Agenda Constructiilor
Duminica, 15 Iunie 2025
ABONARE REVISTE
Home - Stiri - PREMIILE EURO-CONSTRUCTII - EURO-CONSTRUCTII: Notorietatea marcii - laureata cu trofee si in 2017
EURO-CONSTRUCTII: Notorietatea marcii - laureata cu trofee si in 2017
Premiile EURO-Constructii Publicat de Elena Icleanu 26 Mai 2017 14:41
Marca reprezinta un termen relativ nou pentru companiile din domeniul constructiilor, dupa ce, pentru multa vreme, s-a sugerat ca brandurile nu conteaza foarte mult in acest sector, punandu-se accent aproape exclusiv pe costul si durata executiei. Chiar daca multe dintre marcile prezente pe piata nationala a constructiilor sunt importate, fiind preluate de subsidiarele locale de la grupurile din care fac parte, exista si branduri romanesti de traditie, tot mai cunoscute atat pe plan intern, cat si extern, ceea ce indica o crestere accelerata a grijii acordate de firmele autohtone acestui aspect.
In cadrul galei de decernare a premiilor pietei constructiilor EURO-Constructii, ce a avut loc la data de 23 mai 2017, la hotelul Radisson Blu, din Bucuresti, un numar de 17 companii din domeniu au fost laureate cu trofee pentru modul in care au reusit sa dezvolte marci de incredere pe piata locala. Astfel, la categoria Reliable Brands, au primit trofee
  • HOSPICE CASA SPERANTEI
  • CASA SOCIALA A CONSTRUCTORILOR (CSC)
  • CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE ROMANO-GERMANA
  • SGS ROMANIA SA
  • IMMOFINANZ SERVICES ROMANIA
  • STRABAG
  • HOLCIM (ROMANIA) SA
  • ROMSTAL IMEX
  • KINGSPAN ROMANIA
  • BERGERAT MONNOYEUR ROMANIA
  • BRIKSTON CONSTRUCTION SOLUTIONS SA
  • BILKA STEEL
  • GRUNDFOS POMPE ROMANIA
  • VIESSMANN
  • ELIS PAVAJE
  • URSA ROMANIA
  • ACO ROMANIA
Acestea sunt cele mai importante societati cu activitati in sectorul local al constructiilor, care au inteles importanta crearii si consolidarii unei marci de incredere, ca pilon de baza in derularea afacerilor de orice tip, in conditiile in care clientii sunt mult mai bine informati inainte de achizitii. De asemenea, aceste companii si-au demonstrat abilitatile de marketing prin utilizarea noilor instrumente de tip "social media" si si-au schimbat modul de interactionare cu clientii. Posibilitatile extinse de comunicare necesita o atentie sporita din partea companiilor asupra informatiilor care circula despre acestea si trebuie sa se implice mai mult in procesul de mediatizare, pentru a se asigura ca numai datele corecte ajung la utilizatori. De cele mai multe ori, produsele sunt, in esenta, aceleasi si ofera, practic, avantaje similare. In timp, marketingul contemporan a demonstrat ca beneficiile emotionale sunt cele care includ o marca in vietile oamenilor si contribuie la cresterea gradului de fidelitate a acestora. Increderea reprezinta, astfel, o componenta critica pentru notorietatea marcii. Clientii sunt mult mai dispusi sa apeleze la o companie de incredere, ceea ce inseamna ca aceasta genereaza venituri si creste valoarea firmei respective.
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
hiltiTotalEnergiesBIMALLBIM
ROCKWOOL 196
Editia
MAI 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 190 (Mai 2025)
 

Autentificare

Editia
MARTIE-APRILIE 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 189 (Martie-Aprilie 2025)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
Eco Garden Construct
SSAB
GEWISS
MAKITA
ELECTROGRUP
strabag nivel 1
theda mar
leviatan
Arduro
Ubitech
TECNIC
SIGM
EURO BUILD
EDIT-Structural
CONCEPT STRUCTURE
noark
AED
BogArt
MCA
Acvatot 2019
concelex
ERBASU CONSTRUCT
quadratum
Daikin
KADRA
CDS

Parteneri

HABITAT
FPSC_2019
 

Tamplarie aluminiu Termopan Salamander Pereti cortină Tâmplărie din aluminiu urmarirea comportarii in timp a constructiilor