficiari si nu le asigura consultanta specializata pentru alegerea celor mai bune solutii constructive. In acelasi timp, singurul lor obiectiv este acela de a stabili cele mai mici preturi de pe piata, comparativ cu concurentii lor, ignorand total perspectiva livrarii de sisteme performante. Una dintre solutiile care s-ar impune pentru rezolvarea acestei situatii ar putea fi reprezentata de schimbarea tacticii companiilor de profil, care ar trebui sa promoveze preponderent produse caracterizate printr-un grad sporit de siguranta, termoizolare si fiabilitate. In ceea ce ne priveste, am decis sa avem o abordare diametral opusa fata de furnizorii ce propun sisteme de feronerie ieftine, insa neconforme, deoarece urmarim sa ne extindem afacerile in mod sustenabil, pe termen lung, fara a ne permite compromisuri conjuncturale doar din dorinta de a obtine profituri imediate, in detrimentul imaginii companiei. Astfel, pentru a rezuma strategia actuala a grupului, aplicata si in Romania, se poate spune ca «Simplu tot» defineste gama completa de produse, disponibile la VBH, de care au nevoie fabricantii de tamplarie termoizolanta pentru a realiza si instala ansamblurile promovate pe piata. In acelasi context, «tot» mai inseamna si faptul ca sistemele noastre sunt livrate in totalitate la termenul prestabilit si la calitatea solicitata. Astfel, orice partener are acces garantat la cea mai diversificata oferta sortimentala si de inalta calitate din acest sector de activitate. «Totul simplu» se refera la modalitatea propriu-zisa de desfasurare a afacerilor, organizate in mod judicios si facil astfel incat sa aduca beneficii tuturor partilor implicate, pornind de la primul contact cu partenerii pana la intalnirile traditionale fata in fata si metodele moderne de comunicare. Personalul VBH, caracterizat printr-un nivel inalt de pregatire tehnica, se implica efectiv, intr-un mod prietenos si profesional, in numeroase domenii unde se impune sustinerea procesului productiv al colaboratorilor, in timp ce mijloacele moderne de comunicare sunt utilizate cu eficienta maxima, pentru ca fabricantii de ferestre sa-si poata focaliza atentia asupra elementelor cu adevarat esentiale ale activitatii - si anume catre beneficiarii finali ai ansamblurilor de ferestre/usi”, a declarat Daniel Gavris, Managing Director al VBH Romcom.
Exemplul de lider, conturat prin calitatea si diversitatea ofertei
Avantajul VBH este generat de faptul ca, spre deosebire de competitie, integreaza in oferta - in cadrul conceptului greenteQ si al sloganului «Totul simplu. Simplu tot» - o diversitate de produse necesare industriei de tamplarie, de la sisteme de feronerie pentru ferestre/usi si cremoane, pana la substante chimice pentru montaj. Referindu-se la ceilalti parteneri de afaceri, implicati in domeniu, managerii grupului au aratat, recent, ca, de exemplu, Roto Frank AG se focalizeaza preponderent pe promovarea feroneriei pentru ferestre si usi, respectiv a manerelor pentru ferestre, iar Siegenia-Aubi se axeaza doar asupra primei categorii sortimentale. In ceea ce priveste planul de afaceri, conducerea grupului si-a stabilit tinte ambitioase si considera ca - in pofida unei pierderi nete, consemnate pentru al doilea an consecutiv - exista posibilitatea reala de a readuce pana in 2016 profitul operational (EBT) la o rata pozitiva (+3%). Proiectia pentru urmatorii trei ani, inclusiv in ceea ce priveste actualele 12 luni, indica o stabilizare a cifrei de afaceri la valoarea din 2012. Inca din 2010 s-a luat decizia de a se renunta la pietele unde VBH a consemnat probleme, initial fiind vizata Australia, apoi Asia, precum si unele zone din Europa de Vest (de exemplu, Italia si Belgia, unde s-au impus retrageri si/sau restructurari). Criza datoriilor suverane din zona euro este persistenta, fiind consemnate dificultati in vestul continentului, ceea ce influenteaza negativ si livrarile din Germania (constituind principala piata-tinta), respectiv pe cele din Europa de Est. Cu toate acestea, subsidiarele din partea de est a Europei au sanse reale in vederea derularii optime a afacerilor, reluand trendul ascendent din 2011, cand, de pilda, filiala VBH Ucraina a consemnat o majorare de 25% a veniturilor, urmata de cea din Romania (+15%), statele baltice (+14%), Ungaria (+10%) etc. La nivel de grup vor fi aplicate si in continuare diverse masuri de redresare, analizandu-se cele mai potrivite solutii pentru reorganizarea pietelor din Dubai, Grecia, India, Kuweit, Slovacia etc., unde in 2012 au fost consemnate situatii nefavorabile, iar modelul de afaceri al VBH nu a fost incununat de succes. Previziunile actuale indica, in general, o crestere moderata a sectorului de constructii, cu tendinte diferite in fiecare regiune in parte. Europa de Sud (in special Grecia, Italia si Spania) continua sa fie afectate de criza fiscala, in Marea Britanie si Irlanda se intrevad situatii usor pozitive, iar in estul Europei se vor remarca presiuni concurentiale, cu precadere in Polonia si Federatia Rusa, contracarate de majorari ale cererii in statele baltice si in Kazahstan.
Holdingul este pregatit sa faca fata competitiei acerbe
Recent, conducerea VBH Holding a reconfirmat faptul ca in anul fiscal trecut vanzarile consolidate s-au situat la 746,6 milioane de euro, ceea ce reprezinta o scadere de 4,29% comparativ cu 2011, cand cifra de afaceri a insumat 780,1 milioane de euro. Desi profitul operational ajustat al holdingului a fost pozitiv (10,6 milioane de euro, fata de 11,7 milioane de euro), s-au consemnat pierderi nete de 17,6 milioane de euro, mai reduse fata de cele in valoare de 25,7 milioane de euro din 2011. Aceste rezultate au fost explicabile prin prisma faptului ca, pentru corporatie, anul 2012 a fost unul al consolidarii strategice si al ajustarilor, finalizate dupa retragerea de pe pietele asiatice si inchiderea activitatii unor filiale din alte regiuni ale lumii. Mai mult, in primul trimestru a.c., noi planuri de redresare se aplica in Austria si Belgia, iar procesul de reorganizare din Turcia este aproape definitivat. Totodata, prin procedurile de imbunatatire a eficientei, s-a recurs la diminuarea costurilor cu forta de munca (prin disponibilizarea a 10% din personalul VBH Deutschland GmbH) si la simplificarea operatiunilor logistice. Astfel, numarul total de angajati ai holdingului a ajuns la 2.763 de persoane, comparativ cu 2.825 de specialisti in 2011. In opinia conducerii VBH, scopul masurilor respective este acela de a creste in mod durabil competitivitatea si profitabilitatea. Dupa aparitia primelor semnale pozitive in urma restructurarii, activitatea va fi reorientata cu precadere pe pietele strategice din Europa. Programul de imbunatatire a eficientei asigura faptul ca la nivelul corporatiei se va observa o rentabilitate adecvata in viitorul apropiat, beneficiind de o pozitie economica solida. Livrarile din Germania si Europa de Est au fost si continua sa fie stabile, sustinand cifra de afaceri totala a VBH. De exemplu, pe plan federal, incasarile din 2012 au fost de 421 milioane de euro (-0,1%), iar in estul continentului de 253,5 milioane de euro (-3,2%, din cauza diminuarilor consemnate in Federatia Rusa si Polonia), in timp ce in Europa de Vest s-a inregistrat o scadere de 13,3%. Fara a se hazarda in ceea ce priveste previziunile, consiliul de administratie al VBH Holding sustine ca se vor intreprinde toate demersurile pentru ca veniturile grupului din acest an sa nu se plaseze sub pragul de 700 milioane de euro. In Germania, se asteapta ca, pe fondul subventionarii lucrarilor de reabilitare termica, situatia pietei sa fie asemanatoare anului trecut, pentru Rusia si Polonia sunt estimate noi scaderi, iar in Europa de Vest, mai ales in Spania, Portugalia si Irlanda, mediul de afaceri s-ar putea caracteriza printr-o competitie sporita.
