Agenda Constructiilor
Vineri, 18 Octombrie 2019
Teraplast 2019
Home - Stiri - Utilaje & Echipamente - CFR SA achizitioneaza utilaje de 275 milioane lei pentru lucrari de reabilitare
CFR SA achizitioneaza utilaje de 275 milioane lei pentru lucrari de reabilitare
Utilaje & Echipamente Publicat de AG&F 04 Sep 2019 06:00
Autoritatea contractanta Compania Nationala de Cai Ferate „CFR” - SA organizeaza o licitatie deschisa, cu o valoare totala estimata de 275.500.000 lei, pentru atribuirea unui contract de achizitii publice care vizeaza cumpararea de vehicule de service sau de intretinere a cailor ferate (cod CPV: 34621200-8), mai precis de masini si utilaje pentru refactia caii ferate (5 loturi).
Astfel, se urmareste achizitia de: lot 1 - “Masina de ciuruit balast in linie curenta si pe aparate de cale”, lot 2 - “Utilaj pentru refactia caii prin inlocuirea sinei si traverselor dotat cu unitate portal deplasabila peste vagoanele trenului de aport logistic”, lot 3 - “Masina de burat nivelat si ripat cu avans continuu”, lot 4 – „Masina de profilat balastul caii ferate cu piese de uzura rapida si consumabile”, lot 5 - “Vagoane pentru incarcat-descarcat si transportat materialul rezultat in urma ciuruirii mecanizate a balastului”.
Autoritatea contractanta mai anunta ca, in prezent, utilajele aflate in administrarea CNCF „CFR” SA utilizate sunt uzate fizic si moral, depasite tehnic si insuficiente ca numar. Se impune utilarea corespunzatoare a structurilor nou create cu un minim necesar de utilaje specifice, care sa deserveasca procesul tehnologic de innoire, si reparatie linii. Masina de ciuruit balastul caii ferate este un utilaj autopropulsat, care are capacitatea deplina de a curata patul de balast de sub liniile de cale ferata, precum si de sub aparatele de cale, pentru a aduce balastul la o calitate optima, ceruta de conditiile de transport. Utilajul pentru refactia caii prin inlocuirea sinei si traverselor dotat cu unitate portal deplasabila peste vagoanele trenului de aport logistic este un echipament deosebit de complex, care realizeaza inlocuirea sinei vechi si a traverselor, prin manipularea individuala a traverselor in flux continuu cu ajutorul unei unitati portante care transporta traversele de pe vagoanele speciale atasate utilajului. Masina de burat nivelat si ripat cu avans continuu cu burajul a doua traverse simultan este destinata efectuarii lucrarilor de reparatii mecanizate a caii ferate, pentru burajul continuu de mare productivitate pe linii curente si din statii. Masina de profilat balastul caii ferate este destinata efectuarii lucrarilor de reparatii mecanizate a caii ferate, pentru profilarea, perierea si distribuirea unor cantitati excedentare de piatra sparta in zonele cu lipsa de balast. Vagoanele de transport si depozitare materiale servesc la executarea lucrarilor de transport si depozitare a materialelor in vrac, precum si la transportul materialelor excavate. Vagoanele pot fi remorcate in sensul de lucru pentru descarcarea pietrei sparte, a sterilului sau a oricaror materiale transportabile in vrac.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari/ informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 22 zile inainte de data-limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 12 zi inainte de data-limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractanta nu va raspunde la solicitarile de clarificari transmise dupa data-limita stabilita.
Data-limita de depunere a ofertelor sau cererilor de participare la aceasta procedura este 8 octombrie 2019, ora 15.00, iar ofertantul poate depune oferta pentru unul sau mai multe sau toate loturile.
In ceea ce priveste procedura, entitatea contractanta transmite ca un operator economic poate participa la procedura numai daca este inregistrat in SEAP. Un ofertant poate depune oferte pentru un lot sau mai multe loturi, inclusiv pentru toate cinci. Corespondenta si toate documentele depuse de operatorii economici vor fi in limba romana sau insotite de traducere autorizata in limba romana. Documentatia de atribuire se posteaza integral in cadrul anuntului de participare publicat pe site-ul www.e-licitatie.ro. Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la sectiunea „Solicitari de clarificare/Intrebari/Comunicari” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de „Solicitari de clarificare/Intrebari/Comunicari” a anuntului de participare publicat pe site –ul www.e-licitatie.ro. Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare privind ofertele depuse, in SEAP, la sectiunea „Solicitari de clarificare/Intrebari/Comunicari”. Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (la sectiunea „Solicitari de clarificare/Intrebari/Comunicari”), integral in sectiunea corespunzatoare respectivei solicitari, sub forma unuia sau a mai multor documente/fisiere distincte semnate cu semnatura electronica. Declaratia DUAE se completeaza direct in SEAP, iar depunerea acesteia odata cu oferta este obligatorie, in caz contrar, oferta va fi respinsa ca inacceptabila in conformitate cu art. 143, alin.(2), lit. b) din HG nr. 394/2016. Se percepe o garantia tehnica a produselor distincta de garantia de buna executie a contractului, conform clauzelor din modelul de contract, prevazute la art.9.9. Modificarile aduse contractului sectorial de servicii fara organizarea unei noi proceduri de atribuire, aferente optiunilor de revizuire cuprinse in clauzele contractuale, se fac prin act aditional cu respectarea legislatiei in vigoare. Partile contractante au dreptul, pe durata indeplinirii contractului, de a conveni modificarea clauzelor contractului fara organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conditiile prevazute la art. 235-243 din Legea nr. 99/2016 privind achizitiile sectoriale, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si tinand cont de prevederile art. 158 din HG nr. 394/2016. In cadrul acestui contract, nu se acorda plati in avans. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 
ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ghid_proiectareACADLicente bim

Autentificare

Revista Agenda Constructiilor editia nr. 146 (Octombrie 2019)
ROCKWOOL 196
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
EURO-Constructii 2020
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023
Carpatcement 196
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere