Agenda Constructiilor
Marti, 22 Iulie 2025
ABONARE REVISTE
Home - Stiri - INFRASTRUCTURA - CNAIR plateste peste 30 milioane de lei pentru SF al autostrazii Sibiu-Pitesti
CNAIR plateste peste 30 milioane de lei pentru SF al autostrazii Sibiu-Pitesti
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 14 Feb 2017 09:59
Contractul ce prevede revizuirea/ actualizarea studiului de fezabilitate (SF) pentru constructia autostrazii Sibiu-Pitesti a fost atribuit, prin licitatie publica deschisa, asocierii Spea Ingegneria Europea SA (lider) - Tecnic Consulting Engineering Romania SRL. Valoarea contractului este de 29 milioane de lei (fara TVA), finantarea urmand a fi asigurata din Fondul de Coeziune (85%) si de la bugetul de stat (15%). Contractul are o durata de implementare de 17 luni.
La nivelul CNAIR SA a fost infiintat, inca de anul trecut, colectivul de lucru - Unitatea de Implementare pentru Revizuirea/ Actualizarea Studiului de Fezabilitate pentru "Autostrada Sibiu - Pitesti", in cadrul careia au fost desemnati 18 angajati ai CNAIR cu diferite specializari, care vor urmari procesul de realizare a SF si, in mod special, realizarea studiilor de specialitate la nivel de detalii, astfel incat sa fie respectate standardele de calitate impuse de UE.
La finele anului trecut, CNAIR a decis suspendarea contractului pentru o perioada de 3 luni intrucat in sezonul de iarna nu se pot realiza investigatii de teren, in special studii geotehnice, insa studiile vor fi reluate din luna martie 2017.
In cadrul Consiliului Tehnic Economic (CTE) din cadrul CNAIR, in luna noiembrie 2016 a fost finalizat traseul autostrazii, acesta urmand a avea 123 km si sase sectiuni:
  • Sectiunea 1, Sibiu - Boita (km 0+000 - km 15+000), asigura legatura intre DN 7 (Defileul Vaii Oltului) prin continuarea autostrazii existente;
  • Sectiunea 2, Boita - Racovita (km 15+000 - km 43+000);
  • Sectiunea 3, Racovita - Valeni (km 43+000 - km 72+000), va asigura continuitatea autostrazii prin Valea Baiasului, facand conexiunea dintre Defileurile Oltului si al Vaii Topologului;
  • Sectiunea 4, Valeni - Curtea de Arges (km 72+000 - km 90+000), traverseaza Valea Topologului si face conexiunea cu localitatea Curtea de Arges;
  • Sectiunea 5, Curtea de Arges - Pitesti (km 90+000 - km 123+037), leaga localitatile Curtea de Arges si Pitesti cu autostrada existenta, prin valea Argesului;
  • Sectiunea 6 consta in reabilitarea a 14 km de drum national (DN 73C) care face legatura dintre nodul rutier Tigveni si Ramnicu Valcea, precum si in constructia a 2,5 km de drum nou.
Tronsonul Sibiu - Pitesti, parte din autostrada Bucuresti - Nadlac (A1), va fi prima sosea de mare viteza care va traversa Muntii Carpati, conectand Muntenia si Transilvania.
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
TotalEnergiesBIMALLBIMhilti
ROCKWOOL 196
Editia
IUNIE-IULIE 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 191 (Iunie-Iulie 2025)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
noark
quadratum
EDIT-Structural
concelex
Acvatot 2019
CONCEPT STRUCTURE
leviatan
GEWISS
TECNIC
SIGM
CDS
MAKITA
Ubitech
KADRA
AED
Daikin
SSAB
BogArt
EURO BUILD
theda mar
Arduro
strabag nivel 1
Eco Garden Construct
MCA
ELECTROGRUP
ERBASU CONSTRUCT

Parteneri

HABITAT
FPSC_2019
 

Tamplarie aluminiu Termopan Salamander Pereti cortină Tâmplărie din aluminiu urmarirea comportarii in timp a constructiilor