Sistemele complete greenteQ asigura montajul optim al ferestrelor
Odata cu initiativa de reorientare a afacerii spre pietele emergente din estul continentului european, unde o atentie deosebita va fi acordata si celei din Romania, specialistii VBH au decis sa-si sustina partenerii de afaceri in toata perioada recesiunii, venind in sprijinul fabricantilor de ferestre si promovand gama de produse greenteQ. Furnizate ca un sistem complet, sub marca inregistrata de VBH, acestea faciliteaza montajul si fixarea tamplariei termoizolante, potrivit celor mai exigente cerinte ale beneficiarilor si in conformitate cu normele germane si europene din domeniu. Conceptul greenteQ reuneste ideea de ecologie („green”) si de prezenta proprie pe piata si notiunile ce reflecta cunostintele tehnice superioare ale expertilor VBH („te”) cu inalta calitate asigurata zilnic colaboratorilor („Q”). Totodata, pachetul de produse este disponibil la un raport optim intre pret si performanta, ceea ce il face mult mai competitiv fata de alte sisteme/accesorii similare. Gama greenteQ integreaza: balamale 3D pentru usi din PVC (cu o greutate de 100 kg-120 kg), disponibile in diverse culori; cilindri pentru usi; cremoane pentru usi/ferestre si manere spatiale din inox (cu diverse forme); glafuri de interior pentru ferestre (cu folie decorativa tip VPL), in culori acrilice; adezivi pentru lemn din clasele D3 si D4; garnituri de etansare pentru ferestre din lemn, in diverse tipuri si nuante; spuma poliuretanica pentru montaj; sigilanti siliconici monocomponenti pentru etansare si umplerea rosturilor; organe de asamblare (suruburi) si accesorii de fixare; paneluri ornamentale din aluminiu pentru usi etc.
VBH ROMCOM applies a quality-oriented strategy
VBH ROMCOM occupies a privileged position in the national ranking of windows and doors actuators suppliers, benefiting from the expertise of the German group VBH Holding, which is the largest European trade house of hardware systems for windows and doors. The company has seven logistics centers in our country. During the economic crisis, the group has taken important measures in order to maintain the business dynamics by accommodating its strategy according to the requirements of beneficiaries. Despite the effects of the recession, the main features of the company's activity consist in the explicit orientation towards innovation and the implementation of firm measures for business development such as doubling the storage space in the capital city, the acquisition of additional means of transport and the adaption of supply to current conditions in the industry. Founded in 1997, VBH ROMCOM capitalizes fully the experience of VBH Holding, which activates already for over three decades in the supplying of landmark hardware parts and related accessories. Shortly after its establishment, the local subsidiary of VBH has expanded at national level, having its central warehouse in Targu Mures and branches in the most important cities of the country. Through the high-quality logistic services and the programs aimed at enhancing the fidelity of partners, VBH offers to its customers an operative and efficient solution for the optimal hardware and accessories supply. In what concerns the structure of supplies, lately, the company sold mostly hardware systems (with a share of 50% of total sales), accessories (30%) and composite materials for customizing curtain facades and interior / exterior doors. The success of the commercial offer was also revealed through the fact that, although in 2011 VBH ROMCOM recorded a 15% sales increase, up to a threshold of about 38 million RON, in 2012, despite the adverse conditions, an increase of about 10% of the incomes still took place. It also can be noted that in the second year of the economic crisis, the financial results of the Romanian subsidiary were solid, totalling 33 million RON.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA