Agenda Constructiilor
Marti, 19 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Izolatii & Finisaje - Trend Furniture: Crestere de 145% a afacerilor din 2022, pana la 27 milioane de lei
Trend Furniture: Crestere de 145% a afacerilor din 2022, pana la 27 milioane de lei
Izolatii & Finisaje Publicat de Stelian DINCA 08 Mar 2023 11:25
Trend Furniture, furnizor de solutii complete de amenajari interioare si mobilier pentru industria HoReCa, a incheiat anul 2022 cu afaceri de 27 milioane de lei, in crestere cu 145% fata de anul 2021, inregistrand astfel cel mai bun rezultat din istoria companiei, ca urmare a regandirii strategiei si modelului de business, dar si a dezvoltarii pe piata internationala. Pentru 2023, compania estimeaza consolidarea avansului inregistrat anul trecut si previzioneaza o crestere a afacerilor pana la 32 de milioane de lei.
”Estimarile privind dezvoltarea Trend Furniture se bazeaza pe abordarea proiectelor prin intermediul unor solutii si produse complet noi pe care vrem sa le introducem pe piata locala, care provin din zona de Sustenability, Green Products, Recycled Materials, Eco Materials, Carbon Footprint Reduction. Ne dorim ca pana la finalul anului, sa devenim furnizorul din Romania cu cea mai variata gama de produse profesionale de mobilare din zona Green Products, Recycled&Sustenability”, a declarat Vlad Florea, CEO Trend Furniture.
Rezultatele obtinute in 2022 sunt consecinta implementarii unor solutii care au permis atat dezvoltarea productiei de mobilier custom specializat HoReCa, cat si a distributiei de mobilier profesional HoReCa, realizate de producatori externi din Spania, Italia, Germania, Polonia, Turcia, lideri pe pietele de origine, dar si la nivel international. Cele doua directii de business au fost surse principale de crestere pentru companie, in 2022. Productia de mobilier <<custom>> dedicat spatiilor HoReCa, de exemplu, a inregistrat un plus de 20% fata de 2021, in principal ca urmare a cresterii capacitatii de productie, a accesarii unor proiecte complete de amenajare, dar si prin livrarea de solutii de InfoDesk, InfoPoint, Kiosk Point of Sales pentru spatii comune in marile centre comerciale.
”Am reusit sa livram mai multe proiecte de amenajari personalizate (custom), mai complexe, intr-un timp mai scurt, datorita cresterii eficientei operationale. Am accesat proiecte complete de amenajare, iar aceasta strategie a insemnat introducerea de solutii si produse noi in portofoliul Trend Furniture - placare pereti, solutii de pardoseala, iluminat ambiental, cu efect in veniturile companiei. De asemenea, solutii de tip InfoDesk, InfoPoint, Kiosk Point of Sales pentru spatii comune in marile centre comerciale au fost gandite, desenate, proiectate, produse si montate integral de catre Trend Furniture. In realizarea lor s-au folosit materiale si solutii inovative, un exemplu potrivit fiind utilizarea Corianului, un material compozit, pentru a carui prelucrare Trend Furniture este certificat oficial”, a explicat Vlad Florea.
Segmentul de clienti Key Accounts a reprezentat un motor de crestere a cifrei de afaceri prin livrarea celor mai mari proiecte de advertising furniture (mobilier de terasa, solutii de umbrire si umbrele personalizate) pentru companii mari, care activeaza in domenii precum producatori de bere, producatori si distribuitori de vin si bauturi spirtoase sau lanturi de benzinarii.
”Proiectele din zona SPA, care au cunoscut o dezvoltare accelerata in ultimii 2 ani au fost, de asemenea, o directie importanta de crestere pentru noi. Am creat si livrat mobilier profesional de calitate care va sustine exploatarea lor o perioada indelungata. In acelasi timp, proiectele Trend au inclus si restaurante si hotelurile cu concept inovativ, axate pe zona de experiente inedite oferite clientilor (restaurare de conace, casteluri, restaurante cu concept si design integrat), unde sunt utilizate materiale naturale, de foarte buna calitate sau piese de mobilier create de designeri celebrii si producatori exclusivisti”, a adaugat Vlad Florea, CEO-ul companiei.
Pe langa dezvoltarea zonei de Key Account, compania isi propune pentru acest an si o repozitionare a produselor din portofoliu si organizarea acestora pe 3 zone de buget care sa faciliteze optiunea clientului final. Cele 3 paliere de buget au fost gandite astfel: Value - cea mai buna valoare in raport cu bugetul disponibil, Professional - (produse profesionale de la producatori consacrati si Exclusive - produse de design, greu accesibile in piata din Romania, dar disponibile in oferta Trend Furniture.
Compania va acorda o atentie speciala designerilor si arhitectilor carora li se pun la dispozitie prin platforma Trend Furniture resurse importante pentru a putea sa dezvolte proiecte din zona HoReCa, indiferent de complexitatea lor. Practic, prin colaborarea cu Trend Furniture, orice architect/designer va avea un partener puternic, care sa ii puna la dispozitie resurse importante in ceea ce priveste o gama de produse profesionale completa, adaptata oricaror cerinte de budget, termen de implementare, o echipa de proiectare si productie specializata si experimentata in producerea si implementarea de proiecte personalizate cu materiale si solutii diverse, o biblioteca de resurse si mostrare, samples, finisaje, materiale din care sa poata face facil selectia solutiilor dorite.
 
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ABONARE REVISTEALLBIMRAWLPLUGhilti
ROCKWOOL 196
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 180 (Ianuarie-Februarie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
CDS
theda mar
FRONTALE
Ubitech
Acvatot 2019
concelex
leviatan
strabag nivel 1
viarom
ERBASU CONSTRUCT
rigips
quadratum
MAKITA
noark
CONCEPT STRUCTURE

Parteneri

HABITAT
top 500
AHK 2022
FPSC_2019
ef-de-n
AICPS_30
top 500
econet
top 500
ROGBC 2016

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander