Agenda Constructiilor
Miercuri, 23 Octombrie 2019
Teraplast 2019
Home - ANALIZA - Analiza marcilor de tamplarie termoizolanta pe anul 2015

Completati si trimiteti solicitarea pentru primirea documentului cu plata prin OP
Document:
Analiza marcilor de tamplarie termoizolanta pe anul 2015

Date facturare
Denumire firma/Nume: *
CUI *
E-mail: *
Adresa: *
Telefon: *
* Toate campurile sunt obligatorii
Analiza marcilor de tamplarie termoizolanta pe anul 2015
Analiza marcilor de tamplarie termoizolanta pe anul 2015
PDF, 3 pag A4
Pret: 18 EUR + TVA
Introduceti codul de descarcare:

Codul de descarcare poate fi obtinut prin:
Domeniul: TAMPLARIE & FATADE CORTINA
Editor: Agenda Constructiilor & Fereastra - Ovidiu Stefanescu
Data actualizare: 24 nov 2015
Sumar: click aici
Crearea marcii - o variabila complexa pentru firmele de tamplarie
Pentru societatile din domeniul tamplariei termoizolante, crearea si sustinerea marcii (branding) ar trebui sa constituie un element central al strategiei de dezvoltare, cumuland functiuni de comunicare, formare a imaginii, consolidare a cotei de piata in raport cu principalii competitori etc. Afirmarea raspicata a identitatii a devenit o necesitate indubitabila, intr-o perioada in care oferta de produse specifice s-a diversificat, iar nivelul de informare a utilizatorilor a sporit considerabil. Problema este cu atat mai dificil de solutionat, cu cat experienta companiilor locale in coagularea unei politici coerente de marca este destul de limitata, pana in prezent timidele incercari de personalizare a produselor proprii limitandu-se la preluarea numelor diverselor tipuri de materiale puse la dispozitie de furnizori (de regula, marci ale seriilor de profile din PVC si aluminiu). O asemenea situatie nu poate continua, fiind necesara o abordare profesionala, ceea ce va presupune, fara indoiala, asumarea unor costuri suplimentare.
Varianta demonstrativa: click aici!
Descriere:
Colectia de articole tematice include materialele redactionale publicate in cadrul revistei Fereastra la sectiunea dedicata analizelor de piata anuale in domeniu. Sunt incluse rezultatele unor cercetari actuale cu privire la marca, branding, activul goodwill, bugetul de marketing aferent sustinerii marcilor de ferestre, respectiv analize si comentarii ale reprezentantilor companiilor: Casa Noastra (QFort), Fereastra Suki, Internorm, Arcom Gealan, Protelcon (Flozo), Unilux, ADF Prod (Fereastra ADF), Electric Plus (Barrier) si altele.
Informatii suplimentare:
Urmatoarea analiza tematica a marcilor de tamplarie termoizolanta va fi disponibila in trimestrul al patrulea din 2016.
Copyright 2010 Rampa Invest - Agenda Constructiilor & Fereastra (editor). Toate drepturile rezervate.

NOTIFICARE: Informatiile cuprinse in documente sunt protejate de legea dreptului de autor si, in consecinta, nu pot fi copiate sau reproduse, reconfigurate, transmise, transferate, difuzate, redistribuite sau revandute in orice scop, in intregime sau partial, in orice forma sau prin orice metoda/mijloace, de orice persoana, fara acordul prealabil si in scris al editorului [citeste mai mult]
Platile se realizeaza prin portalul de plati securizat
Licente bimghid_proiectareACAD

Autentificare

Revista Agenda Constructiilor editia nr. 146 (Octombrie 2019)
ROCKWOOL 196
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
EURO-Constructii 2020
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023
Carpatcement 196
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023

Cautare documente

Cauta :



Categoria
Domeniul

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere