Agenda Constructiilor
Joi, 17 Octombrie 2019
Teraplast 2019
Home - Stiri - Oportunitati & Comunicate - TeraPlast creste cu 34% in primul trimestru si face investitii de 23 milioane euro
TeraPlast creste cu 34% in primul trimestru si face investitii de 23 milioane euro
Oportunitati & Comunicate Publicat de Stelian DINCA 25 Apr 2019 13:10
Grupul TeraPlast, cel mai mare producator de materiale de constructii cu capital romanesc, a inregistrat o crestere de 76% a EBITDA in primul trimestru, comparativ cu trimestrul 1 al anului trecut, pana la 13,2 milioane de lei, ca urmare a cresterii cu 34% a cifrei de afaceri, precum si pe fondul masurilor de imbunatatire a profitabilitatii implementate de companiile din Grup.
Cresterea cifrei de afaceri a Grupului de la 131 de milioane lei, la 175 de milioane lei a fost organica, generata pe de o parte de cresterea pietei, iar pe de alta parte de o atentie sporita acordata functiei comerciale.
„Pe parcursul primului trimestru s-au materializat masurile de imbunatatire a profitabilitatii, pe fondul evolutiei favorabile a sectorului constructiilor. Suntem in grafic cu atingerea obiectivului nostru anual in ceea ce priveste EBITDA si cifra de afaceri si culegem roadele investitiilor din ultimii doi ani”, a declarat Ioana Birta, director financiar al Grupului TeraPlast.
Cea mare mare crestere, cu 18,6 milioane de lei, a fost inregistrata de Wetterbest, ca urmare a masurilor implementate de echipa condusa de directorul general Marian Pirvu, care s-a alaturat companiei la inceputul acestui an. Cifra de afaceri a companiei a depasit 44 milioane de lei in trimestrul 1, fata de 25,5 milioane de lei in aceeasi perioada din 2018.
Compania TeraPlast a inregistrat un avans al cifrei de afaceri de 17,5 milioane de lei, pe fondul demararii lucrarilor de infrastructura apa si canal finantate cu fonduri europene. Odata cu cresterea volumelor, precum si ca efect al masurilor de eficienta operationala, EBITDA companiei a crescut la 5,7 milioane de lei, cu 39% mai mult fata de primul trimestru din 2018.
Vanzarile de panouri sandwich ale TeraSteel au crescut cu 8 milioane de lei in primul trimestru al anului, fata de aceeasi perioada, in special prin cresterea inregistrata de catre subsidiara din Serbia. Aceasta evolutie se datoreaza dezvoltarii bazei de clienti din zona Balcanilor, precum si consolidarii relatiilor cu clientii existenti. Grupul TeraPlast desfasoara in acest an ample proiecte de investitii, care depasesc 23 de milioane de euro, pentru extinderea capacitatilor de productie si diversificarea portofoliului de produse.
 
ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
Licente bimghid_proiectareACAD

Autentificare

Revista Agenda Constructiilor editia nr. 146 (Octombrie 2019)
ROCKWOOL 196
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
EURO-Constructii 2020
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023
Carpatcement 196
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere