URSA BIONIC: Tehnologie pentru viitor |
Oportunitati & Comunicate Publicat de Stelian DINCA 19 Oct 2017 10:56 |
”Tehnologia se aplica atat produselor URSA Terra cat si produselor URSA Glasswool. Liantul ecologic creeaza o atmosfera placuta in incinta (clasa A +) si contribuie la reducerea emisiilor de CO2. Produsele URSA BiOnic au rezistenta excelenta la foc, ofera confort termic si acustic si posibilitatea reducerii semnificative a consumului de energie in cladiri. Tehnologia URSA BiOnic aduce pe piata produse cu o durata lunga de viata si complet reciclabile. direct pe ambalaj. Tehnologia URSA BiOnic este promisiunea pe care compania noastra o ofera generatiilor prezente si viitoare.” a declarat Sorin Pana.
URSA este o companie producatoare de materiale izolatoare termic si acustic, cu o politica de dezvoltare orientata pe eficienta energetica si dezvoltare durabila in constructii. Compania se bucura de o prezenta comerciala larga atat in Spania, cat si in Europa datorita celor 13 fabrici de productie, plasate strategic pe continentul european. Astazi, URSA este unul dintre cei mai mari producatori de vata minerala si polistiren extrudat (XPS) din Europa, doua materiale izolatoare complementare ce contribuie la izolarea termica si acustica a cladirilor.
”De anul acesta Xella International GmbH a semnat un contract cu fondul de investitii KKR pentru a cumpara URSA. URSA isi va continua cu succes trendul de crestere, ca business separat sub acoperisul Grupului Xella, completand portofoliul existent al marcilor de materiale de constructii a declarat Sorin Pana directorul comercial al URSA Romania.
In Romania URSA este prezenta cu produsele sale de 20 de ani, comercializand doua branduri de vata minerala URSA Glasswool si vata minerala URSA Terra, fabricate in Slovenia. URSA Romania S.R.L. activeaza pe piata din anul 2003. Produsele URSA fiind prezente pe piata din Romania inca de la inceputul anilor ’90. In ultimii ani, livrarile de produse URSA au cunoscut o crestere organica, compania locala URSA Romania ajungand sa detina o cota de piata de circa 40% pe segmentul de vata minerala de sticla. URSA Romania isi propune ca si anul acesta sa continue educarea consumatorului in vederea folosirii unor produse adecvate izolarii caselor, precum si modificarea obiceiurilor de cumparare a beneficiarilor finali.
|