Agenda Constructiilor
Duminica, 14 August 2022
GRUNDFOS
Home - Stiri - Actualitatea interna - PMB va putea beneficia de finantare prin programul de investitii Anghel Saligny
PMB va putea beneficia de finantare prin programul de investitii Anghel Saligny
Actualitatea interna Publicat de Elena Icleanu 30 Dec 2021 14:56
Primaria Muncipiului Bucuresti (PMB) si primariile de sector sunt eligibile pentru finantare prin programul de investitii Anghel Saligny, dupa ce a primit confirmarea oficiala din partea Ministerului Dezvoltatii, Lucrarilor Publice si Administratiei (MDLPA), a anuntat Nicusor Dan, primarul Capitalei.
"Am primit confirmarea oficiala de la Ministerul Dezvoltarii ca atat Primaria Capitalei, cat si primariile de sector sunt eligibile pentru Programul «Anghel Saligny». Reamintesc ca CGMB a votat pe 8 noiembrie o lista de 37 de proiecte propuse spre finantare prin acest program, proiecte dintre care sper sa fie acceptate cat mai multe", a declarat Nicusor Dan.
Printre cele 37 de proiecte votate de consilierii locali in sedinta de la inceputul lunii noiembrie se afla "Strapungere b-dul Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu Etapa II - km 2+400 - intersectie Calea Vitan Barzesti", respectiv prelungirea proiectului aflat in exploatare, de strapungere a Bulevardului Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu pana la Soseaua Vitan Barzesti, precum si extinderea de la doua la sase benzi de circulatie a strazii Iuliu Hatieganu.
Un alt proiect vizeaza largirea la patru benzi de circulatie a str. Prelungirea Ghencea, intre str. Brasov si str. Maracineni, inclusiv realizarea unei cai duble de tramvai pe str. Prelungirea Ghencea, intre str. Brasov si centura Capitalei. PMB doreste sa obtina finantare si pentru realizarea unui drum de acces care sa lege ansamblul rezidential Henri Coanda la marile artere de circulatie ale Capitalei, respectiv Sos. Pipera si str. Capitan Alexandru Serbanescu.
Potrivit Agerpres, alte propuneri vizeaza reabilitarea sistemelor rutiere pe artere sau segmente de artere din Capitala, precum: str. Barbu Vacarescu, B-dul Basarabiei (de la intersectia cu B-dul 1 Decembrie pana la cap terminal Republica), B-dul Chisinau, B-dul Dimitrie Pompeiu, B-dul Expozitiei, B-dul Ferdinand, B-dul I. Ghe. Duca, B-dul Marasesti, B-dul Pache Protopescu, B-dul Theodor Pallady, B-dul 1 Decembrie, B-dul Basarabia, Calea Calarasilor, B-dul Timisoara.
De asemenea, administratia locala doreste sa obtina finantare si pentru realizarea unor proiecte din Planul Integrat de Dezvoltare Urbana pentru centrul Bucurestiului (PIDU). Printre acestea se numara: realizarea unui ansamblu urban complex, constand in Podul Mihai Voda, pietonal si pentru biciclisti, peste Dambovita; construirea de parcari subterane si amenajari urbanistice in Piata Constitutiei; realizarea unui traseu prioritar pietonal si de biciclisti (include 42 de subproiecte); modernizarea spatiului public in zona Manastirii Antim, inclusiv parcaje supraterane; realizarea unui nod intermodal de transport Piata Romana; reabilitarea Bd. Unirii de la Piata Constitutiei la Piata Unirii; reconfigurarea Caii Grivitei intre Gara de Nord si Calea Victoriei; reconfigurarea Cai Mosilor intre str. Baratiei si bd. Carol I.
Un alt proiect, sustinut de primarul general al Capitalei, Nicusor Dan, inca din campania electorala, este "Dambovita - axa creativa a orasului", care vizeaza revitalizarea urbana a cheiului Dambovita. Durata de implementare estimata este de 36 luni, proiectul avand o valoare totala de 422 milioane lei cu TVA.
Primaria doreste sa obtina finantare si pentru modernizarea retelei stradale prin extinderea sistemului de semaforizare inteligenta pentru 574 intersectii si prioritizarea vehiculelor cu destinatie speciala (transport public, salvare, pompieri si politie) in vederea cresterii sigurantei rutiere si reducerii poluarii.
Alte proiecte propuse spre finantare sunt: Pasajul Doamna Ghica; imbunatatirea accesului pietonal, amenajarea statiilor de transport public si dotarea cu echipamente de informare a calatorilor; modernizarea retelei de troleibuz pe Sos. Mihai Bravu, bd. Metalurgiei, intre Piata Unirii - Piata Romana, pe str. Apusului si in Piata Garii de Nord. Proiectul care ar urma sa aiba cea mai mare perioada de implementare este cel care vizeaza amenajarea statiilor de transport public si dotarea acestora cu echipament de informare a calatorilor - 60 de luni.
Cea mai mare suma este prevazuta pentru reabilitarea sistemului rutier pe bd. Theodor Pallady, bd. 1 Decembrie, bd. Basarabia, Calea Calarasilor, bd. Corneliu Coposu inclusiv Bucla Complex Titan. Acesta are o valoare totala de 1,384 miliarde lei cu TVA, dintre care valoarea solicitata de la bugetul statului este de 1,347 miliarde lei, urmand ca 36 milioane lei sa fie finantate de la bugetul local. 
 
VideoConfAC-iulALLBIMTERAPLASTAUTODESK
ROCKWOOL 196
TOP-500-CONTRACTORS
A aparut editia
AUGUST
2022!
 
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
strabag nivel 1
BMI_Icopal
rigips
viarom
Ubitech
hilti
leviatan
CONCEPT STRUCTURE
MAKITA
Acvatot 2019
FRONTALE
leviatan
CELCO 2020
hidroplasto
ERBASU CONSTRUCT

Parteneri

HABITAT
AHK 2022
FPSC_2019
econet
ROGBC 2016
AICPS_30
ef-de-n
Piata de Constructii 2014

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere