
Lista de firme contine 605 companii specializate in productia de  tamplarie termoizolanta, precum si 21 de firme implicate in montaj.  Veniturile societatilor in anul 2009 au scazut cu 7,89% fata de 2008,  cand acestea au inregistrat o cifra de afaceri totala de 3,88 miliarde  lei (940,2 milioane de euro). Trebuie precizat faptul ca nivelul total  al cifrei de afaceri a firmelor analizate include si veniturile obtinute  ca urmare a derularii altor activitati specifice, unii producatori  fiind implicati pe diverse alte segmente ale pietei de constructii, cum  ar fi, de exemplu, furnizarea de mobilier, elemente vitrate si panouri  solare, executia de hale pe structura metalica, a unor lucrari de  antreprenoriat, distributia de profile, paneluri pentru usi,  accesorii,  usi de garaj, instalatii termice etc. Daca se ia in considerare faptul  ca reducerea medie a activitatii din intregul domeniu specific  (respectiv, piata nationala de tamplarie) a fost mai accentuata in  primul an de recesiune (-50%, potrivit estimarii analistilor  Patronatului Producatorilor de Tamplarie Termoizolanta – PPTT si datelor  analizate de departamentul specializat al revistei Fereastra), rezulta  ca societatile incluse in analiza au fost putin afectate de efectele  recesiunii. Din totalul celor 605 societati, circa 15,7% reprezinta  firme ce au sediul social in Bucuresti-Ilfov, respectiv un numar de 95  agenti economici. Acestia au obtinut in 2009 o cifra de afaceri de 767,6  milioane de lei – ceea ce reprezinta 21,46% din veniturile insumate ale  celor 605 societati, respectiv 3,57 miliarde lei (in crestere cu 13,38%  fata de anul anterior, cand au realizat 677 milioane de lei, adica  aproape 17,43% din volumul total consemnat de companiile analizate, care  au cumulat 3,88 miliarde lei). In perspectiva incheierii de  parteneriate pentru efectuarea de livrari de materiale, tehnologii si  servicii specifice, aveti posibilitatea sa consultati lista firmelor,  care include informatii cu privire la: denumirea companiilor; codul unic  de inregistrare (inclusiv datele consemnate la Registrul Comertului);  date de contact ale societatilor (localitate, judet, adresa, cod postal,  numar de telefon/fax, adresa de e-mail, website, numele persoanei care  detine o functie de decizie etc.). De asemenea, documentul cuprinde date  care pot fi utilizate la elaborarea unor strategii de afaceri cu  privire la concurenta, la situatia actuala si perspectivele bransei  producatorilor de tamplarie termoizolanta, dintre care se disting  urmatoarele categorii: numarul de angajati si vanzarile realizate in  anii 2008 si 2009 (exprimate in moneda nationala), cota de crestere sau  scadere a livrarilor, domeniul efectiv de activitate (tamplarie din PVC,  tamplarie din aluminiu si pereti cortina, tamplarie din lemn  stratificat, altele), sistemele de profile si de feronerie (marci)  utilizate in procesul de fabricatie, furnizorii de geam termoizolant si  diverse informatii suplimentare. Pentru mai multe detalii, 
click aici!