Agenda Constructiilor
Duminica, 16 Iunie 2024
RAWLPLUG
Home - Stiri - Producatori & Furnizori - Brico Dépôt Romania: Vanzari de 63 milioane GBP in primul trimestru din 2024
Brico Dépôt Romania: Vanzari de 63 milioane GBP in primul trimestru din 2024
Producatori & Furnizori Publicat de AG&F 22 Mai 2024 13:24
Brico Dépôt Romania, unul dintre principalii jucatori din domeniul constructiilor si amenajarii locuintei si parte a grupului Kingfisher plc, anunta rezultatele inregistrate in primul trimestru al acestui an fiscal. 
Vanzarile retailerului au ajuns la 63 de milioane de lire sterline, cu 12.3% mai mari fata de anul anterior si cu 14.7% mai mari in termeni comparabili, la o valoare constanta a cursului de schimb. 
"Anul a inceput optimist, si, odata cu primavara, a crescut interesul pentru amenajari interioare si pentru infrumusetarea gradinii si a teraselor. Clientii au gasit la Brico Dépôt produsele cu designul potrivit, inclusiv branduri proprii, la preturi accesibile si cu servicii complete. Vanzarile inregistrate in primul trimestru al acestui an fiscal, cu 12.3% mai mari fata de anul trecut, reflecta eforturile noastre de a imbunatati experienta consumatorilor prin diversificarea produselor si serviciilor oferite, atat in magazinele fizice, cat si in online, a investitiilor in tehnologie dar si in crearea unor oferte dedicate pe segmente de consumatori. Rezultatele Brico Dépôt se datoreaza modului in care am anticipat sau reactionat la schimbarile din ultimii ani, abilitatii de adaptare si raspuns la nevoile clientilor a echipei noastre dedicata si pregatita sa faca fata oricarei provocari, cu colegi implicati in initiativele care ne fac mai buni in relatia cu clientii, dar si in relatiile dintre noi.” a spus Adela Smeu, CEO al Brico Dépôt Romania.

2024 – un nou concept de comunicare, investitii in tehnologie si consolidarea segmentelor PRO si B2B
Anul acesta a inceput promitator pentru Brico Dépôt, cu un nou concept de comunicare si ruleta Brico, prieten esential in orice proiect, cu mai multe produse de sezon, majoritatea branduri exclusive, cu oferte si o gama variata de servicii centrate pe inovatie, durabilitate si sustenabilitate, adaptate pentru a raspunde nevoilor in evolutie ale consumatorilor. 
Cu incredere in piata din Romania si pentru a acoperi un segment foarte important, in 2023 Brico Dépôt a lansat programul Brico PRO in toate magazinele. Fie ca sunt liber profesionisti (instalatori, electricieni, zidari sau designeri si arhitecti), angajati ai unor firme de constructii sau antreprenori in constructii, Brico Dépôt le ofera experienta personalizata si promotii la cumparare, sub forma de vouchere, in functie de nivelul cumparaturilor lunare.
De asemenea, prin programul B2B (Brico to Business), clientii persoane juridice beneficiaza de oferte speciale, experienta personalizata si o persoana dedicata de contact.

Vara vine cu o gama diversificata si exclusiva, la preturi avantajoase si oferte de neratat
Ramanand fideli angajamentului de a face locuintele sanatoase, frumoase si accesibile tuturor, echipa Brico Dépôt a investit in produse dedicate fiecarui sezon, astfel incat vara incepe cu noutati in gamele de mobilier de gradina, piscine, trambuline, dar si mobilier de bucatarie, unde recent a fost lansata o noua colectie. Pe tot parcursul anului, Brico propune clientilor promotii si oferte avantajoase cu discounturi semnificative, produse exclusive, marci proprii de calitate, design si inovatie Kingfisher. 
Produsele Brico sunt insotite de servicii dedicate, astfel incat clientii sa beneficieze de proiecte complete. Acestia pot contracta servicii gratuite de design pentru bucatarie, baie, dressing sau mobilier pentru sufragerie, pot accesa serviciile de masuratori si montaj pentru mobilier, dar si pentru usi sau ferestre sau pot alege sa comande la distanta cu ridicare sau livrare oriunde din Romania, inclusiv pentru marfuri voluminoase prin serviciul de livrare la palet.  

Investitii in protejarea mediului si in dezvoltarea sustenabila
Brico a investit intr-o gama prietenoasa cu mediul, care permite cresterea eficientei energetice (economii la consumul de energie electrica, costuri mai mici pentru incalzire), economii privind consumul de apa, dar si protejarea padurilor (lemn certificat FSC), peste o treime din vanzarile companiei venind din produse sustenabile.
In acelasi timp, efortul de a diminua amprenta de carbon s-a materializat si in trecerea la solutii alternative de producere a energiei, cateva dintre magazinele Brico Dépôt fiind dotate cu panouri fotovoltaice pentru un consum sustenabil. 
 
Peste 20.000 de persoane vulnerabile, beneficiari ai Fundatiei Brico Dépôt
In anul 2023, compania a investit 341.500 euro prin Fundatia Brico Dépôt, cu 23% mai mult decat in anul precedent, sprijinind astfel peste 20.000 de beneficiari, in crestere cu 72% fata de 2022. In plus, echipa Brico Dépôt s-a implicat in peste 800 de ore de voluntariat, cu 200 de ore mai multe fata de 2022, obtinand Premiul 1 la categoria „Comunitati” din cadrul Romanian CSR Awards.

Deschiderea unui nou hub tehnologic in Cluj-Napoca
In luna februarie 2024, a fost lansat noul hub tehnologic al grupului Kingfisher in Cluj-Napoca, in parteneriat cu Endava. Reconfirmand angajamentul companiei internationale de bricolaj pentru dezvoltarea portofoliului de produse in piata din Romania, hub-ul tehnologic va pune la dispozitie 100 de locuri de munca, pentru diverse pozitii.
Prin aceasta decizie ce recunoaste experienta vasta a specialistilor romani in domeniul IT, grupul Kingfisher isi propune sa creasca nivelul de inovatie, oferind clientilor cele mai bune experiente personalizate, la nivel global.
 
Rezultate-cheie la nivel de grup
  • Vanzarile la nivel de grup au atins in primul trimestru al anului fiscal 2024 valoarea de 3,3 miliarde de lire sterline, cu 0,3% mai mari fata de anul precedent.
  • Vanzarile canalului E-Commerce au avut o crestere de 12,7%.
  • Desi luna aprilie a inregistrat conditii meteorologice nefavorabile, vanzarile categoriilor sezoniere (19%) nu au fost afectate, prezentand o crestere LFL de 1,9%.
  • Deschiderea a trei magazine Screwfix in Franta si sapte in Marea Britanie si Irlanda.
Thierry Garnier, Chief Executive Officer in cadrul Kingfisher a declarat:
"Vanzarile in primul trimestru au fost conform asteptarilor noastre. Am observat o rezilienta continua in categoriile noastre de baza, desi vanzarile din zona premium nu au fost semnificative, reflectand piata mai larga, asa cum era de asteptat. In Marea Britanie, am castigat o cota considerabila in bannerele noastre. Propunerea noastra comerciala continua sa rezoneze in randul clientilor, generand vanzari LFL pozitive pentru Screwfix si o crestere puternica a vanzarilor LFL de 8,5% pentru TradePoint. In Franta, desi rezultatele s-au imbunatatit in trimestrul IV, tranzactionarea reflecta piata generala deficitara in domeniul retailului. Si in Polonia, observam tendinte incurajatoare de vanzari pe masura ce mediul consumatorilor se imbunatateste.
Continuam sa ne respectam prioritatile strategice si ramanem concentrati pe cresterea cotei de piata. Vanzarile canalului E-Commerce au crescut cu 12,7% si am extins cu succes modelul nostru de piata in Franta. Am oferit o extindere suplimentara a magazinelor Screwfix in Franta si am avansat initiativele noastre de date, inteligenta artificiala si media de retail. Folosind cunostintele noastre de la TradePoint pentru a atrage clienti comerciali in Marea Britanie, suntem incantati ca am extins programele de loialitate comerciala in toate bannerele noastre.
Ramanem concentrati pe cresterea productivitatii si pe mentinerea unui control strict asupra costurilor si stocurilor noastre. In Franta, continuam cu planul nostru de imbunatatire a performantei, dupa ce am finalizat cu succes simplificarea noastra structurala si am facut tranzitia la noua conducere in cadrul Castorama.
Privind cu nerabdare, confirmam indrumarile prezentate in martie pentru intregul an, inclusiv asteptarile noastre pentru piata generala in 2024.”
 
SISECAMABONARE REVISTEALLBIMhilti
ROCKWOOL 196
Editia
MAI 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 182 (Mai 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
konsent
MAKITA
concelex
strabag nivel 1
EDIT-Structural
ness project
viarom
siniat
ERBASU CONSTRUCT
CDS
noark
theda mar
Acvatot 2019
Ubitech
leviatan
quadratum
rigips
CONCEPT STRUCTURE

Parteneri

AHK 2022
top 500
HABITAT
FPSC_2019
AICPS_30
top 500
top 500
econet
ROGBC 2016
ef-de-n

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander