INDEX COMPANII | Inscriere/Adaugare |
![]() |
BRAVO GROUP |
Adresa: Str. Valea Cascadelor nr. 24, Bucuresti, S6 |
Telefon: 021/444.30.40 |
Fax: 021/444.15.37 |
E-mail: office@bravo.ro |
Web site: www.bravo.ro |
Domenii: Armaturi si obiecte sanitare | Gresie, faianta, marmura, granit si piatra naturala |
Descriere activitate
Bravo Group importa si distribuie in Romania, produse destinate finisarii locuintelor, cu precadere produse destinate amenajarii baii cat si produse profesionale pentru amenajarea spatiilor publice, comerciale, hoteliere si industriale (bai publice, terase, pardoseli tehnice, sisteme pentru drenarea apelor pluviale, etc.) |
Prezentare companie/institutie
BRAVO GROUP: Livrari de 1,5 milioane de euro catre marile lucrari
![]() Gabriel Ene - Munteanu (48 de ani)
Functia/Firma: director general, Bravo Group;
Experienta profesionala: peste 20 de ani pe piata materialelor de constructii.
- Ce obiective aveti pentru anul in curs?
- Pentru 2014 avem in vedere o crestere cu 10% a cifrei de afaceri fata de nivelul de 5,5 milioane de euro realizat in 2013, evolutia urmand a fi generata de diversificarea gamei de produse atat in ceea ce priveste obiectele sanitare si mobilierul de baie, cat si prin cresterea numarului de branduri de placi ceramice nou lansate in a doua parte a anului trecut. Compania noastra este recunoscuta pe plan national pentru activitatea in domeniul bateriilor si al sistemelor de instalare cu un nivel de calitate mediu - inalt, fapt confirmat si de rezultatele inregistrate anul trecut. Produsele din aceasta gama se afla in topul vanzarilor Bravo Group, urmate de obiectele sanitare (ce s-au inscris pe un trend ascendent in 2013) si de placile ceramice.
- Cum credeti ca va evolua, in continuare, piata de placi ceramice si obiecte sanitare? - Piata locala de placi ceramice a avut o evolutie relativ constanta in 2013, clientii fiind receptivi la trendurile noi, propuse de producatorii de traditie din Italia, Spania etc. Se resimte, la nivel general, lipsa investitiilor in proiectele imobiliare de mari dimensiuni, dar si individuale, care reprezinta un segment de piata important in domeniul placilor ceramice, al obiectelor sanitare si de instalatii. Estimam, totusi, o crestere pe segmentul de baterii si obiecte sanitare, dupa evolutia de 10% realizata anul trecut, ca o consecinta a promovarii unor noi serii de obiecte sanitare mult mai competitive.
- Care vor fi principalele tendinte in domeniul placilor ceramice, in 2014? - Principala sursa de inspiratie pentru modelele din 2014 va fi reprezentata de natura, fie ca este vorba despre piatra, lemn sau chiar procese naturale, cum ar fi eroziunea sau patinarea. Noile colectii se regasesc in tonuri moi, culori neutre si suprafete ale placilor ceramice ce reproduc cu mare acuratete diverse situatii din natura, astfel incat rezultatul final sa creeze o atmosfera calda in spatiile de locuit.
BRAVO GROUP: Deliveries of 1.5 million EUR for major projects
Bravo Group, the ceramic tiles and sanitary supplier, achieved revenues of 1.5 million EUR by deliveries made directly to projects. Among the most important works towards which it has provided material lately were Promenada Mall, Hotel Cismigiu, Floreasca Park, the National Theatre from Bucharest and the Green Gate building. Bravo Group distributes in Romania selected products from a number of top manufacturers of ceramics and adhesives, sanitary taps, bathroom furniture and accessories, bathtubs and shower cabins from Italy (Ariostea, Iris, Mirage, FAP), Spain (Marazzi, Keraben, Mapisa, Gala), Germany (Duravit, Grohe, Hansgrohe, Kludi), Switzerland (Geberit), Poland (Bisk) and USA (Laticrete).
(articol aparut in Agenda Constructiilor, editia ianuarie/februarie 2014 )
|