Agenda Constructiilor
Joi, 22 August 2019
 
PAGINA PERSONALIZATA

FERROLI ROMANIA SRL

FERROLI ROMANIA SRL
Adresa: B-dul Timisoara nr. 104E, Bucuresti, S6
Telefon: 021/444.36.51
Fax: 021/444.36.52
E-mail: office@ferroli.ro
Web site: www.ferroli.ro
Domenii: Cazane si centrale termice | Panouri solare, turbine eoliene si pompe de caldura
Descriere activitate
Compania furnizeaza pentru piata interna toata gama de produse Ferroli in domeniile: incalzire rezidentiala/ industriala, climatizare rezidentiala/industriala, sisteme solare, pompe de caldura
Prezentare companie/institutie
FERROLI: Crestere cu 10% a cifrei de afaceri, in 2014
 
Ferroli Romania, filiala locala a producatorului italian de echipamente HVAC Ferroli, a realizat o cifra de afaceri de aproximativ 20 milioane de euro in 2013, pentru anul in curs conducerea firmei avand in vedere o majorare de 10% a vanzarilor. La nivel national, compania comercializeaza pe langa brandul principal Ferroli si marcile Lamborghini, ISEA si Hitherm. In cei peste 15 ani de experienta pe piata locala, Ferroli Romania a dezvoltat un portofoliu complex de produse care acopera toata gama de echipamente domestice si industriale de incalzire, climatizare, solare sau ce utilizeaza energii regenerabile.
 
Mihai Matache (43 de ani)
Functia/Firma: director general, Ferroli Romania;
Experienta profesionala: peste 20 de ani in domeniul echipamentelor si tehnologiilor HVAC.
 
- Ce evolutie va fi consemnata pe piata locala de HVAC?
- Piata de sisteme HVAC din Romania este in stransa legatura cu dezvoltarea sectorului de constructii. Incepand cu anul 2009, acest domeniu a fost puternic afectat de recesiunea economica, iar trendul actual este continuu descendent, cu mici modificari anuale. Lipsa unor programe concrete de dezvoltare a investitiilor, instabilitatea politica si impredictibilitatea politicilor economice ale Guvernului nu creeaza premisele unor modificari substantiale in structura si volumul investitiilor straine si autohtone ce ar putea genera cresterea volumului de vanzari din domeniu, in 2014.
- Ce obiective v-ati propus, in aceste conditii?
- In acest an vom continua sa dezvoltam gama si numarul de produse din portofoliu, iar participarea la expozitia MostraConvegno - Milano din luna martie a anului in curs reprezinta o confirmare in acest sens. De asemenea, incepand din februarie 2014 am introdus pe piata din tara noastra noua gama de centrale murale in condesatie BlueHelix (cu puteri de 25 kW si 35 kW), reprezentand o alternativa mult mai eficienta, compacta si silentioasa pentru incalzirea spatiilor de locuit. Categoria de centrale murale conventionale cu tiraj fortat sau natural a fost completata cu o gama inovatoare de top, Diva. Echipamentele respective sunt dotate cu schimbator secundar din inox si ofera, pe langa variantele deja «clasice» de 24 kW si 32 kW, o alternativa intermediara de 28 kW. Dezvoltarea portofoliului de produse si service a mai cuprins si categoria de cazane cu combustibil solid cu trei drumuri de fum FSB3 (cu puteri cuprinse intre 20 kW si 50 kW) si regulatorul pentru cazane cu combustibil solid EcoKom, iar acest trend de expansiune sortimentala va continua pe parcursul intregului an.
- Cum caracterizati starea concurentiala din domeniu?
- Competitia de pe piata locala a echipamentelor HVAC se situeaza, in continuare, la un nivel ridicat, prin prezenta directa a marilor producatori europeni si internationali. Ultimii ani s-au caracterizat printr-o scadere continua a vanzarilor din domeniu, principalele cauze fiind reprezentate de regresul investitiilor straine sau autohtone, diminuarea sau lipsa programelor de investitii bugetare, a mijloacelor de creditare sau instabilitatea economica si finaciara. In ultima perioada, numarul de producatori noi care au intrat pe piata a fost in scadere, iar trendul general s-a mentinut negativ.

FERROLI estimates an increase in turnover by 10% for this year
Ferroli Romania, the local branch of the homonymous Italian manufacturer of HVAC equipment, achieved a turnover of around 20 million EUR in 2013. For the current financial year, the management of the company estimates a 10% increase in sales. At national level, the company sells in addition to the main brand Ferroli also the Lamborghini, ISEA and Hitherm brands. In over 15 years of experience on the local market, Ferroli Romania has developed a portfolio of products that covers the full range of domestic and industrial equipment for heating, air conditioning, solar or renewable energy using.
(articol aparut in TOP-Agenda Constructiilor, editia Mai 2014 )

ACAD

Autentificare

Revista Agenda Constructiilor editia nr. 144 (August 2019)
ROCKWOOL 196
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
EURO-Constructii 2020
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023
Carpatcement 196
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023