INDEX COMPANII | Inscriere/Adaugare |
![]() |
HORNBACH ROMANIA SRL |
Adresa: Str. Hornbach nr. 17-21, Domnesti, Judet Ilfov |
Telefon: 021/206.15.30 |
Fax: 021/206.15.32 |
E-mail: info_ro@hornbach.com |
Web site: www.hornbach.com |
Domenii: Retele de magazine si depozite |
Descriere activitate
Lant de magazine cu produse pentru constructii si gradinarit.
|
Prezentare companie/institutie
HORNBACH deschide un nou magazin in Timisoara
![]() Mugurel-Horia Rusu (52 de ani)
Functia/Firma: director general, Hornbach Romania;
Experienta profesionala: 16 ani in domeniul comercializarii materialelor de constructii.
- Care sunt principalele obiective ale companiei in 2012?
- Cel mai important aspect al strategiei de afaceri a companiei in 2012 este reprezentat de extinderea retelei de magazine, durata de implementare a acestui proiect si zonele alese depinzand de evolutia economiei pe plan autohton, respectiv de dezvoltarea infrastructurii la nivel local si, mai ales, in ariile vizate. Un alt aspect important in strategia noastra consta in mentinerea pozitiei detinute pe piata in-terna, respectiv sa ne pozitionam printre cei mai importanti furnizori de materiale de constructii si amenajari ale spatiilor exterioare din domeniul bricolajului. Potrivit unui studiu recent, magazinele Hornbach se afla in topul preferintelor utilizatorilor atat in ceea ce priveste diversitatea sortimentului, cat si ca raport calitate-pret sau servicii de consiliere. Cu toate ca, in prezent, dispunem de cea mai complexa gama de produse din domeniu, in vederea alinierii la tendintele actuale, aducem schimbari permanente in paleta de sisteme, in special in departamentele de decoratiuni, obiecte de gradina si sanitare.
- Care este nivelul incasarilor la nivel de grup? - Grupul de origine germana - Hornbach Holding AG - se afla, de asemenea, printre principalii operatori de retele de bricolaj la nivel european, raportand permanent cresteri anuale ale incasarilor. Astfel, in anul fiscal 2011-2012 - inceput la 1 martie 2011 si incheiat pe 29 februarie 2012 - au fost inregistrate van-zari consolidate de 3,2 miliarde euro, cu 6,2% mai mari decat in perioada de referinta precedenta. To-todata, veniturile operationale (EBIT) ale concernului s-au majorat cu 6,3%, pana la nivelul de 169,1 mi-lioane de euro. In ceea ce priveste activitatea subsidiarei autohtone, in 2011, in pofida conjuncturii economice pe plan intern, am reusit sa ne mentinem pozitia, fapt pe care il putem considera un suc-ces. Principalele dificultati intampinate pe piata locala au fost generate de mediatizarea in exces a efec-telor recesiunii, ceea a acutizat scepticismul utilizatorilor, care au devenit mai prudenti in ceea ce pri-veste efectuarea investitiilor.
- Ce buget de investitii a fost stabilit pentru viitor? - In ceea ce priveste subsidiara autohtona, pentru inaugurarea fiecarui centru comercial este necesara o investitie de pana la 30 milioane de euro, in cei cinci ani de activitate fiind alocate fonduri totale de 148,3 milioane de euro, pentru magazinele deschise in Romania. La nivel de grup, programul de expan-siune pentru urmatorii doi ani prevede edificarea altor 15 centre de bricolaj - o parte dintre acestea urmand a fi amplasate in locul unor unitati existente - zonele vizate fiind state din Uniunea Europeana. Bugetul de investitii stabilit de managerii holdingului pentru anii fiscali 2012-2013 si 2013-2014 se situea-za intre 200 milioane de euro si 250 milioane de euro. (articol aparut in Agenda Constructiilor, editia iulie/august 2012)
|