Agenda Constructiilor
Luni, 20 Mai 2019
CATERPILAR
Home - Stiri - Oportunitati & Comunicate - ELECTRIC PLUS investeste constant in cresterea brandului BARRIER
ELECTRIC PLUS investeste constant in cresterea brandului BARRIER
Oportunitati & Comunicate Publicat de AG&F 20 Apr 2018 07:26
La data de 19 aprilie 2018, Electric Plus, liderul national in productia de tamplarie termoizolanta din PVC, cu o cifra de afaceri de aproximativ 26 milioane de euro in anul 2017 si un profit de 1,33 milioane de euro, a deschis un nou showroom in valoare de peste 100.000 de euro in Bucuresti, informeaza un comunicat al companiei. Showroom-ul are 120 de metri patrati, 10 angajati in acest moment, urmand sa ajunga la 15 pana la finalul anului in curs, si este situat in Str. Turnu Magurele nr. 270D, cladirea Cavar Center. De luni pana vineri, intre orele 9:00 si 18:00 si sambata, de la 9:00 la 14:00, consultantii BARRIER vor oferi informatii despre produse si vor da celor interesati cele mai avizate sfaturi in privinta tamplariei din PVC.
„De 15 ani suntem mandri sa producem si sa oferim romanilor - si nu numai produse de cea mai inalta calitate. Am reusit sa transformam afacerea dintr-o afacere de familie intr-un business la nivel national, fiind prezenti aproape in toate marile orase din tara. Astfel, am deschis un nou showroom la Bucuresti si va asiguram ca nu ne vom opri aici. Vom continua extinderea si in zona de sud a tarii, pana vom ajunge la o acoperire nationala de 100%. Obiectivul nostru este sa crestem constant, sa asiguram un mediu stabil de lucru angajatilor nostri si sa livram clientilor cele mai bune solutii, asa cum i-am obisnuit in toti acesti ani”, a declarat, cu prilejul inaugurarii, Adrian Garmacea, CEO al Electric Plus.
Electric Plus investeste constant atat in cresterea brandului sau BARRIER, cat si in dezvoltarea angajatilor sai si a partenerilor de afaceri. Compania are in prezent 31 de francize pentru brandul sau BARRIER. Marca BARRIER este promovata prin intermediul unei retele de 300 de parteneri. Brandul este prezent pe 85% din intreg teritoriul Romaniei si in cateva tari din Uniunea Europeana, precum Franta, Marea Britanie, Germania, Italia si, in curand, in Belgia.
„Suntem deosebit de bucurosi ca am reusit sa aducem brandul BARRIER clientilor din Bucuresti. Avem convingerea ca ne vom ridica la nivelul asteptarilor si nevoilor acestora. Brandul BARRIER are deja notorietate si suntem mandri sa promovam produse de cea mai buna calitate realizate de catre romani pentru romani. Este prima franciza BARRIER din Bucuresti, iar eforturile noastre vor fi directionate catre oferirea unor solutii personalizate, prin care ne dorim sa crestem valoarea pe care deja o aducem clientilor nostri prin calitatea serviciilor”, a subliniat Andreea Spunoae, administratorul noului showroom BARRIER din Bucuresti.
Potrivit comunicatului, sistemul de franciza BARRIER ofera partenerilor mai multe beneficii, printre care se afla: o retea in continua expansiune, cu un numar de peste 300 de parteneri activi, showroom-uri amplasate strategic si elemente de identitate vizuala cu un design care ramane in mintea consumatorilor. De asemenea, pentru a-si sustine partenerii francizati, Electric Plus a creat Academia BARRIER. Aceasta academie, prin programele de dezvoltare dedicate tuturor colaboratorilor, asigura atat cresterea nivelului de cunostinte despre produsele, serviciile si procedurile BARRIER, cat si imbunatatirea abilitatilor specifice de vanzare, comunicare si relationare cu clientii. In cadrul academiei, BARRIER ofera si perfectionarea continua a tuturor angajatilor companiei.
In comunicat se mai arata ca, in cursul anului 2017, Electric Plus a pus in functiune a doua linie de prelucrare a sticlei, in valoare de aproximativ un milion de euro si a inceput investitiile in noile capacitati de productie, estimate a fi functionale in 2019. De asemenea, dupa o investitie de 500.000 de euro, a lansat proiectul de schimbare a sistemului financiar contabil cu un sistem de management informational de tip ERP, SAP, care va fi pus in functiune in luna mai a acestui an. Pentru 2018, conducerea companiei isi propune sa se concentreze pe finalizarea proiectului de marire a capacitatii de productie (PVC, aluminiu, sticla, infoliere) si a spatiului aferent personalului administrativ, tehnic, de vanzari si din academie. Noua capacitate de productie va avea 200 de angajati.
***
In prezent, dupa cum se precizeaza in comunicat, compania Electric Plus detine cele mai moderne linii de fabricatie din industria de tamplarie PVC. Divizia de tamplarie PVC a fost infiintata in anul 2003 si produce ferestre si usi din PVC, sub numele de BARRIER. Ferestrele BARRIER sunt realizate in fabrica din Bacau cu ajutorul a peste 600 de angajati, fiind renumite atat in Romania, cat si in partea de est a Europei. In urma investitiei finalizate in 2016, BARRIER detine cel mai modern complex de productie de ferestre si usi din Romania si asigura toata gama de produse pentru tamplaria din PVC, de la productia de ferestre si usi, la geam termoizolant, infolierea si curbarea profilelor, precum si usi sectionale rezidentiale sau industriale si rulouri.
 
ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ACAD

Autentificare

Revista TOP-Agenda Constructiilor nr. 142 (Mai 2019)
ROCKWOOL 196
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
EURO-Constructii 2019
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023
Carpatcement 196
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023